Vorig week scheen de zon anders volop toen ik haar tegenkwamquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze zag je nu in daglicht en werd bang voor je.
Stond niet in de OP vermeld dus ging ik er van uit dat jullie elkaar in een darkroom troffen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef Madridista het volgende:
[..]
Vorig week scheen de zon anders volop toen ik haar tegenkwam
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:18 schreef Desunoto het volgende:
Ze was met drie vriendinnen.
Jij was aan het bellen.
1+1+1+1+1=5quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Confession het volgende:
1.Ze was niet bij bewustzijn.
2. Je bent niet toonbaar genoeg voor haar vriendinnen.
3. Ze heeft zich vergist in je!
Neem je ook wel eens je huistelefoon mee de straat op ?quote:Op donderdag 2 december 2010 20:11 schreef Madridista het volgende:
Ik hou het even kort..
Vorig week kwam een meisje met me flirten. Ze zei telkens dat ze mij lekker vind en kuste me toen op mijn wang.![]()
Vandaag heb ik haar weer gezien.
Ik liep over straat met mijn mobiel te bellen en zij was met drie vriendinnen.
Toen ze langs liepen keek ze even naar me maar deed verder niets.
Ze liep gewoon door![]()
Wat is dit?
dit dusquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Djahani het volgende:
Ze heeft je al een kus gegeven uit initiatief
Ze heeft je lekker genoemd uit initiatief
Wat heb jij precies ookal weer gedaan uit initiatief?
jah?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef GodfatherNL het volgende:
Ja want meisjes moeten natuurlijk alles maar doen eh
Je bent toch een vent, of niet soms...
't lijkt me vrij duidelijk dat wanneer je tig keer "lekker" wordt genoemd en je een kus op de wang krijgt op gegeven moment, dat er dan toch wel een belletje moet gaan rinkelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef wolwop het volgende:
[..]
jah?
maar als ze toch niks doet kan TS het initiatief ook wel eens nemen
Jij valt zoooo door de mand hier.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat is altijd zo. Des avonds is het leuk, maar overdag kijkt iedereen elkaar aan als of er niets gebeurd is. Het is ook altijd de sfeer die bepaalt wat er gebeurt, maar als ze niet eens even hoi zei, dan moet je je wel zorgen gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |