Wat moet ik met die dikke neus danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweestquote:
Over 61 dagen vind ik dat ze je dat verplicht is u_uquote:
oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweest
Daarom juistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee want ik ben mezelf niet of nooit geweest
Jou altijd, jwzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Vraag je me nou mee uit eten?
HIER OOK.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef Lakitu het volgende:
FUCK YEAH voorjaarsvakantie in deze bitch
Morgen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?
En moet ik m'n zwemspullen meenemen?
Ik ook.. Speeltijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat veel te ver hier, ik trek me terug.
ik heb je backquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat veel te ver hier, ik trek me terug.
sinds wanneer werk jijquote:
Sinds ik teveel dingen doe om geen geld te hebben. Ik moet veel vakanties betalen en het uitgaan enzoquote:
Daar gaat je image van de jongen die halverwege de maand nog maar 20 euro te besteden heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sinds ik teveel dingen doe om geen geld te hebben. Ik moet veel vakanties betalen en het uitgaan enzo. Daarnaast schoolboeken
.
Blij om ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar gaat je image van de jongen die halverwege de maand nog maar 20 euro te besteden heeft
wat wat watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Blij om ook. Laatst moest chuck bier halen omdat ik geen geld meer had
de huisslaafquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Blij om ook. Laatst moest chuck bier halen omdat ik geen geld meer had
wie is J?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef secondewijzer het volgende:
maar stap je wel eens met chuck dan J?
Nee, nog niet. Heel januari kon ik niet uit door geldgebrek toen ging hij weer. En nu ga ik gaat hij nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef secondewijzer het volgende:
maar stap je wel eens met chuck dan J?
Whehe. Lekker samen sargen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Heel januari kon ik niet uit door geldgebrek toen ging hij weer. En nu ga ik gaat hij nietAlleen laatst maar toen was ik al in Raalte
We WoW'en wel samenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:49 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Whehe. Lekker samen sargen.
ik ben inquote:
sssttttquote:
lol met jouw lvl 56 paladin zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:51 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee raiden met jullie guild?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |