Omdat je denkt als een racist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:25 schreef Salatrel het volgende:
'Allochtone bijstandstrekker verzwijgt vaak bezit'
waarom kan ik hier niet geschokt op reageren
heldenseriequote:
Negers zijn overrated.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat je denkt als een racist.
omdat hij realist isquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Omdat je denkt als een racist.
duitland is als landschap erg mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Ik vind dat er overal rotte appels tussen zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ik discrimineer niet. ik heb aan alle allochtonen een even grote hekel![]()
belgen uitgezonderd want bier en frieten... ze mogen alleen wel eens wat aan hun wegen doen.
duitsers ook uitgezonderd want familie
Ruhrgebied.quote:
omdat die stemquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:14 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom blijft dat Martin Solveig - Hello zo lekker, hoe vaak je m ook hoort.
quote:
ik snap wel waarom de premie elk jaar omhoog gaanquote:ARNHEM - Een tandartsassistente uit Weert heeft zorgverzekeraar VGZ de afgelopen negen jaar voor 880.000 euro opgelicht. Ze deed dat door steeds dezelfde nota te declareren, die automatisch werd verwerkt en bij controle onopgemerkt bleef.
Die vond ik juist irritant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:31 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hm zou kunnen [ afbeelding ]
Animale was ook al zo'n lekker nummer van Dragonette.
Nee, eigenlijk Rock Radio als die een frequentie heeft. Die staat er links ook bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef Salatrel het volgende:
veronica rock radio?
bedoel je gewoon radio veronica?
http://www.radioveronica.nl/luister/frequenties
http://www.arrow.nl/rock/#/rock/quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:49 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend. Ik wil goeie muziek hebben voor al we weer ballonnetjes gaan doen.
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.quote:
hard gewordenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.
[ afbeelding ]
quote:
hellow tharquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stuur Skye op je af. Met hamer.
[ afbeelding ]
ja, skye sweetnam ken ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens voor aanzichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |