quote:
Mensen die posts van Salatrel negerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:08 schreef secondewijzer het volgende:
Ja, ik denk dat iemand hier dat wel gaat lezen
Sue me.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die posts van Salatrel negeren
haha je zei negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die posts van Salatrel negeren
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef BobbyB het volgende:
De Tweede Kamer doet onderzoek naar de hoge brandstof prijzenDat is als een dief die helpt met het politieonderzoek wie de dief is.
Ja en dan stijgt de prijs van de benzine zelf maar 1 cent, uiteindelijk betaal je 3 keer zoveel met dank aan die graaiers in Den Haag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:23 schreef Salatrel het volgende:
het is toch algemeen bekend dat iedere indicatie van mogelijk stijgende olieprijs directe aanleiding is de prijs aan de pomp te verhogen maar dat een daling van de olieprijs weinig effect heeft op de korte termijn
wat eet je? en wat ga je met haar laten doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat eet je? en wat ga je met haar laten doen?Croissantjes denk ik.. Ik twijfel nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een kort vlot pittig kapsel natuurlijk
Nee hoor.. Geweaun weer schuin denk ik, zoals ik t eerst ook had
Verder durf ik toch niks aparts te doen
En daarnaast niks.. Ik wil t wel verven maar dat durf ik toch nog niet aan
Nou, nu ga ik echt.. Dag schatjes![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik las het terwijl ik knakworstjes aan het eten was zonder problemen.quote:
bikkel deze manquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik las het terwijl ik knakworstjes aan het eten was zonder problemen.
in plaats daarvan lees je de bagger die KLB is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik las het niet want veel te veel tekst zo op mijn vrije dag.
Denken dat ik KLB lees.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in plaats daarvan lees je de bagger die KLB is?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik las het niet want veel te veel tekst zo op mijn vrije dag.
Dood aan deze mensen!quote:
quote:
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
Kind is nog van Italiaanse afkomst ook.
Haar domheid maakt haar tot een Viola Holt.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haar domheid maakt haar tot een Viola Holt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Beter een dom wijf die lekker is dan een slim wijf die lelijk is.Mijn vriendin is lekker en daarnaast ook slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar ze is lekker, dus dan mag dat.
Wat is hier mis mee? Bovendien heb ik deze dame 2 maal van dichtbij mogen aanschouwen en zelfs dan is ze beeldschoon.quote:
Noem je m'n vriendin nu dom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef Salatrel het volgende:
liever een dom wijf.... als ze te slim worden zoeken ze een andere vriend namelijk
cardio doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Waar is reetveter als je hem nodig hebt.
Ja maar jij vindt Taylor ook niet leuk. Onze smaken verschillen teveel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind er weinig aan op de foto's die Google weergeeft.
ik zal het doorgeven, ze is toch al aan het pms-enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |