quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
brits korthaartje is boos
weet ik niet, ik heb nog niks terug.. maar die willen ze, zover ik weet, perse met een ander plaatsenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die andere kat is niks geworden dus?
Maak je die andere gewoon af?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet ik niet, ik heb nog niks terug.. maar die willen ze, zover ik weet, perse met een ander plaatsen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Beter een dom wijf die lekker is dan een slim wijf die lelijk is.Maar ze is ook slim en lekker, vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim wel, lekker doe ik geen uitspraken over. Ik wil geen ruzie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ze is ook slim en lekker, vind je niet?
ja dacht ik ookquote:
Ik haal je antwoord wel uit PMs die jij mij gestuurd hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slim wel, lekker doe ik geen uitspraken over. Ik wil geen ruzie.
Okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik haal je antwoord wel uit PMs die jij mij gestuurd hebt.
Die is ook mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja dacht ik ook
ik zoek nu naar allemaal potentiële katjes.
[ afbeelding ]
deze vond ik ook mooi. hij lijkt een beetje op een bengaal qua kop en lijf.
het liefst willen we gewoon een grijze maar die zijn suuuuper moeilijk te vinden.quote:
Ja ik zal er een proberen te maken van papier marche.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
je moet een Japanse Yakanogo proberen te krijgen.
KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja dacht ik ook
ik zoek nu naar allemaal potentiële katjes.
[ afbeelding ]
deze vond ik ook mooi. hij lijkt een beetje op een bengaal qua kop en lijf.
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.quote:
Dan adopteer ik jullie allebei.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.
Hoe lang ben je van plan om op hun te wachten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wacht nog even een mail af van het huidige asiel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Waar is reetveter als je hem nodig hebt.
quote:
quote:
Ik heb er gewoon nog contact mee hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe lang ben je van plan om op hun te wachten?
Waar is het wachten dan op?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nog contact mee hoor.
Wat een bende.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef Mozy het volgende:
Een van de katten bij Chai thuis.
[ afbeelding ]
`waddupquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef BobbyB het volgende:
Waar is reetveter als je hem nodig hebt.
Ja kijk, die cardio had ik na een half uurtje wel gezien toen ben ik aan de gewichten gegaan. En ik kan wel gezond doen maar die pizza's riepen me naam gewoon. COULD NOT RESISTquote:
het ging over Gabriella Cilmi en ik had backup nodig.quote:
Mannen die Gabriella Cilmi lelijk vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
het ging over Gabriella Cilmi en ik had backup nodig.
downloaden duurt langer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef Salatrel het volgende:
ik snap niet dat mensen 1 of andere stream gaan zitten kijkenik download die shit gewoon dan kun je het later nog eens terug kijken zonder die stream opnieuw op te moeten zoeken
Hoe lang is dit nu al gaande dan? Zou het zelf al wel een tijdje beu zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mail terug op mijn vragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jerry Springer is al een tijdje gestopt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mannen die Gabriella Cilmi lelijk vindenZou ik ook vinden als ik hem graag in de kont nam
week.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe lang is dit nu al gaande dan? Zou het zelf al wel een tijdje beu zijn.
aangezet voordat ik brood ging smeren en toen ik klaar was met brood smeren was de download ook klaarquote:
Je brood zelf smeren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
aangezet voordat ik brood ging smeren en toen ik klaar was met brood smeren was de download ook klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |