Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.quote:
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.
Hij probeert vaak de pennen op te pakken die erin liggen. En dan stoot hij het om of schuift hij het ergens naar toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grappenmaker. Die kat is aan de haal gegaan met die bakken zeker.
secret story zelfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is.
Nee man die foto is oud. Ik zie het niet op andere pics van die shoor. Ludo is gewoon aan het trollen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
. Blijkbaar is in de tussentijd haar neus scheel geslagen
Hier Kelly Clarksonquote:
alleen al vanwege het feit dat het een kanaal heeft dat 24/7 uitzendt heb ik al geen zin om te kijken.quote:
ja dat kwam daarnaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hier Kelly Clarkson
YOU WON'T GET TO SEE THE TEARS I CRY, BEHIND THESE HAZEL EYES
Nu is Dqod's lijflied weer...quote:
Enigszins watquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:45 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hier lijkt het nog enigszins wat.
niks mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:50 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
hihi
Daar lijkt ze wel lief.
Jammer genoeg is ze whitetrash.
echt hequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sok opent tegenwoordig topics in R&P.
omg en hij deed het toch, wat een boef.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Neuh k vroeg nog of ie t niet in t topic wilde zeggen,
Maarja, Mozy
Neuh, eerder een kneusje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
omg en hij deed het toch, wat een boef.
Ik wist het niet, ik volg niet wie er allemaal nieuwe accounts aanmaakt ofzo. Maar ik vind het wel grappig dat jij er zo'n probleem van maakt dat hij me dat vertelt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen dan![]()
8/10 hadden het al door.
Je begrijpt het niet. Als 8/10 het al weet zit ik er niet mee dat iemand hier het weet of niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wist het niet, ik volg niet wie er allemaal nieuwe accounts aanmaakt ofzo. Maar ik vind het wel grappig dat jij er zo'n probleem van maakt dat hij me dat vertelt.
Wtf? Ik vond gewoon je reactie wel lief op Mozy.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:24 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Als 8/10 het al weet zit ik er niet mee dat iemand hier het weet of niet.
Maar goed, dat je traag van begrip was had k al door
mag jij liegen van je moeder?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef secondewijzer het volgende:
Ik zei enkel dat Mozy een fijne jongen is.
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:27 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Mozy niet fijn is dan?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet in m'n eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |