quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Wel iets, maar dat ,mogen we alleen maar denken en niet typen, net zoals de vergelijking met bepaalde dieren.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cynthia!( overigens heeft dit niets met afkomst, religie of politieke vorkeur te maken! /exclaimer )
Heb liever dat daar andere dingen gebeuren dan dat gesnurkquote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef Kwaliteit het volgende:
er word wel veel gesnurkt bij de mannen afdeling
Ik heb een Lexmark printerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doetus rond gaan met die fles.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:38 schreef RobbieBoy het volgende:
*schenkt weer een glaasje wijn in, al kijkende naar slapende mensen*
En is ie al een beetje hand-tam?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Ik zou daar als iedereen lekker ligt fluisteren: Ik heb ebola!
Gewoon om te kijken of ze een beetje snel uit bed kunnen komen
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerdquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
Er komen er twee voor in aanmerkingquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef versabommie het volgende:
je brengt me op een ideequote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
Mocht ik ooit in zo'n huis komen zekers te weten dat ik iemand ga Hitleren op live TV(streams)quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
idd, of ik heb mezelf afgetrokken en heb mijn cum aan iemands dekbed gesmeerd
jakkes dat spul smaakt naar rozijnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:42 schreef versabommie het volgende:
* versabommie neemt nog fijn een glaasje Captain Morgan, en kijkt relaxed naar bewoners die in slaap al net zo kwik en fit zijn als overdags! Aaaarjjj!
[ afbeelding ]
Moet je eerst even naar portugalquote:
Heb je andere mensen in huis wonen danquote:
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar heb je Cynthia nog steeds niet het bed mee uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |