spannund =$quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee. ik DM wel anders krijg ik haters.
nee maar ze is op wintersport dan en ik doe toch geen gekke dingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef reetveter het volgende:
En vind je vriendin het wel goed dat er 2 chickies blijven slapen
Maar welke dag danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee maar ze is op wintersport dan en ik doe toch geen gekke dingen.
of maandag of woensdag waarschijnlijkquote:
hij is emo en gayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
ik vind hem emo en gay
ik vind het nummer alleen wel lekker
walgelijke praat, er is hier maar 1 alienhunterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:07 schreef secondewijzer het volgende:
Laki, Chuck neemt mijn stokje over qua alienhunting.
omdat ik 'm gegeven hebquote:
hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
walgelijke praat, er is hier maar 1 alienhunter
hij jou ook, met een knuppel tegen je slaapquote:
Maandag is alleen Ruud er. Woensdagavond kom ik ook want ik heb net te horen gekregen dat we het project overnieuw moeten doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
of maandag of woensdag waarschijnlijk
jaloers omdat je geen vakantie hebtquote:
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jaloers omdat je geen vakantie hebt
Anders ik welquote:
haha fucked upquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maandag is alleen Ruud er. Woensdagavond kom ik ook want ik heb net te horen gekregen dat we het project overnieuw moeten doen. En donderdagavond gaan wij de stad in, eerst afscheidsfeestje. Dus donderdagavond is er alleen niemand thuis.
ik kom wel voor de compensatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha fucked uphmm oke ik zal het wel even voorstellen om het donderdag te doen. en anders blijven we wel gewoon op de kamer. of ik ga jullie lastigvallen met 15 jarigen =$
gaan jullie de stad in dan? En boeie, maakt echt niemand uit hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha fucked uphmm oke ik zal het wel even voorstellen om het donderdag te doen. en anders blijven we wel gewoon op de kamer. of ik ga jullie lastigvallen met 15 jarigen =$
neu we gaan gewoon thuis drinken. haha ze zijn wel irritant als ze dronken zijn en jullie nuchter geloof mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
gaan jullie de stad in dan? En boeie, maakt echt niemand uit hoor
ik sneak wel in je kofferquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Anders ik wel. Mijn pa werkt nu aan een deal met zijn bedrijf met een partner in miami. Als dat doorgaat gaan daar heel veel reizen heen en beter kan ik dan een keer mee
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
neu we gaan gewoon thuis drinken. haha ze zijn wel irritant als ze dronken zijn en jullie nuchter geloof mij
die gast is wel lekker bezig daarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
behangplakkert gaat volgende week naar tampa bay LUCKY BASTARD
endbossquote:
er worden samenvattingen gemaakt, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij ff bijpraten, vrees dat ik een hoop gemist heb en ik ga niet teruglezen.
Beetje dit idee: COS #64 Een lazy fridayquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
er worden samenvattingen gemaakt, maar dat doe ik niet
ik wil die mensen pijn doen. is dat normaal?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje dit idee: COS #64 Een lazy friday
COSC #1 KLB SC
Nee, die drang heb ik ook. Al kan het ook zijn dat we beiden niet normaal zijn dan. Maar daar ga ik niet van uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik wil die mensen pijn doen. is dat normaal?
Ik heb de wereld hierbuiten gezien ludo. wij zijn normaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, die drang heb ik ook. Al kan het ook zijn dat we beiden niet normaal zijn dan. Maar daar ga ik niet van uit.
beginnen over South Park om een chick te hosselenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:14 schreef Jotel het volgende:
Hallo FOK!KERS, bij mij in het dorp loopt er altijd een meisje die kranten bezorgt.
Ze ziet er best leuk uit voor mijn doen, alleen ik wil een keer iets gaan afspreken met haar.
nu heb ik een reden om haar zeg maar te 'versieren'
het eerste wat ik wil doen, is zeggen of ik moet meehelpen met kranten lopen. zodat ik tijdens het krantenlopen een gesprek op kan bouwen ik heb wel genoeg gespreks materiaal enzo zoals:
Programma's,South Park,School,muziek,en sport.
Ik vandaag nog nauwelijks, maar eerdere onderzoeken wijzen uit dat ik geen vreemde eend in de bijt ben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb de wereld hierbuiten gezien ludo. wij zijn normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |