lol chickenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik fok trouwens nooit in groningen.
Ik fok sowieso nog amper. Tevens ben je gewoon bang dat de rest het ziet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik fok trouwens nooit in groningen.
hard gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Lakitu het volgende:
wij gaan scheiden
want hij wordt kaal
kanker
dohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fok sowieso nog amper. Tevens ben je gewoon bang dat de rest het ziet.
ja (H)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef secondewijzer het volgende:
oh wacht. chuckie woont ook in groningen nu?
Ik heb hier nog een leuke anekdote overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hoe zijn de damenzVeel oud volk zeker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leuke anekdote over
wat watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leuke anekdote over
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hoe zijn de damenzVeel oud volk zeker
Mijn kleine vriendin heeft koortsstuipjes, laat staan als ze kanker had dan had ik het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
vanmorgen toen ik bij de dokter zat kwam er een meisje van 3/4 jaar binnen. leuk meisje om te zien. tot ik besefte dat ze kanker had en helemaal geen haartjes meer had. ik vond het zo zielig
jaquote:
veertienquote:
dude yous better not be tappin that 15 year old. dem bitchs gon sue youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jamaar sowieso ben ik niet meer SEXY & SINGLE
ik ben al 3 weken ziek thuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn kleine vriendin heeft koortsstuipjes, laat staan als ze kanker had dan had ik het helemaal niet meer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jamaar sowieso ben ik niet meer SEXY & SINGLE
het is niet die ene van een maand geleden hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
dude yous better not be tappin that 15 year old. dem bitchs gon sue you
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
ohja chuck hoe is het met de sma's? =$ ik heb je in mn banperiode niet gesproken
sorry boys, zit onder de plakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
WAT WAT WAT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ah okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
het is niet die ene van een maand geleden he
pics en leeftijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
sorry boys, zit onder de plak
hahaha lozerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
btw deze vakantie komen wel 2 15-jarige vriendinnen en een homie logeren doordeweeks. zijn jullie er dan ook?quote:
Ja maar jij bent geen 2 en hebt tenminste een weerstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben al 3 weken ziek thuis.
welke dag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
btw deze vakantie komen wel 2 15-jarige vriendinnen en een homie logeren doordeweeks. zijn jullie er dan ook?
nee. ik DM wel anders krijg ik haters.quote:
kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen 2 en hebt tenminste een weerstand
spannund =$quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee. ik DM wel anders krijg ik haters.
nee maar ze is op wintersport dan en ik doe toch geen gekke dingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef reetveter het volgende:
En vind je vriendin het wel goed dat er 2 chickies blijven slapen
Maar welke dag danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee maar ze is op wintersport dan en ik doe toch geen gekke dingen.
of maandag of woensdag waarschijnlijkquote:
hij is emo en gayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
ik vind hem emo en gay
ik vind het nummer alleen wel lekker
walgelijke praat, er is hier maar 1 alienhunterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef secondewijzer het volgende:
Laki, Chuck neemt mijn stokje over qua alienhunting.
omdat ik 'm gegeven hebquote:
hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijke praat, er is hier maar 1 alienhunter
hij jou ook, met een knuppel tegen je slaapquote:
Maandag is alleen Ruud er. Woensdagavond kom ik ook want ik heb net te horen gekregen dat we het project overnieuw moeten doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
of maandag of woensdag waarschijnlijk
jaloers omdat je geen vakantie hebtquote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jaloers omdat je geen vakantie hebt
Anders ik welquote:
haha fucked upquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maandag is alleen Ruud er. Woensdagavond kom ik ook want ik heb net te horen gekregen dat we het project overnieuw moeten doen. En donderdagavond gaan wij de stad in, eerst afscheidsfeestje. Dus donderdagavond is er alleen niemand thuis.
ik kom wel voor de compensatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha fucked uphmm oke ik zal het wel even voorstellen om het donderdag te doen. en anders blijven we wel gewoon op de kamer. of ik ga jullie lastigvallen met 15 jarigen =$
gaan jullie de stad in dan? En boeie, maakt echt niemand uit hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha fucked uphmm oke ik zal het wel even voorstellen om het donderdag te doen. en anders blijven we wel gewoon op de kamer. of ik ga jullie lastigvallen met 15 jarigen =$
neu we gaan gewoon thuis drinken. haha ze zijn wel irritant als ze dronken zijn en jullie nuchter geloof mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
gaan jullie de stad in dan? En boeie, maakt echt niemand uit hoor
ik sneak wel in je kofferquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders ik wel. Mijn pa werkt nu aan een deal met zijn bedrijf met een partner in miami. Als dat doorgaat gaan daar heel veel reizen heen en beter kan ik dan een keer mee
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
neu we gaan gewoon thuis drinken. haha ze zijn wel irritant als ze dronken zijn en jullie nuchter geloof mij
die gast is wel lekker bezig daarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
behangplakkert gaat volgende week naar tampa bay LUCKY BASTARD
endbossquote:
er worden samenvattingen gemaakt, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij ff bijpraten, vrees dat ik een hoop gemist heb en ik ga niet teruglezen.
Beetje dit idee: COS #64 Een lazy fridayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden samenvattingen gemaakt, maar dat doe ik niet
ik wil die mensen pijn doen. is dat normaal?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje dit idee: COS #64 Een lazy friday
COSC #1 KLB SC
Nee, die drang heb ik ook. Al kan het ook zijn dat we beiden niet normaal zijn dan. Maar daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil die mensen pijn doen. is dat normaal?
Ik heb de wereld hierbuiten gezien ludo. wij zijn normaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, die drang heb ik ook. Al kan het ook zijn dat we beiden niet normaal zijn dan. Maar daar ga ik niet van uit.
beginnen over South Park om een chick te hosselenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef Jotel het volgende:
Hallo FOK!KERS, bij mij in het dorp loopt er altijd een meisje die kranten bezorgt.
Ze ziet er best leuk uit voor mijn doen, alleen ik wil een keer iets gaan afspreken met haar.
nu heb ik een reden om haar zeg maar te 'versieren'
het eerste wat ik wil doen, is zeggen of ik moet meehelpen met kranten lopen. zodat ik tijdens het krantenlopen een gesprek op kan bouwen ik heb wel genoeg gespreks materiaal enzo zoals:
Programma's,South Park,School,muziek,en sport.
Ik vandaag nog nauwelijks, maar eerdere onderzoeken wijzen uit dat ik geen vreemde eend in de bijt ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb de wereld hierbuiten gezien ludo. wij zijn normaal
inb4 wd ragequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vrees dat wanneer WD haar kat heeft de hele SC overspoelt raakt door "grappige" foto's.
ik ben er eigenlijk altijd maar ik wil niet teveel posten, ik heb een image hierquote:
logisch logisch, volgende x kan je gewoon weer PM'enquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben er eigenlijk altijd maar ik wil niet teveel posten, ik heb een image hier
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
wie weet hoe dat housenummer heet met spaanse teksten en je hoort zo dinges dinges maria?
ik zorg ervoor dat je gepijpt wordt
heb ik jou niet voor nodigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
wie weet hoe dat housenummer heet met spaanse teksten en je hoort zo dinges dinges maria?
ik zorg ervoor dat je gepijpt wordt
die is het niet vriendquote:
het is een vrouwenstem en zo van dinges dinges kiria dinges dinges maria
wat impliceer jij hier?quote:
ik zal em wel even identificerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Lakitu het volgende:
http://www.funxdance.nl/m(...)ce-dj-the-partysquad
oke het zit in deze mix rond 35 minuten :$
ik reken op je, FLAIRINHOquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik zal em wel even identificeren
skeer nr deze wil ik niet eens wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef Lakitu het volgende:
http://www.funxdance.nl/m(...)ce-dj-the-partysquad
oke het zit in deze mix rond 35 minuten :$
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
skeer nr deze wil ik niet eens weten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
skeer nr deze wil ik niet eens weten
quote:
lol kk nerd quotes van maanden oud onthoudenquote:
zoeken.fok "lol offensive"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol kk nerd quotes van maanden oud onthouden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l beter opgeven vriend. 100 ek ik zeg het je. ik kom persoonlyk ophalen
voor jou klik ik, stel me niet teleurquote:
kan je beter niet doen vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
voor jou klik ik, stel me niet teleur
quote:for the love of christ
did I seriously just give up over 3 valuable minutes of my life for this?
BloomAndGrow 20 minutes ago
250 max. bod, ik geef je een massage erbijquote:
happy ending?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
250 max. bod, ik geef je een massage erbij
no sirquote:
hij is VERY HOTTTT zie ik. die van snoop is ook wel aan :$quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
laki die cabin fever mixtape van khalifa is wel baas moet ik zeggen.
alleen door dat lichaam smeerlapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
waarom heeft niemand hierop gereageerd? kaolo spang
lol AS IF. ik zou niet eens weten wat ik met dat lichaam zou moeten doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
alleen door dat lichaam smeerlap
hahaha had al gehoordquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hij is VERY HOTTTT zie ik. die van snoop is ook wel aan :$
maar sowieso alsof er betere raps dan dit bestaan![]()
: http://www.hotnewhiphop.com/en/play/s/a0e5e6e-189108/
DR BIEBER
KK HARD nummerquote:
ja he, even traantje wegpinken :$quote:
walgelijk dat NSN hier niet gedraaid wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso Justin Bieber16 jaar en je eigen film hebben
Anne Frankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Sowieso Justin Bieber16 jaar en je eigen film hebben
ik zou gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijk dat NSN hier niet gedraaid wordt
denk je eens hoe die zaal eruit ziet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijk dat NSN hier niet gedraaid wordt
denk je eens hoe die zaal eruit ziet
ik zou bij pathé gaan werken alleen voor datquote:
volgens mij alleen in USquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Echt waar, ik had wel gedacht dat die hier in de bios zou komen
sowieso JB-hatersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen die in nederland klagen dat ze zoveel last hebben van justin bieberde man is hier nooit op tv/radio
waarom niet gewoon in de zaal zelf zitten danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou bij pathé gaan werken alleen voor dat
dan zie ik niks man :$ beter kaartjes controleren beetje praten en dan smooth operatorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom niet gewoon in de zaal zelf zitten dan
beetje pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan zie ik niks man :$ beter kaartjes controleren beetje praten en dan smooth operator
l o l. nee ga jij in de zaal zitten dan, en dan hele film niks doen en als het afgelopen is jas aan en knikken naar langslopende sma's zo van "leuke film he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
beetje pratenje geeft ze hun afgescheurde kaartjes terug en ze lopen door zonder je aan te kijken.
hahaha playboyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l. nee ga jij in de zaal zitten dan, en dan hele film niks doen en als het afgelopen is jas aan en knikken naar langslopende sma's zo van "leuke film he?"
wat anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Oh wacht het gaat om het hosselen van de Bieber fans
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Oh wacht het gaat om het hosselen van de Bieber fans
flairinho is dood maar hij ontkent het omdat ie nog geld wil maken met z'n 2ehands djsetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Flairinho ik heb nieuw materiaal voor je als je een 90s mix maakt
http://dl.dropbox.com/u/2624438/90s90s.mp3
Het klonk echt goed maar het was super eurodance fout
Laki moet je de link eens luisteren ben ik hier goud op het spoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
flairinho is dood maar hij ontkent het omdat ie nog geld wil maken met z'n 2ehands djset
haha het klinkt wel lekker maar ik kan me er geen vocals bij voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki moet je de link eens luisteren ben ik hier goud op het spoor
eens.quote:
eerst even douchen en klaarmaken en daarna luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Flairinho ik heb nieuw materiaal voor je als je een 90s mix maakt
http://dl.dropbox.com/u/2624438/90s90s.mp3
Het klonk echt goed maar het was super eurodance fout
kleurenvestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef Lakitu het volgende:
ik heb een outfit vriendjes jullie willen niet weten :$
kussjes
mensen die wat tegen glee hebbenquote:
Zullen we samen van het hilton springen?quote:
Wanneer iemand van 't mannelijke geslacht dit zegt weet ik dat het een grapje is.quote:
Beetje Herman Brood idee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we samen van het hilton springen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer iemand van 't mannelijke geslacht dit zegt weet ik dat het een grapje is.
Ja.quote:
GELIJK de tv aandoenquote:
Jonge REESEquote:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Otis, heb jij ook college in OMHP?
Donderdags ook?quote:
Die heb ik ook zo vaak gedaan, geniaalquote:
ja weet ik, daaromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
die negers zijn ook gewoon een gif.
In dezelfde categorie: http://www.0100101110101101.org/home/nofun/index.htmlquote:
quote:
Er waren ook katjes die dat hadden ofzo ehquote:
Zo makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Madridista het volgende:
Wat betekent: "ma vue prefere" eigenlijk?
Dat heeft een meisje op school op de spiegel met lippenstift gekalkt
my favorite viewquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Madridista het volgende:
Wat betekent: "ma vue prefere" eigenlijk?
Dat heeft een meisje op school op de spiegel met lippenstift gekalkt
kankerboeiend vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Madridista het volgende:
Haha thnx.
Wat vinden jullie van haar actie?
Niet zoveel tbhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Madridista het volgende:
Haha thnx.
Wat vinden jullie van haar actie?
ik ben ziek en doe niet alsof je mijn vader bent, kankerwaggeleendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jij moet uitgaan. Dan ontmoet je leuke mensen. Dat is nog boeiender.
De laatste keer dat ik uitging kwam like a virgin van madonna net uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef BobbyB het volgende:
De laatste keer dat ik uitging waren Discman's en Britney Spears hip.
Tja. kan ik er wat aan doen dat ik autistisch benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben ziek en doe niet alsof je mijn vader bent, kankerwaggeleend
daarnaast ben jij ook gewoon thuis, sneu ventje
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik uitging kwam like a virgin van madonna net uit![]()
Snel weghalen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
omfg
deze man moet echt door de shredder, wat een flikkertje
Ok nee grapjequote:
Ga dan binnenkort weer een keer.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
Een date hebben maar eigenlijk niet willen
Vrouwen die hard to get spelen waneer je afwezig bent maar..
Meisje noemt me eerst lekker maar neemt geen initiatief
List om bij vreemde school in adreslijst te mogen kijken
Liefde van vroeger gespot, gevolgd naar huis. Hoe verder?
Homo worden door een slechte ervaring met vrouw
Ouders vinden 22:00 een te late tijdstip om thuis te komen
even een greep uit het trieste leven van madridista.
Ik poseer niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben fan van Madridista!
Lamon Junior.
omg nee hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
Vraagje aan de vrouwen over lengte..
madridista heeft een kleine penis![]()
![]()
nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Madridista het volgende:
[..]
omg nee he
Dat was een troll-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
Meisje blijkt vuile *** te zijnso much rejection for this guy
Ongelofelijk, wat een chick magnet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:38 schreef Madridista het volgende:
TS had dus een oogje op zijn buurmeisje.. Mooie meid. vaak gekletst, gisteren nog gezoend. Totdat ik haar vandaag met hoge hakken en een kort rokje in een toeterende seat ibiza zag stappen.TS is nu dus een beetje verdrietig. Genoeg meisjes, maar dit zag ik dus niet aankomen
Maar hij heeft ook veel succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
Meisje blijkt vuile *** te zijnso much rejection for this guy
1.Dat penis-topic refereerde niet naar mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee, dat was het niet
je smeert mascara op je wenkbrauwen, je hebt een kleine penis.
punt aus.
EmielElahmed kan er wat van.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ongelofelijk, wat een chick magnet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:08 schreef Winner_Taco het volgende:
TS heeft een kennel en noemt zijn honden "meiden"
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 04:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wauw! Een geile hoer!ik wed dat mijn lul veel groter is dan die van jou vriend
Eigenlijk niet tbhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Madridista het volgende:
Alsof jullie nooit troll-topics aanmaken om reacties uit te lokken
Dat ontkracht hij zelf in zijn penis topic. 15cm.quote:
wil je anus wel zien...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk niet tbh
Ik beperk mij, als opperautist, tot deze sc
Die zag je gister nog, schavuitjequote:
Hij veegt jouw billen af na het poepen?quote:
Kan ik me indenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan er geen genoeg van krijgen.
SSSST JOHquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij veegt jouw billen af na het poepen?
Ik ben haar waxer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij veegt jouw billen af na het poepen?
Ey, dat vind ik dan wel een beetje genant hoor.. Eigenlijk wou ik dat geheim houdenquote:
Harig zijn is niets om je voor te schamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey, dat vind ik dan wel een beetje genant hoor.. Eigenlijk wou ik dat geheim houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Harig zijn is niets om je voor te schamen.
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Harig zijn is niets om je voor te schamen.
had ik maar 15quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ontkracht hij zelf in zijn penis topic. 15cm.
die van almere pure aids hadden we al gehad he? okee komt ie:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
Bobby, heb je het ynuhhcitaat van de dag al gepost?
Anders heb je nog een half uur.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:02 schreef ynuhh het volgende:
schiete schiete whahahahah meteen door die blankah kanker harses bahbah praatjes makers altijd kanker kaaszen kk op naar de noort pool als je hier alleen maar probleme komt zoeke

Hahahahahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die van almere pure aids hadden we al gehad he? okee komt ie:
[..]
geilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Shoenie het volgende:
Ik was ook 12 toen ik voor het eerst sex had
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik dat ik jouw 20cm niet aankan
en je kleine penisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Madridista het volgende:
Ik geef het toe.
Sommige zaken die ik op mijn manier doe zijn best lachwekkend.
Maar wat je er voor oogst is echt de moeite waard.
Voorbeeld: naar de zonnebank gaan > gay. Maar dat hoeven die chiks niet te weten. Zij zien alleen je mooie kleurtje.
Heeft ze zichzelf een intellectueel imago aangemeten?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor jou, Dqod?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.
14 is veel te jong vriend. die fase ben ik al voorbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor 14-jarige chicks is alles groot.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf een intellectueel imago aangemeten?
Is ze een kloon?
Ben ik een kloon?
Zoveel vragen!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kut puber, met je niet leuke opmerkingen.
Doe het dan goed.
Wat Chris quotequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor jou, Dqod?
Ik vind haar ook behoorlijk heet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |