4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te latenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
Wat ga je allemaal doen behalve spelletjes?
Aha, dat heb je somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te laten
Kanquote:
1 van de weinige spelletjes van de kids die ik ook leuk vindquote:
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...quote:
Liefduhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
Naar bed jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...
Heb naar bed danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Van mezelf. Om 5 uur gaat de wekker weer, ivm werk...
He he he, heb je al op die site van je gekeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
4 seconden te laat om mijn fantasie de vrije loop te laten
nee hoor, wonen zat KSC'ers hier in de buurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef pgrferrari het volgende:
Zou wel willen Mart, maar die afstand.
Iedereen woont zo ver erg
Ghehe ik zie je daar al met zo'n geizcht spelletjes spelen -->quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 van de weinige spelletjes van de kids die ik ook leuk vind
Bijna... 5 uur. Maar das nog te vroeg. Voor een avondmens als ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij moet morgen om 4 uur weer op om te werken
Nou, dat is zeker vroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna... 5 uur. Maar das nog te vroeg. Voor een avondmens als ik...
Nog niet, zal dadelijk wel eens kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He he he, heb je al op die site van je gekeken?Ik had een berichtje naar een van je testdingetjes gestuurd
Lig er al in. Mobiel FOK! FTWquote:
quote:01. 662 Stuart
02. 659 RockNijntje
Dat onderschrift van jou, wat stinkt er zelfs erger als ze branden?quote:
Best not to askquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat onderschrift van jou, wat stinkt er zelfs erger als ze branden?![]()
Ik moest er zelf heel hard om lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nog niet, zal dadelijk wel eens kijken
Ik vind alleen de buitenkant lekkerquote:
Lekker slapen Bosjequote:
Ik vroeg het tochquote:
nopequote:
Onze schipper is thuis en zit zowat achter me, dus moet ik nog ff wachten met kijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest er zelf heel hard om lachenSorry
Nou, volgens de film zijn dat dus eigenlijk helemaal geen mensenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Bosje
[..]
Ik vroeg het tochMensen zeker?
Da's al bijna mijn dagrecord, en dat is alleen maar van KSCquote:
Ja, lekker bezig geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Da's al bijna mijn dagrecord, en dat is alleen maar van KSC
Zombies?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, volgens de film zijn dat dus eigenlijk helemaal geen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |