Hier alleen maar hazen en kniensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben alleen vliegende ratten in de tuin
Hoe is het met je palen?quote:
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfoee zoveel, noem er gewoon even random een paar op:
- goedkoper
- meer keuze
- meesten spelen rechtshandig, dus als je ergens komt waar ze een gitaar hebben en je wilt wat spelen heb je pech
- etc...
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had mazzel toen ik de foto nam. Meestal zijn die beesten weg voor je de foto neemt.
Die schijten ten minste niet je hele balkon onderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alleen maar hazen en kniens
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort. De foto's zijn gemaakt in de Waterleidingduinen.
Zolang er maar mooi geluid uitkomtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ochja, ik heb nu dus links handige, maar het boeit me niet echt...
Join the clubquote:
Hey MPGquote:
Dat doen die ratten hier ook niet, geen balkon FTWquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die schijten ten minste niet je hele balkon onder
dat komt er zeker uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang er maar mooi geluid uitkomt
Knuffquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Join the clubIk had geen internet, een kapotte ketel, bijna frontaal aangereden door een auto, m'n fiets maakte een onheilspellend geluid (niets wat een beetje harde muziek niet kon oplossen
), ik kon m'n werkplek niet vinden, ik had kut klanten en ik heb geld uitgegeven wat ik eigenlijk niet heb maar had even leuke dingen nodig
![]()
Dus leuke dag vandaag he?
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thuis is waar je bij KSC'ers bent!
Een oplossing die alleen mag als je 15 bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar weet ik wel een oplossing voor, dirty girl![]()
Meisje tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Join the clubIk had geen internet, een kapotte ketel, bijna frontaal aangereden door een auto, m'n fiets maakte een onheilspellend geluid (niets wat een beetje harde muziek niet kon oplossen
), ik kon m'n werkplek niet vinden, ik had kut klanten en ik heb geld uitgegeven wat ik eigenlijk niet heb maar had even leuke dingen nodig
![]()
Dus leuke dag vandaag he?
Een kusje op je toetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een oplossing die alleen mag als je 15 bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |