quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijk dat NSN hier niet gedraaid wordt
denk je eens hoe die zaal eruit ziet
ik zou bij pathé gaan werken alleen voor datquote:
volgens mij alleen in USquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Echt waar, ik had wel gedacht dat die hier in de bios zou komen
sowieso JB-hatersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Die mensen die in nederland klagen dat ze zoveel last hebben van justin bieberde man is hier nooit op tv/radio
waarom niet gewoon in de zaal zelf zitten danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zou bij pathé gaan werken alleen voor dat
dan zie ik niks man :$ beter kaartjes controleren beetje praten en dan smooth operatorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
waarom niet gewoon in de zaal zelf zitten dan
beetje pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
dan zie ik niks man :$ beter kaartjes controleren beetje praten en dan smooth operator
l o l. nee ga jij in de zaal zitten dan, en dan hele film niks doen en als het afgelopen is jas aan en knikken naar langslopende sma's zo van "leuke film he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
beetje pratenje geeft ze hun afgescheurde kaartjes terug en ze lopen door zonder je aan te kijken.
hahaha playboyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
l o l. nee ga jij in de zaal zitten dan, en dan hele film niks doen en als het afgelopen is jas aan en knikken naar langslopende sma's zo van "leuke film he?"
wat anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Oh wacht het gaat om het hosselen van de Bieber fans
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Oh wacht het gaat om het hosselen van de Bieber fans
flairinho is dood maar hij ontkent het omdat ie nog geld wil maken met z'n 2ehands djsetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Flairinho ik heb nieuw materiaal voor je als je een 90s mix maakt
http://dl.dropbox.com/u/2624438/90s90s.mp3
Het klonk echt goed maar het was super eurodance fout
Laki moet je de link eens luisteren ben ik hier goud op het spoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
flairinho is dood maar hij ontkent het omdat ie nog geld wil maken met z'n 2ehands djset
haha het klinkt wel lekker maar ik kan me er geen vocals bij voorstellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki moet je de link eens luisteren ben ik hier goud op het spoor
eens.quote:
eerst even douchen en klaarmaken en daarna luisterenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
Flairinho ik heb nieuw materiaal voor je als je een 90s mix maakt
http://dl.dropbox.com/u/2624438/90s90s.mp3
Het klonk echt goed maar het was super eurodance fout
kleurenvestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef Lakitu het volgende:
ik heb een outfit vriendjes jullie willen niet weten :$
kussjes
mensen die wat tegen glee hebbenquote:
Zullen we samen van het hilton springen?quote:
Wanneer iemand van 't mannelijke geslacht dit zegt weet ik dat het een grapje is.quote:
Beetje Herman Brood idee?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we samen van het hilton springen?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer iemand van 't mannelijke geslacht dit zegt weet ik dat het een grapje is.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |