Massagrafquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
garudaapquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Mag ik je later vanavond toevoegen / zo ja, wat is je PSN naam ?
Ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:46 schreef spiderweb1 het volgende:
Moet je als "lapo" een nieuw topic aanmaken ?
Ok, vanavond zal 'YouSonOfADutch1' je toevoegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeschreven regel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Wie heeft die regel verzonnen ?
Kan ook 300 zijn als je andere instellingen hebt, maar wie heeft het verzonnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat in de OP. Post 301 opent een nieuwe.
Oké.quote:
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kan ook 300 zijn als je andere instellingen hebt, maar wie heeft het verzonnen?
Bij mij is het 300. Ligt eraan wat je instellingen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.
Daar, vriendin.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor 301. En dat is ergens in het begin bedacht.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij is het 300. Ligt eraan wat je instellingen zijn.
Zie ik nergens staan, waar dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kijk zelf maar bij je instellingen. Kun je de OP laten meetellen als post of juist niet.
Het parkquote:Politie zoekt getuigen mishandeling
SCHIJNDEL - De politie in Schijndel is dringend op zoek naar getuigen van de mishandeling van een 20-jarige inwoonster uit Schijndel.
Het slachtoffer liep in de nacht van zondag op maandag rond 3.30 uur samen met haar vriend door de Molenstraat in de richting van het Jansenpark toen ze vanuit de verte werd uitgescholden door een aantal mannen. Toen het tweetal doorliep kwamen er een stukje verderop weer wat mannen op hen af. Zij sloegen de vrouw vervolgens in jaar haar gezicht. Dit gebeurde dusdanig hard dat de vrouw vermoedelijk blijvend letsel aan haar oog overhoudt. De politie is op zoek naar mensen die iets hebben gehoord of gezien en verzoekt hen te bellen met 0900-8844.
Ja ik weet wel dat dat eerst zo was, maar volgens mij heb je - als het sws nog kan- daar een premiumaccount voor nodig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer. Eerst wel in ieder geval.
[..]
Wtf, is haar vriend gevlucht of zo?
Ja geen idee, ik heb een ander verhaal gehoord, vanavond even na-vragen wie het meisje nou was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nu misschien niet meer. Eerst wel in ieder geval.
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Strandrove het volgende:
[..]
'Vroeger' niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat dat eerst zo was, maar volgens mij heb je - als het sws nog kan- daar een premiumaccount voor nodig.
Inderdaad, er zit me iets van bij dat jij zei dat het om een jong meisje ging.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb een ander verhaal gehoord, vanavond even na-vragen wie het meisje nou was.
Meestal zijn het niet al te oude mensen die dit doen. Normaliter kan een 22 jarige man toch wel 2 à 3 kerels van 16 tot 17 jaar aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.
Klopt niks van dat politie verhaal, gebeurde op zaterdag naar zondag, en het meisje was jonger. en dat van die vriend heb ik nergens gehoordquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij het kunnen voorkomen dan? Als het er meerdere is het wel logisch dat dat niet lukt.
Dat ben jij niet.quote:
Geil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |