Is wel haar huisadresquote:Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Copycat het volgende:
Ze belt aan? Dan is het niet haar huisadres. Waarschijnlijk dat van haar vriendje. Of het rugbyteam.
Ik zou je trouwens creepy vinden, als je mij zo zou achtervolgen. Spreek haar gewoon aan, als de oude bekende die ze is.
Hier ging het mis. Je had haar juist wél moeten aanspreken ipv als een haf tamme weirdo stiekem achter haar aan te fietsen om haar woonadres te achter halen. Als je dit terugleest vind je dat zelf niet een beetje raar? Hoe goed ging je werkelijk met haar om dat je naar dit soort acties grijpt? Echt hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef Madridista het volgende:
Ik stond op mijn fiets voor de stoplicht te wachten toen ze naast me stopte op haar fiets. En toen wist ik eerlijk gezegd even niet wat ik moest doen.. Moest ik enthousiast gaan zeggen dat ik haar herkende? Of toch iets grappigs zeggen en cool blijven? Ik wil geen druk op haar voeren.
Het moet goed uitwerken.
Dus bedacht ik me dat het het beste zou zijn om pas tot actie over te gaan als ik weet wat ik doe.
In ieder geval ben ik haar gevolgd vanaf dat stoplicht ( in de buurt van een school ) en weet ik nu tenminste haar woonadres en vermoedelijke school.
ben ik het niet mee eens : mischien heeft TS gewoon koudwatervrees dat kan ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Hier ging het mis. Je had haar juist wél moeten aanspreken ipv als een haf tamme weirdo stiekem achter haar aan te fietsen om haar woonadres te achter halen. Als je dit terugleest vind je dat zelf niet een beetje raar? Hoe goed ging je werkelijk met haar om dan dat je naar dit soort acties grijpt?
Asje-blieft! Koudwatervrees m'n moeder. Hij kent haar toch van vroeger? Hoe obsessief ben je als je een vrouw die je denkt van 6 jaar geleden gekend te hebben naar huis achtervolgt ipv gewoon een praatje te maken. 'Geen druk opvoeren': fantastische people skills!quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eens : mischien heeft TS gewoon koudwatervrees dat kan ook
Gewoon omdat.quote:Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef Madridista het volgende:
Onopvallend achter haar aan fietsend concentreer ik mij op haar rug; bang om haar voor de 2e keer deze week uit het zichtsveld te verliezen. Dit keer ben ik vastberaden om te slagen.. Om er eindelijk achter te komen waar ze woont.
Na een poos rechtdoor te hebben gefietst, slaat ze abrubt rechtsaf. Ik doe zo nonchalant mogelijk hetzelfde.. Ze kijkt om zich heen en... Ja hoor. Zet haar fiets op slot en belt aan.
Wel nu beste Fokkers. Alvorens jullie conclusies gaan trekken wil ik jullie het verhaal van hoe het allemaal begon vertellen.
Dit meisje kende ik vanaf de basisschool in groep zes. Het ging goed tussen ons. Maar toen emigreerde zij met haar ouders naar een ander land en sindsdien heb ik haar nooit meer gezien.
Vorig week zag ik haar voor het eerst in 6 jaar.. Ik stond voor de bieb naar de openingstijden te kijken toen zij opeens een boek door de brievenbus naar binnen gooit. Ze was lid van de bieb.. In mijn buurt!
Aanvankelijk herkende ik haar niet meteen. Ik deed er even over alvorens ik haar gezicht kon thuisbrengen. Op dat moment was zij net de hoek om.
Ik stapte op mijn fiets en reed alle dichtsbijzijnde straten door om haar te vinden.. Tevergeefs. Het was te laat. Ik baalde als een stekker.
Maar er was hoop.. Dat ze lid was van de bieb bij mij in de buurt betekende dat ze in de buurt moest wonen.
En vandaag bevestigde haar verschijning mijn gelijk.
Ik stond op mijn fiets voor de stoplicht te wachten toen ze naast me stopte op haar fiets. En toen wist ik eerlijk gezegd even niet wat ik moest doen.. Moest ik enthousiast gaan zeggen dat ik haar herkende? Of toch iets grappigs zeggen en cool blijven? Ik wil geen druk op haar voeren.
Het moet goed uitwerken.
Dus bedacht ik me dat het het beste zou zijn om pas tot actie over te gaan als ik weet wat ik doe.
In ieder geval ben ik haar gevolgd vanaf dat stoplicht ( in de buurt van een school ) en weet ik nu tenminste haar woonadres en vermoedelijke school.
Dus daarom bestaat dit topic nu
Ik wil graag advies over hoe je moet handelen in een situatie waarin je voor het eerst sinds lange tijd je 'verdwenen liefde' () weer tegenkomt.
Eigenschappen en uiterlijk van haar:
-lief
-verlegen
-Slim
-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht
Samenvatting: Liefde van vroeger tegengekomen, gevolgd naar huis. Nu nog actie ondernemen, maar hoe en wat hoor ik van jullie.
Waarom vertel je dit aan ons?quote:-lief
-verlegen
-Slim
-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht
Hoe weet je dit?quote:-lief
-verlegen
-Slim
Ik zou het geen ramp vinden natuurlijk. Maar toch leuk meisje. Ik ga slagen let maar op.. Zeker weten.quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar groep 6....dat stelt toch niet zoveel voor? Misschien kent ze je niet eens meer.
Waarneming.quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe weet je dit?
Zulke dingen kunnen veranderen na 8 jaar.
Ik heb ook meisjes gekend die verlegen overkomen en ze woonden ook bij hun moeder.quote:Op maandag 8 november 2010 23:43 schreef Madridista het volgende:
[..]
Waarneming.
Haar gedrag. Hoe ze doet en vooral dat ze nog bij haar ma woont en keurig na school naar huis fietst
Is totaal niet relevante info voor je vraag toch, vooral die cupmaat erbij... wtf.quote:-lief
-verlegen
-Slim
-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |