lol chickenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik fok trouwens nooit in groningen.
Ik fok sowieso nog amper. Tevens ben je gewoon bang dat de rest het ziet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
ik fok trouwens nooit in groningen.
hard gewordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Lakitu het volgende:
wij gaan scheiden
want hij wordt kaal
kanker
dohquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik fok sowieso nog amper. Tevens ben je gewoon bang dat de rest het ziet.
ja (H)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef secondewijzer het volgende:
oh wacht. chuckie woont ook in groningen nu?
Ik heb hier nog een leuke anekdote overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hoe zijn de damenzVeel oud volk zeker
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leuke anekdote over
wat watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een leuke anekdote over
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hoe zijn de damenzVeel oud volk zeker
Mijn kleine vriendin heeft koortsstuipjes, laat staan als ze kanker had dan had ik het helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
vanmorgen toen ik bij de dokter zat kwam er een meisje van 3/4 jaar binnen. leuk meisje om te zien. tot ik besefte dat ze kanker had en helemaal geen haartjes meer had. ik vond het zo zielig
jaquote:
veertienquote:
dude yous better not be tappin that 15 year old. dem bitchs gon sue youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jamaar sowieso ben ik niet meer SEXY & SINGLE
ik ben al 3 weken ziek thuis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn kleine vriendin heeft koortsstuipjes, laat staan als ze kanker had dan had ik het helemaal niet meer.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jamaar sowieso ben ik niet meer SEXY & SINGLE
het is niet die ene van een maand geleden hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
dude yous better not be tappin that 15 year old. dem bitchs gon sue you
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef Lakitu het volgende:
ohja chuck hoe is het met de sma's? =$ ik heb je in mn banperiode niet gesproken
sorry boys, zit onder de plakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
WAT WAT WAT
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ah okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
het is niet die ene van een maand geleden he
pics en leeftijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
sorry boys, zit onder de plak
hahaha lozerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
btw deze vakantie komen wel 2 15-jarige vriendinnen en een homie logeren doordeweeks. zijn jullie er dan ook?quote:
Ja maar jij bent geen 2 en hebt tenminste een weerstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik ben al 3 weken ziek thuis.
welke dag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
btw deze vakantie komen wel 2 15-jarige vriendinnen en een homie logeren doordeweeks. zijn jullie er dan ook?
nee. ik DM wel anders krijg ik haters.quote:
kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen 2 en hebt tenminste een weerstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |