SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop zo toch wel m'n bed in te rollen. De dagen dat ik 19 was liggen heel ver achter me
Hoe hard loopt hij normaal?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je niet zo hard loopt
QFT.... dat qua 19 dan, ik heb nog geen bedplannenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop zo toch wel m'n bed in te rollen. De dagen dat ik 19 was liggen heel ver achter me
Dat hebben wij hierquote:
Hai!quote:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ook een blikje monster hebben?
Kan je meteen door halen
Ik wil heul geen 19 zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef MissMSX het volgende: Ik hoop zo toch wel m'n bed in te rollen. De dagen dat ik 19 was liggen heel ver achter me![]()
Ja, die bestaanquote:
Klinkt wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en daarna tegen een duintop op rennen.
TE hardquote:
Ik wist niet eens dat het echt bestondquote:
Omdat ik lekker tegendraads benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cool
waarom speel je left-handed? Doe ik ook niet
5 km/uur is fijnquote:
Ja hoor. Bos en duinen door elkaar... bomen op de duintoppen, etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het echt bestond![]()
Nee, geen enkel ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die bestaan![]()
Weet je hoe mooi
Geestelijk niet, lichamelijk welquote:
Had ik geen last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen hoe ver ik normaal vooruit loop.
Dan toch iets snellerquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Bos en duinen door elkaar... bomen op de duintoppen, etc.
DAT DUSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk niet, lichamelijk wel
Hoe ver loop je normaal vooruit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen hoe ver ik normaal vooruit loop.
Verhuis naar den haagquote:
Ah, je doet het om mijn lichaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geestelijk niet, lichamelijk wel
Als het tegenzit uit zichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe ver loop je normaal vooruit?
Het mijnequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, je doet het om mijn lichaam
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat ik lekker tegendraads ben
Owh, da;s niet grappigquote:
Maar misschien mag dat nog niet op je 14/15equote:
Da's duitslandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind het hier wel mooi genoeg
Lichaamquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Mag je dan nog geen slagroom spuitenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar misschien mag dat nog niet op je 14/15e![]()
en er dan af glijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en daarna tegen een duintop op rennen.
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zeiden dat gitaar leren spelen hetzelfde is als leren fietsen, compleet nieuw enzo, dus ik dacht (vanwege de vele voordelen van rechtshandig spelen) waarom zou ik in godsnaam linkshandig gaan spelen
Dat is mooooooooooooooooooooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Alles ten oosten van utrecht is duitslandquote:
Het is echt prachtig!quote:
Ligt eraan waarop heaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag je dan nog geen slagroom spuiten
nope, ook niet,quote:
Dat is wel heel drastischequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles ten oosten van utrecht is duitsland
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is echt prachtig!Ik kan je aanraden om ze eens te bezoeken
Misschien al wel aan het slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
hmmm ik eigenlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die had volgens mij zijn avond / dag niet.
Wat maakt het uit waar ie is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, ook niet,
zit daar met Stu en een aantal TAL-lies
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan nietquote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef DaMart het volgende:
Maar ook afgewisseld met dit:
[ afbeelding ]
Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwegequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon in den haag he. Veel westelijker dan dat kan niet
Fotosoepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zijn de voordelen dan eigenlijk?
ik heb echt geen idee namelijk
Gevoelsmatig welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar Utrecht is nog niet eens halverwege
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef DaMart het volgende:
En in de bomen zie je soms ook dit:
[ afbeelding ]
Kiekeboe!
Eekhoornsoepquote:
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Waar is hier precies?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef DaMart het volgende:
En die paar foto's tonen maar een heel klein deel van het mooie duinlandschap hier.
Hier ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zitten hier soms ook gewoon in de tuin, heel soms dan
Hier alleen maar hazen en kniensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuin
Hoe is het met je palen?quote:
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:
- goedkoper
- meer keuze
- meesten spelen rechtshandig, dus als je ergens komt waar ze een gitaar hebben en je wilt wat spelen heb je pech
- etc...
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had mazzel toen ik de foto nam. Meestal zijn die beesten weg voor je de foto neemt.
Die schijten ten minste niet je hele balkon onderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alleen maar hazen en kniens
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort. De foto's zijn gemaakt in de Waterleidingduinen.
Zolang er maar mooi geluid uitkomtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...
Join the clubquote:
Hey MPGquote:
Dat doen die ratten hier ook niet, geen balkon FTWquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die schijten ten minste niet je hele balkon onder
dat komt er zeker uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang er maar mooi geluid uitkomt
Knuffquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Join the clubIk had geen internet, een kapotte ketel, bijna frontaal aangereden door een auto, m'n fiets maakte een onheilspellend geluid (niets wat een beetje harde muziek niet kon oplossen
), ik kon m'n werkplek niet vinden, ik had kut klanten en ik heb geld uitgegeven wat ik eigenlijk niet heb maar had even leuke dingen nodig
![]()
Dus leuke dag vandaag he?
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thuis is waar je bij KSC'ers bent!
Een oplossing die alleen mag als je 15 bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar weet ik wel een oplossing voor, dirty girl![]()
Meisje tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Join the clubIk had geen internet, een kapotte ketel, bijna frontaal aangereden door een auto, m'n fiets maakte een onheilspellend geluid (niets wat een beetje harde muziek niet kon oplossen
), ik kon m'n werkplek niet vinden, ik had kut klanten en ik heb geld uitgegeven wat ik eigenlijk niet heb maar had even leuke dingen nodig
![]()
Een kusje op je toetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een oplossing die alleen mag als je 15 bent?
die staanquote:
Als het weer er goed genoeg voor is, wil ik 12 maart door de duinen naar Noordwijk fietsen. Langs de kust, tussen de duinen door... en als het dan niet lukt, dan fiets ik een andere keer dat stuk wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nice
Ik wil nog eens het Hollands Kustpad aflopen. Dan kom ik daar vast wel langs
Vorige week nog in Scheveningen geweestquote:
Wat een dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
¤105,- , [bijna] niet bespeeld, in ieder geval niet aan te zien, met hoes en band erbijquote:
iddquote:
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vorige week nog in Scheveningen geweest
Ooh dat valt meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
¤105,- , [bijna] niet bespeeld, in ieder geval niet aan te zien, met hoes en band erbij
Dat is een mooi stukje fietsen Martquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het weer er goed genoeg voor is, wil ik 12 maart door de duinen naar Noordwijk fietsen. Langs de kust, tussen de duinen door... en als het dan niet lukt, dan fiets ik een andere keer dat stuk wel.
Gewoon zonder slagroomquote:
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dikke knuffel![]()
.
En morgen wordt gewoon een hele mooie, leuke dag voor je.
Ik heb dat stuk nog nooit gefietst, dus als ik toch die kant op moet, is het een mooie gelegenheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje fietsen MartBen wel eens vanaf Leiden naar Zandvoort gefietst
En vanaf Leiden heel vaak naar Noordwijk, het is daar prachtig
Wat is daar mee?quote:
Wat ga je allemaal doen behalve spelletjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen is![]()
Van wie moet je slapen dan?quote:
Hij moet morgen om 4 uur weer op om te werkenquote:
Autorijden, spelletjes spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen is![]()
4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te latenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
Wat ga je allemaal doen behalve spelletjes?
Aha, dat heb je somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te laten
Kanquote:
1 van de weinige spelletjes van de kids die ik ook leuk vindquote:
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...quote:
Liefduhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
Naar bed jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...
Heb naar bed danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...
He he he, heb je al op die site van je gekeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te laten
nee hoor, wonen zat KSC'ers hier in de buurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
Zou wel willen Mart, maar die afstand.
Iedereen woont zo ver erg
Ghehe ik zie je daar al met zo'n geizcht spelletjes spelen -->quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 van de weinige spelletjes van de kids die ik ook leuk vind
Bijna... 5 uur. Maar das nog te vroeg. Voor een avondmens als ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij moet morgen om 4 uur weer op om te werken
Nou, dat is zeker vroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna... 5 uur. Maar das nog te vroeg. Voor een avondmens als ik...
Nog niet, zal dadelijk wel eens kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He he he, heb je al op die site van je gekeken?Ik had een berichtje naar een van je testdingetjes gestuurd
Lig er al in. Mobiel FOK! FTWquote:
quote:01. 662 Stuart
02. 659 RockNijntje
Dat onderschrift van jou, wat stinkt er zelfs erger als ze branden?quote:
Best not to askquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat onderschrift van jou, wat stinkt er zelfs erger als ze branden?![]()
Ik moest er zelf heel hard om lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog niet, zal dadelijk wel eens kijken
Ik vind alleen de buitenkant lekkerquote:
Lekker slapen Bosjequote:
Ik vroeg het tochquote:
nopequote:
Onze schipper is thuis en zit zowat achter me, dus moet ik nog ff wachten met kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest er zelf heel hard om lachenSorry
Nou, volgens de film zijn dat dus eigenlijk helemaal geen mensenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Bosje
[..]
Ik vroeg het tochMensen zeker?
Da's al bijna mijn dagrecord, en dat is alleen maar van KSCquote:
Ja, lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's al bijna mijn dagrecord, en dat is alleen maar van KSC
Zombies?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, volgens de film zijn dat dus eigenlijk helemaal geen mensen
Ehm, nee, dat zou niet zo erg zijn om te zeggenquote:
Help me eraan herinneren dat ik me daar nog ff registreerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog niet, zal dadelijk wel eens kijken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Onze schipper is thuis en zit zowat achter me, dus moet ik nog ff wachten met kijken
Welke film?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, volgens de film zijn dat dus eigenlijk helemaal geen mensen
Hou het nog maar even geheimquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef DaMart het volgende:
Ik beschik nu over toffe content voor de nieuwe KSC-OP.
Oeh oeh oeh zien?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef DaMart het volgende:
Wat, waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik me daar nog ff registreer...
Ehm, nou, iets met een jongen en een pyjamaquote:
Zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef DaMart het volgende:
OKquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik me daar nog ff registreer...
owww gaafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef DaMart het volgende:
Vertel het nouhou!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, iets met een jongen en een pyjama
Maar ik weet niet wat je bedoelt?quote:
Aha zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet nog wat gaan maken, maar ik heb alvast wat input gekregen.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 662 Stuart
02. 659 RockNijntje
03. 210 Trevland
04. 167 DaMart
05. 165 pgrferrari
06. 163 PeZu
07. 150 Marijkezwolle
08. 147 MPG
09. 098 Symphonic
10. 093 goldfinger1963
11. 093 TheFamousMan
12. 082 crv
13. 082 LovelyLady
14. 075 Dr_Flash
15. 075 Barretje80
16. 071 Koen66
17. 065 suikertaartje
18. 062 wel.o.k
19. 054 Kentekenplaat
20. 048 friemelaar
Reeks-statistieken!
One day, the mother comes home from shopping and smells the stench from the smoke at which Lt. Kotler comments, "They always smell worse when they burn." Elsa is utterly horrified, as she had no idea that that was what was really going on. She breaks down screaming at Ralf that what he is doing is not fighting the war.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik weet niet wat je bedoelt?
Dat was misschien tmiquote:
wat ga je veranderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef DaMart het volgende:
Is er niet een Stu en Nijntje SC ofzo?quote:
ik had vanavond uit gekundquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil er eigk best uit van het weekend
Kan best wat gezelschap gebruiken.
iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aardig doorgepost vanavond.
Ik zal buiten de KSC wel geen 33 posts hebben voor de schermen.
Hoe Amerikaansquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deze film denk ik:
the boy in the striped pajamas
Ik weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
One day, the mother comes home from shopping and smells the stench from the smoke at which Lt. Kotler comments, "They always smell worse when they burn." Elsa is utterly horrified, as she had no idea that that was what was really going on. She breaks down screaming at Ralf that what he is doing is not fighting the war.
Lieffiequote:
Die zou er wel moeten zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er niet een Stu en Nijntje SC ofzo?![]()
Dat zou op msn kunnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat Trev dus zeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet![]()
iedereen heeft aardig door gepostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uitquote:
Ik zeg aanmakenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zou er wel moeten zijn eigenlijk
In dacht zelf meer aan POLquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg aanmakenIn ehm.... ehm... ONZ? of MEN, kunnen jullie je eigen woordspelletje maken
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen heeft aardig door gepost
Jij had er van de week zelf ook bijna 500quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsHet is hier niet ONZ ofzo
Ik heb er ook wel een zooi jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen heeft aardig door gepost
Ik vind het allemaal primaquote:
Hey Trevquote:
quote:
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg aanmakenIn ehm.... ehm... ONZ? of MEN, kunnen jullie je eigen woordspelletje maken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uit.
Daar lijkt t wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80.
Misschien wel handig ja, anders beschadigt het pijltje naar beneden nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uit.
Ja, maar ik klets met andere mensen, niet met 1 persoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had er van de week zelf ook bijna 500
daar lijkt het anders de laatste tijd wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsHet is hier niet ONZ ofzo
ik heb ooit net boven de 200 in KSC gehaald, meer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had er van de week zelf ook bijna 500
lamzakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja, anders beschadigt het pijltje naar beneden nogScrollen met touchsreen duurt me namelijk te lang
Ja, ik heb niet op anderen gereageerd. Anders kijk je terwijl je een blinddoek om hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik klets met andere mensen, niet met 1 persoonMaar goed, schuif het vooral op een ander af ipv dat je het bij jezelf houdt
Genoeg mensen die er wel last van hebben, en het gezeur over de OP steeds is ook wel mooi geweest. Van de week is daarom afgesproken dat er een nieuwe OP komt. En ik heb al wat in gedachten, dus ga van het weekend knutselenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moeten ze maar niet mobiel posten![]()
ik heb van de OP weinig last als ik mobiel post
Zou we passend zijn jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80.
Ja, is alleen jammer dat sommige mensen het blijkbaar gek vinden als je daar iets van zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op...
Ga je mee slapen?
ik een heel stuk meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ooit net boven de 200 in KSC gehaald, meer niet
bwehehe, vannacht lekker doorgepostquote:
Het scherm mag ook niet beschadigenquote:
ik nog niet eens, ik denk hooguit 150...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik 350 ofzo... Meer is geen doen, tenzij je echt de hele dag niks anders hebt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgesprokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er wel last van hebben, en het gezeur over de OP steeds is ook wel mooi geweest. Van de week is daarom afgesproken dat er een nieuwe OP komt. En ik heb al wat in gedachten, dus ga van het weekend knutselen.
Ik heb een keer 320 op heel FOK! gehad op een dag... inclusief achter de schermen. En dat was al een hele opgavequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik 350 ofzo... Meer is geen doen, tenzij je echt de geperst niks anders hebt...
Je hebt het voornamelijk over jezelf, je keelpijn, en tegen nijner. Dus nee, ik vind niet echt dat je je mengt in verhouding tot anderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet op anderen gereageerd. Anders kijk je terwijl je een blinddoek om hebt![]()
Met de mensen die er toen waren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
afgesproken
met wie dan? ik weet van niks
overdag post ik af en toe, en om een of andere reden dan vaker in GRTDquote:
als ik moet werken post ik ook een heel stuk minderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer 320 op heel FOK! gehad op een dag... inclusief achter de schermen. En dat was al een hele opgave.
Dat doe jij NOOIT zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Je zal niet wat te zeiken hebben Marijke
Echt, je hebt weer wat gevonden hoor. Fucking hell. Blijf je zo doormekkeren elke keer![]()
Big fucking deal dat Nijntje en ik een heel actieve dag hadden. Zet jezelf er eens overheen ofzo!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Echt, je hebt weer wat gevonden hoor. Fucking hell. Blijf je zo doormekkeren elke keer![]()
Big fucking deal dat Nijntje en ik een heel actieve dag hadden. Zet jezelf er eens overheen ofzo!
naam en adresquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de mensen die er toen waren.
Alsof dit elke dag zo isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Boeie. Ik heb waarschijnlijk op meer mensen gereageed dan jij. En elke keer trap ik er weer opnieuw in dat ik op jou reageer om het 'gezellig' te houden. Maar weet je wat, elke keer dat gezeik van jou komt me ondertussen flink mijn strot uit dus ik zal op jou niet meer reageren. Klaar wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het voornamelijk over jezelf, je keelpijn, en tegen nijner. Dus nee, ik vind niet echt dat je je mengt in verhouding tot anderenEn dat is mijn mening, of je het er nou mee eens bent of niet
En nu ben ik er klaar mee en is het tijd voor gezelligheid hier
Ik snap je welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou we passend zijn ja
[..]
Ja, is alleen jammer dat sommige mensen het blijkbaar gek vinden als je daar iets van zegtMaar he, wie ben ik, ik post immers ook veel
En nee, ik ga nog niet slapen, want koffie
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
![]()
slaap ze trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
![]()
Ja, maar sommige mensen hebben het nodig om anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Niets van aantrekken maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof dit elke dag zo isDit is voor het eerst dat we allebei tegelijk boven de 500 zitten
quote:
Mjah. Heb geen zin in gekiftquote:
nounou, no offence, gentle, maar zo erg was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen hebben het nodig om anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Niets van aantrekken maar
Nee, ik zit daar wel op te wachten. Daar doe ik het allemaal voorquote:
Te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naam en adres
ik stem tegen![]()
Dat is misschien wel zo maar het is elke keer maar iets klein en op een gegeven moment begint dat gezuig een keer genoeg te worden. Maar goed, ik ben er klaar mee verder want ik reageer niet meer op diegenequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nounou, no offence, gentle, maar zo erg was het nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |