Vaak is ze offline op msn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:43 schreef maickeltje het volgende:
Ik snap de zin niet van :
En vaak komt ze nooit online?
Is wachten op msn een manier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:48 schreef Madridista het volgende:
Ja. Als je iemand leuk vind zoek je toch juist een manier om met hem te praten.
Gewoon vragen wat ze eigenlijk wilt van jou.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef Madridista het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat ze kapt met die spelletjes?
Dan zegt ze: "jij hebt me toegevoegd"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze eigenlijk wilt van jou.
Waarom zou je eigenlijk nog de moeite doen? Zij doet raar, jij niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:08 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dan zegt ze: "jij hebt me toegevoegd"
Waarom zou ze moeite doen? TS waggelt toch wel achter haar aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk nog de moeite doen? Zij doet raar, jij niet.
Wat als ze misschien meent dat ze niet weet wie ik ben op msn. Kan ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zou je eigenlijk nog de moeite doen? Zij doet raar, jij niet.
Ik heb nooit achter haar aangewaggeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Waarom zou ze moeite doen? TS waggelt toch wel achter haar aan
Topic doet anders vermoeden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik heb nooit achter haar aangewaggeld.
Dat doet zij juist irl.
Dan heeft ze last van een kortetermijngeheugen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat als ze misschien meent dat ze niet weet wie ik ben om msn. Kan ook.
Online doet ze alleen een beetje plagerig. En komt ze nooit online. Irl zit het wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:19 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Topic doet anders vermoeden.
Gefeliciteerd dit meisje heeft een leven en vind gewoon contact leuker dan met msn.Ze bestaan nog de mensen die een leven hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:41 schreef Madridista het volgende:
irl volop met je aan het flirten zijn.
Dit gaat om een meisje dat ik ken van een andere school. Soms ga ik langs haar school en dan komt ze altijd bij me staan en flirt ze met me. Ze geeft duidelijk aan dat ze me wil.
Maar waneer ik thuis ben zegt ze op msn: "wie ben jij ook alweer? :p "
En vaak komt ze nooit online.
Dus waneer ik er niet ben is ze afstandig. Waneer ze me irl ziet komt ze uitzichzelf aanrennen. Hoe zit dat nou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |