¤105,- , [bijna] niet bespeeld, in ieder geval niet aan te zien, met hoes en band erbijquote:
iddquote:
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Join the clubIk had geen internet, een kapotte ketel, bijna frontaal aangereden door een auto, m'n fiets maakte een onheilspellend geluid (niets wat een beetje harde muziek niet kon oplossen
), ik kon m'n werkplek niet vinden, ik had kut klanten en ik heb geld uitgegeven wat ik eigenlijk niet heb maar had even leuke dingen nodig
![]()
Dus leuke dag vandaag he?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vorige week nog in Scheveningen geweest
Ooh dat valt meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
¤105,- , [bijna] niet bespeeld, in ieder geval niet aan te zien, met hoes en band erbij
Dat is een mooi stukje fietsen Martquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het weer er goed genoeg voor is, wil ik 12 maart door de duinen naar Noordwijk fietsen. Langs de kust, tussen de duinen door... en als het dan niet lukt, dan fiets ik een andere keer dat stuk wel.
Gewoon zonder slagroomquote:
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dikke knuffel![]()
.
En morgen wordt gewoon een hele mooie, leuke dag voor je.
Ik heb dat stuk nog nooit gefietst, dus als ik toch die kant op moet, is het een mooie gelegenheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje fietsen MartBen wel eens vanaf Leiden naar Zandvoort gefietst
En vanaf Leiden heel vaak naar Noordwijk, het is daar prachtig
Wat is daar mee?quote:
Wat ga je allemaal doen behalve spelletjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen is![]()
Van wie moet je slapen dan?quote:
Hij moet morgen om 4 uur weer op om te werkenquote:
Autorijden, spelletjes spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe goed mijn dag morgen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |