dat hij wil dat ik uitga. ik moet leuke mensen ontmoeten zegt hij.quote:
dat ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
hij wil dat je een leuke jongen aan de haak slaat waarmee hij kan bieren en voetbal kijken
die is van mijn zusje en hij speelt er zelf vaker mee dan wijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef secondewijzer het volgende:
Je vader begint door te krijgen dat hij een autistische dochter heeft
Waarschijnlijk baalt ie nu ook dat ie een xbox voor je heeft gekocht.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Salatrel het volgende:
jou pa is best een toffe peer volgens mij
Mijn pa zegt altijd "doe je wel rustig aan?"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef reetveter het volgende:
Mijn pa zegt altijd dat ik minder uit moet gaan.
Ik had vanochtend al geen zin meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:00 schreef secondewijzer het volgende:
Godver man, ik heb geen zin meer. Kan me ook niet meer concentreren om wat te doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
kankerasiel met zn kanker beest dat samen moet met die andere
i hope it dies.
Stop t pakje in je onderbroek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef reetveter het volgende:
Zo'n stopcoach is verdomme een duurgeintje, me zusje en co gooien telkens mijn peuken weg
ik bied me vrijwillig aan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
ik ga mensen doodsteken uit frustratie.
ik dacht dat je wat met zweden had maar dit is meer finsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
zweden steken ze ook gewoon mensen neer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat je wat met zweden had maar dit is meer fins
kanker op met die lapzwansquote:
ik moet huilen van dat nummer haal het wegquote:
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
mn twitter staat op privequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.
krijg je vanavond wel nadat ik hier iemand voor de trein geworpen hebquote:
Jwzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
MAAR ZIJ STUURT ME KAARTEN UIT MADRID
EN UIT MOSKOU KOMT EEN BRIEF
MET DE PRACHTIGSTE VERHALEN, GOD, WAT IS ZE LIEF
GISTEREN UIT LISSABON, IK MIS JE EN EEN ZOEN
VANDAAG UIT PRAAG EEN KATTENBEL WANT ER IS ZOVEEL TE DOEN
EN MORGEN ALS DE POSTBODE MN HUIS WEER HEEFT GEVONDEN
DAN STORT ZE MIJN HART VOL
MET ALLE LIEFS UIT LONDEN
Bohhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
krijg je vanavond wel nadat ik hier iemand voor de trein geworpen heb
Ik niet u_uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft de hele dag zitten luieren in de SC
Voetenhouderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zet het op twitter, misschien word je dan ook opgepakt.
Echt he, dit gaat wel heel erg verquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Een dagverslag van de SC, juist ja.
nee niet van de scquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
EY!! Je maakt wat mee hier hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef LudoSanders het volgende:
Niet? Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |