Jawel jawel. Nog 2 uurtjes en dan weekend hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar verder gaat het wel allemaal goed met jullie?
Ach, baas koopt wel nieuw schermquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel voorzichtig hoop ik? chriz sloopte zijn scherm...
ok groetjens van ria en de kidsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik ben weg. Geniet nog van jullie dag he.
ze is al lang terug hoor, ze is nu met d'r poes aan het spelen denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:34 schreef Salatrel het volgende:
waarom zitten vrouwen altijd zo lang bij de kapper? uiteindelijk zon toch alleen de dooie puntjes eraf geknipt
die stuur ik alleen aan Chris.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dqod dr nieuwe hairdo natuurlijk
Schaars verklede vrouwtjes kijken vanaf het terras.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in de zomer, schaars geklede dames, terrasjes, alles.
Ik wil zoveel en ik krijg het ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
Je mag mij wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil zoveel en ik krijg het ook niet.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
quote:The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.
Mooi, opkankeren danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Madridista het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op marokko.nl![]()
Nou, tot ziens dan maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Madridista het volgende:
Ik heb een account aangemaakt op marokko.nl![]()
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
lol mn vader gister tijdens het eten zat ie te pushen dat ik uit moest gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |