Lijkt me wel. Gevoel is aan te leren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:17 schreef Queenbeee het volgende:
Is het mogelijk dat een homo bi wordt door sex te hebben met een vrouw? (indien hij uiteraard alleen sex heeft gehad met mannen)
Wat je zegt, homo ben je, dat kan je niet worden. Net zoals sommige kerken in de VS ook niet kinderen weer naar heterosexualiteit kunnen "bekeren".quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Snakey het volgende:
Neh, dan zat je nog in de kast en heb je een reden gevonden om er uit te komen.
Vraag het je vader! Die ken ik van de parkeerplaats!quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Madridista het volgende:
Is het mogelijk dat men niet meer van vrouwen kunnen gaat houden als ze een trauma overhouden aan sex met een vrouw die zeer slecht in bed was?
Andersom ook..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:12 schreef Madridista het volgende:
Is het mogelijk dat men niet meer van vrouwen kunnen gaat houden als ze een trauma overhouden aan sex met een vrouw die zeer slecht in bed was?
Ben zelf ook erg teleurgesteld in de bruinridderrij, bah viel erg tegen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef Vanky het volgende:
Ik was homo maar daar slechte ervaringen met seks ben ik op vrouwen gevallen!
tong80 opmerkingquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag het je vader! Die ken ik van de parkeerplaats!
Over dit onderwerp? Nee..quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
Het zit diep hè. Je had al eerder een topic hierover geopend of niet?
Zelfbevredigingquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:19 schreef Kattenkop het volgende:
Ja, en als die pik dan ook weer een traumatische ervaring oplevert, wat gaat hij dan doen?
Wel over het feit dat je geneukt hebt met iemand dat zeer slecht in bed was.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |