quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is het raar als ik haar cute vind?
Het zou best kunnen dat ze 10 is trouwens, in dat geval bedoel ik er niets seksueels mee.
Ze lijkt een beetje op Vanessa Hudgens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou best kunnen dat ze 10 is trouwens, in dat geval bedoel ik er niets seksueels mee.
Ja dat kan mijn kris.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Jij lijkt op Brad Pitt in zijn hoogtijdagen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Vanessa Hudgens.
Hou nou maar op met die versierpogingen, je hebt je kans gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij lijkt op Brad Pitt in zijn hoogtijdagen.
Don't hate the player, hate the game.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou nou maar op met die versierpogingen, je hebt je kans gehad.
Her older sister by 7 years, Vanessa Hudgens, is also an actress.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
Hahaha, volgens 'haar' twitteraccount heet ze Stella Hudgens.
Dat Hyvesaccount zal wel fake zijn dan, eventjes toevoegen. http://www.imdb.com/name/nm1800069/
Is dit zo'n before/after achtig iets? Ik vraag me af wat de verbetering is in dat geval.quote:
Zonder broekje zou je hem er zo in kunnen schuiven.quote:
Ja. Maar hoe oud schat je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit zo'n before/after achtig iets? Ik vraag me af wat de verbetering is in dat geval.
25? Maar ze is 16.quote:
Ik wil je gevoelens niet kwetsen, maar ze lijkt op een Chinees.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. Nou ik zou d'r echt niet ouder dan 25 gegeven hebben hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee 23. Ze ziet er alleen juist eerder uit als een 35-jarige die al 4 kinderen gebaard heeft.
Jij bent dan ook de SC-racist na het wegvallen van Mouzur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik wil je gevoelens niet kwetsen, maar ze lijkt op een Chinees.
Nee, dat is Sala al.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de SC-racist na het wegvallen van Mouzur.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Helemaal vergeten dat alleen China in Azië ligt.quote:
Heeft ze wel een normale naam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Chai het volgende:
Mijn nichtje is een Chinees en ze wordt straks heel knap hoor, ik weet het zeker.
dit inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Bobby spoort niet, Chai, ik zou 35 á 40 zeggen.
en dit ook maar meteen.quote:
Ik ben sinds ik jou ken een stuk toleranter geworden jegens Asians.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne-Lou is wel aardig normaal toch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat alleen China in Azië ligt.
[..]
Heeft ze wel een normale naam?
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Bobby spoort niet, Chai, ik zou 35 á 40 zeggen.
Zo zie ik er ook uit als ik 38 ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt niet
Maar goed, dit is ook 38, dus dat zegt niks.
[ afbeelding ]
Ik hoop het voor je Mozyquote:
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de middelste foto miss wel ja, in die andere echt niet
Maar goed, dit is ook 38, dus dat zegt niks.
[ afbeelding ]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksIk denk niet dat je zoiets hoeft te verwachten van echte mensen.
Over het algemeen misschien niet, maar ze bestaan wel degelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ja, in Hollywood zegt dat inderdaad niksIk denk niet dat je zoiets hoeft te verwachten van echte mensen.
Jawel hoor kan best. Met 38 jaar iig nog, maar vaak valt dat niet zo op door de kleren icm kapsel en lichaam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een normale opmerking.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.
Nice. Dan ga ik haar hosselen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mozy dumpt haar gewoon als ze 30 is, hoor.
Inderdaad, niets mis mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een normale opmerking.
Ik las nieuw account, zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nice. Dan ga ik haar hosselen.
Ik ga even een nieuwe countdown aanmaken
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als mijn moeder er zo uitzag zou ik haar elke dag verkrachten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.
Kan kloppen, ik heb nog één vriend waarvan de moeder lang haar heeft. Iedereen geilt eropquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit verklaart mogelijk waarom vrouwen rond een bepaalde leeftijd hun kapsel verkankeren.
Dus milfs willen gewoon door hun eigen zoons verkracht worden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |