iedereen heeft aardig door gepostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er niet een Stu en Nijntje SC ofzo?![]()
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uitquote:
Ik zeg aanmakenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zou er wel moeten zijn eigenlijk
In dacht zelf meer aan POLquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg aanmakenIn ehm.... ehm... ONZ? of MEN, kunnen jullie je eigen woordspelletje maken
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen heeft aardig door gepost
Jij had er van de week zelf ook bijna 500quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsHet is hier niet ONZ ofzo
Ik heb er ook wel een zooi jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iedereen heeft aardig door gepost
Ik vind het allemaal primaquote:
Hey Trevquote:
quote:
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg aanmakenIn ehm.... ehm... ONZ? of MEN, kunnen jullie je eigen woordspelletje maken
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uit.
Daar lijkt t wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er niet een Stu en Nijntje SC ofzo?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80.
Misschien wel handig ja, anders beschadigt het pijltje naar beneden nogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wordt wat scrollvriendelijker voor de mobiele telefoons. Dus de avatars gaan er allemaal uit.
Ja, maar ik klets met andere mensen, niet met 1 persoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had er van de week zelf ook bijna 500
daar lijkt het anders de laatste tijd wel opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg, meer dan 600 postsHet is hier niet ONZ ofzo
ik heb ooit net boven de 200 in KSC gehaald, meer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij had er van de week zelf ook bijna 500
lamzakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien wel handig ja, anders beschadigt het pijltje naar beneden nogScrollen met touchsreen duurt me namelijk te lang
Ja, ik heb niet op anderen gereageerd. Anders kijk je terwijl je een blinddoek om hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik klets met andere mensen, niet met 1 persoonMaar goed, schuif het vooral op een ander af ipv dat je het bij jezelf houdt
Genoeg mensen die er wel last van hebben, en het gezeur over de OP steeds is ook wel mooi geweest. Van de week is daarom afgesproken dat er een nieuwe OP komt. En ik heb al wat in gedachten, dus ga van het weekend knutselenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan moeten ze maar niet mobiel posten![]()
ik heb van de OP weinig last als ik mobiel post
Zou we passend zijn jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Ik zal wel even vragen of ze STU kunnen aanmaken, de opvolger van T80.
Ja, is alleen jammer dat sommige mensen het blijkbaar gek vinden als je daar iets van zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op...
Ga je mee slapen?
ik een heel stuk meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ooit net boven de 200 in KSC gehaald, meer niet
bwehehe, vannacht lekker doorgepostquote:
Het scherm mag ook niet beschadigenquote:
ik nog niet eens, ik denk hooguit 150...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik 350 ofzo... Meer is geen doen, tenzij je echt de hele dag niks anders hebt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgesprokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er wel last van hebben, en het gezeur over de OP steeds is ook wel mooi geweest. Van de week is daarom afgesproken dat er een nieuwe OP komt. En ik heb al wat in gedachten, dus ga van het weekend knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |