Ik heb een keer 320 op heel FOK! gehad op een dag... inclusief achter de schermen. En dat was al een hele opgavequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik 350 ofzo... Meer is geen doen, tenzij je echt de geperst niks anders hebt...
Je hebt het voornamelijk over jezelf, je keelpijn, en tegen nijner. Dus nee, ik vind niet echt dat je je mengt in verhouding tot anderenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet op anderen gereageerd. Anders kijk je terwijl je een blinddoek om hebt![]()
Met de mensen die er toen waren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
afgesproken
met wie dan? ik weet van niks
overdag post ik af en toe, en om een of andere reden dan vaker in GRTDquote:
als ik moet werken post ik ook een heel stuk minderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer 320 op heel FOK! gehad op een dag... inclusief achter de schermen. En dat was al een hele opgave.
Dat doe jij NOOIT zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Je zal niet wat te zeiken hebben Marijke
Echt, je hebt weer wat gevonden hoor. Fucking hell. Blijf je zo doormekkeren elke keer![]()
Big fucking deal dat Nijntje en ik een heel actieve dag hadden. Zet jezelf er eens overheen ofzo!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Echt, je hebt weer wat gevonden hoor. Fucking hell. Blijf je zo doormekkeren elke keer![]()
Big fucking deal dat Nijntje en ik een heel actieve dag hadden. Zet jezelf er eens overheen ofzo!
naam en adresquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de mensen die er toen waren.
Alsof dit elke dag zo isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Stuart het volgende:
Boeie. Ik heb waarschijnlijk op meer mensen gereageed dan jij. En elke keer trap ik er weer opnieuw in dat ik op jou reageer om het 'gezellig' te houden. Maar weet je wat, elke keer dat gezeik van jou komt me ondertussen flink mijn strot uit dus ik zal op jou niet meer reageren. Klaar wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het voornamelijk over jezelf, je keelpijn, en tegen nijner. Dus nee, ik vind niet echt dat je je mengt in verhouding tot anderenEn dat is mijn mening, of je het er nou mee eens bent of niet
En nu ben ik er klaar mee en is het tijd voor gezelligheid hier
Ik snap je welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou we passend zijn ja
[..]
Ja, is alleen jammer dat sommige mensen het blijkbaar gek vinden als je daar iets van zegtMaar he, wie ben ik, ik post immers ook veel
En nee, ik ga nog niet slapen, want koffie
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
![]()
slaap ze trevquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
![]()
Ja, maar sommige mensen hebben het nodig om anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Niets van aantrekken maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof dit elke dag zo isDit is voor het eerst dat we allebei tegelijk boven de 500 zitten
quote:
Mjah. Heb geen zin in gekiftquote:
nounou, no offence, gentle, maar zo erg was het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen hebben het nodig om anderen af te zeiken om zichzelf beter te voelen. Niets van aantrekken maar
Nee, ik zit daar wel op te wachten. Daar doe ik het allemaal voorquote:
Te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naam en adres
ik stem tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |