FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
quote:
Wtfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cynthia loog over een zieke opa omdat ze haar missie geheim wilde houden. Gerard vermoedde dit en ging de confrontatie aan, maar wel met als doel TV te maken, wat hij ook moest benadrukken. Hij vroeg zelfs de anderen er niet doorheen te praten, WANT DIT IS TELEVISIE!
Maar Cynthia heeft niet bekend.
Hij is te druk bezig met andere dingen denk ik....zoals zijn volgende tv momentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:59 schreef catwaezle het volgende:
Dat Joanna nooit naar bed wil gaan gaat ook echt wel opvallen toch?
Heeft onze Gerard dat dan niet in de gaten?
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:59 schreef catwaezle het volgende:
Neh. De eerste dagen zit je zo vol adrenaline dat je nauwelijks hoeft te slapen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:59 schreef catwaezle het volgende:
Liegen over een zieke opa ga je idd niet doen... Ik heb het trouwens maar half gezien wat er precies gebeurde of wie er nu precies ' gelijk' had.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wtfals dat echt zo is
zoiets ga je toch niet doen
Die merkt het pas als Joanna zich achter de keukenkastjes verstoptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:59 schreef catwaezle het volgende:
En ook al zien ze haar slaapwandelen, is dat dan een reden om op die knop te rammen en te gaan gokken voor haar geheim?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:59 schreef catwaezle het volgende:
Ook dat hoort daarbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is te druk bezig met andere dingen denk ik....zoals zijn volgende tv momentje
Als er een hint in die richting is - ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
En ook al zien ze haar slaapwandelen, is dat dan een reden om op die knop te rammen en te gaan gokken voor haar geheim?
Wat kan jou nou een dooie opa schelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wtfals dat echt zo is
zoiets ga je toch niet doen
De eerste dagen?! Of gewoon de hele tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neh. De eerste dagen zit je zo vol adrenaline dat je nauwelijks hoeft te slapen.
Alles behalve reality juist...maar ach, het is alleen Gerard maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ook dat hoort daarbijRLS he ...o denk dat ik afhaak.
kijkt paps ook? of ben je paps?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
En al neuriend "Secret Story tch tch tch" stapt Gerard in bed.
Wel veel hints voor haar btw. Die maglite van vanavond die aan de tentbewoners is gegeven wijst ook naar geheim. De meiden vroegen zich al af wat ze met zo een ding moesten waar het nooit donker werd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als er een hint in die richting is - ja.
Ze is vannacht al aan het spoken geweest, maar niemand heeft daar een geheim in vermoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
En ook al zien ze haar slaapwandelen, is dat dan een reden om op die knop te rammen en te gaan gokken voor haar geheim?
Snap het ook niet hoor, heb veel ergere dingen gehoord in een RLSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan jou nou een dooie opa schelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles behalve reality juist...maar ach, het is alleen Gerard maar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey babe! Same old same old, zo'n RLS!
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kijkt paps ook? of ben je paps?
Ja, gewoon weglopen als je een vent bent. Dat geouwehoer bewaren ze maar voor thuis met de vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef Caland het volgende:
Dat is altijd zo vermoeiend, praten met vrouwen over hun ex-vriendje.
Mams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Nee ik ben van het vrouwelijk geslacht.
Geef eens tips aan sommige hier die net in RLS soap stappenquote:
Als zij er geheimzinnig over gaat doen wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Maar zij is wel echt de enige die steeds niet naar bed wil gaan. Dan zou je tenminste even het idee kunnen hebben dat dat misschien wel iets met haar geheim te maken heeft. Maar geen mens heeft daar nog over gesproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neh. De eerste dagen zit je zo vol adrenaline dat je nauwelijks hoeft te slapen.
Whaha... een van mijn ex-huisgenoten zou dat precies hetzelfde zo hebben gezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Tof dat je er nog bent jongen.
Gerard: Ja he, ik ben ook heel tof. We gaan nog veel lol hebben samen.
Bij de rooibos thee ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja, gewoon weglopen als je een vent bent. Dat geouwehoer bewaren ze maar voor thuis met de vriendinnen.
Ja, ik zou me kunnen voorstelln dat dat iemands geheim is ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt uit Harlingen. Het is een Harlings accent (en daar klinkt inderdaad altijd iets Amsterdammerigs in door).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
Maar die Aafke komt uit Friesland?
Ze heeft een beetje een geforceerd Amsterdams accentje.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt uit Harlingen. Het is een Harlings accent (en daar klinkt inderdaad altijd iets Amsterdammerigs in door).
Heb je dat ook gezien ? Mooi voor de beelden toch dat ze dat zegt maar ligt wel nu op bed denk ik. Ook Joanne begrijpt het een beetje wat het rls gebeuren inhoudquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar zij is wel echt de enige die steeds niet naar bed wil gaan. Dan zou je tenminste even het idee kunnen hebben dat dat misschien wel iets met haar geheim te maken heeft. Maar geen mens heeft daar nog over gesproken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
In bed liggend:
Karim: Tof dat je er nog bent jongen.
Gerard: Ja he, ik ben ook heel tof. We gaan nog veel lol hebben samen.
Vertel ik mag haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef ABundy het volgende:
Er wordt geroddeld over Cynthia op stream 1!
Huub ...ptvr. geen dgk nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Whaha... een van mijn ex-huisgenoten zou dat precies hetzelfde zo hebben gezegd.
Joanna of die Tsunami overlevertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido is subtieler, durft niet zo veel, en kan je nog de mond laten houden....wie zei dat?
Ze heeft dat aan niemand verteld, dus als je er dan achter komt knal je natuurlijk meteen op die knop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als zij er geheimzinnig over gaat doen wel ja.
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haarquote:
Aldoende leert men... of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geef eens tips aan sommige hier die net in RLS soap stappenSoms he.
ex van je paquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Nee ik ben van het vrouwelijk geslacht.
Ik denk dat mensen dan ook enkele clues wel aan slaapwandelen kunnen verbinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze heeft dat aan niemand verteld, dus als je er dan achter komt knal je natuurlijk meteen op die knop.
Sharon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haar
Sharon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haar
Ja, hij zei vandaag best slimme dingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij eigenlijk al gepraat in die week?
Zijn geheim is dat zn lippen vergroeid zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
HET heeft wel wat geluid gemaakt ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
okee, sorry danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hem herkennen gaat je nog niet helemaal goed af, wie je ook moge zijn
Ow? Altijd verkeerd onthouden denk ik.Dom van mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
Namasté is een god in het Bouddhisme, zegt Joanne
On topic graag ..quote:
Spanning is om te snijden idd, trusten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek de spanning niet meer. trusten
Ik vond het ook wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ow? Altijd verkeerd onthouden denk ik.Dom van me
Dat dus. Hoe verder dit programma komt he...o hoop dat men leert danquote:
Vanavond? Haha...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:14 schreef Krambo het volgende:
''Maik je bent een beetje stil vanavond''
Dan moet je de spanning opzoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek de spanning niet meer. trusten
Die zakt telkens weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan moet je de spanning opzoeken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee!
tieten, kut, kutscript, tietkut.
trusten!
Nouja, zelfs dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hij is toch nooit thuis. Altijd weg als model
Beetje vreemd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik woont de laaste 3 jaar weer bij zijn ouders.....
Ja bij je vrouw, niet bij je moederquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef toxikon het volgende:
Wat is er mis met thuis wonen? Ik woon ook thuis bij mijn vrouw.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef toxikon het volgende:
Wat is er mis met thuis wonen? Ik woon ook thuis bij mijn vrouw.
Ik heb wel eens een film gezien waar dat allemaal niet zo'n probleem was, maar denk niet dat ie zo is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja bij je vrouw, niet bij je moeder
Tuurlijk, als je miljonair bent blijf je bij je ouders wonenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou hij de miljonair zijn? Hij geeft geen cent uit als hij thuiswoont
Nou ja, als je model bent en thuiswoont hou je toch een aardig potje over lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je miljonair bent blijf je bij je ouders wonen
Ligt eraan of je praatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Doet zo een programma goed eigenlijk aan je marktwaarde als model zijnde?
Als je niet al te maf doet wel, kijk naar die Kim Veenstradinges.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Heeft zij aan een RLS meegadaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Als je niet al te maf doet wel, kijk naar die Kim Veenstradinges.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Ja Phillip is echt goed bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef Lyza666 het volgende:
Philip is wel scherp hoor. Eerst Alex en nu Maik. Ze dollen half/half wat over de link met Marijke Helwegen maar ik denk wel dat ze 't zullen onthouden.
Guido die bi is dus bv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Als iedereen aan iemand gelinkt is....is er dus een nep homo?![]()
Ik snap die conclusie niet helemaal.
Geen idee, als jij het zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
Met zo'n modellending op tv toch?
Holland next topmodelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
Met zo'n modellending op tv toch?
2gaten in je nek 's ochtends verraden de boelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe in de franse versie er iemand was die een vampier is, Hoe raadt je zoiets?
Als hij 's nachts kwelend in je nek ligt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe in de franse versie er iemand was die een vampier is, Hoe raadt je zoiets?
Ik geloof dat ik dat nog eerder zou raden dan Bingokoningin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
Als hij echt veel moeite doen om geen zonlicht op zijn lichaam te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
maar hij loopt toch ook overdag gewoon rond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nog eerder zou raden dan Bingokoningin.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
wat is dat witte spul op dat gezicht???
Reinigingsgel, om alle make-up van haar gezicht te wassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
quote:
Als die vraag over Sofia ging, was het antwoord vast heel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
Zo gauw die wit gaat worden krijg je er alleen maar complimenten overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
![]()
Das ook het enige wat er onder mijn neus komt, nog een paar jaar endan zal die ook wit zijn
And on that bombshell it's time to endquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als die vraag over Sofia ging, was het antwoord vast heel anders
hier goed beeldhttp://streams.selfip.com/secret/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:49 schreef GekkeGast het volgende:
Zijn de streams dood?
Ik krijg nergens meer beeld
Heb zowel met UPC als op de website geen problemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef GekkeGast het volgende:
Zelfs op de website zelf ook geen werkende stream meer
De hele week hoor en zie je hem niet, en nu ineens gaat hij los!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb zowel met UPC als op de website geen problemen.
Wanneer gaat die Maik slapen? Cyn & Mo liggen niet voor niets in een tentje onder de rode telefoon lijkt me zo...
Fantastisch die telefoon overigens eerder vanavondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De hele week hoor en zie je hem niet, en nu ineens gaat hij los!
huh had je het dan net NIET over die telefoon maar over mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
En inderdaad, ik wacht ook op het moment waarop die telefoon straks gaat rinkelen
Haha ja, ik moest zo lachen om Guido, toen hij als 3e de telefoon oppakte, en meteen 500 euri naar Servio mocht afserverenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fantastisch die telefoon overigens eerder vanavond
Over jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
huh had je het dan net NIET over die telefoon maar over mij?
Je zou het bijna denken, zoveel actie hebben we nog nooit van Maik gezien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:57 schreef Rafq het volgende:
haha of Maik heeft een geheime missie om ze wakker te houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:56 schreef Lyza666 het volgende:
Of eindelijk eens een slaapwandelaktie van Joanna. Ze sliep nu op tijd, who knowes
Dat beteuterde hooffie van Guidoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Haha ja, ik moest zo lachen om Guido, toen hij als 3e de telefoon oppakte, en meteen 500 euri naar Servio mocht afserverenIn BB, is dat grapje ook al eens op deze manier uitgevoerd, dus iedereen had het verloop kunnen vermoeden
Of al pannenkoeken bakkend, je kunt van alles verwachten bij een slaapwandelaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Ze was gister al closeFijne tv overigens van gemaakt in de uitzending vandaag
![]()
Ik wil Joanna wel zien douchen midden in de nacht, of zwemmend in het zwembad of de koelkast plunderend.. Slaapwandelen kan overigens nog best gevaarlijk zijn...
Dat was een gouden momentje idd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat beteuterende hooffie van GuidoTop actie!
Ja ben benieuwd wat ze dan gaat doen inderdaad! Als ze maar niet het zwembad invalt. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Ze was gister al closeFijne tv overigens van gemaakt in de uitzending vandaag
![]()
Ik wil Joanna wel zien douchen midden in de nacht, of zwemmend in het zwembad of de koelkast plunderend.. Slaapwandelen kan overigens nog best gevaarlijk zijn...
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wat ze dan gaat doen inderdaad! Als ze maar niet het zwembad invalt. Ofzo.
Heb de uitzending en live gemist vanavondMoest weg. Gelukkig is het nog niet zo verslavend dat ik m'n sociale leven ervoor opzeg haha!
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, zoveel actie hebben we nog nooit van Maik gezien!
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.
Er zaten wat heel rare (knudde) momenten in. Maar volgende week gaat het vast beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.
Dat was in de Live uitzending, en dat was beslist geslaagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Volgens mij is hij ook alleen maar gecast om zijn bijzondere geheim, de boobjob. Verder kan ik ook weinig boeiends in hem ontdekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.
Maik is nog nooit in de KvdW geweest... Nooit
Dat was op de streams en in de uitzendingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Is er nog iemand die nooit in de KVDW is geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.
Maik is nog nooit in de KvdW geweest... Nooit
boobjob? Mike? is dat zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook alleen maar gecast om zijn bijzondere geheim, de boobjob. Verder kan ik ook weinig boeiends in hem ontdekken.
Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was op de streams en in de uitzendingIk vond het een leuke, gezellige en spannende uitzending vanavond, alleen wat technische onvolkomenheden met heen en weer schakelen (vertraging/echo's ed)
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is er nog iemand die nooit in de KVDW is geweest?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd ben![]()
Hm nee zeker is het niet. Denk ik. Maar kan me niet voorstellen dat 'ie er enkel inzit omdat hij een mooie man is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Maar dan is Maik dus inderdaad de enige die nog never de KVDW is ingeroepen? Ook apart. Gisteren werd Sharon een aantal keren opgeroepen, om de telefoon te testen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.
Ik denk, dat hij het Bollywoodje is
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:12 schreef Grunge. het volgende:
...slaapt iedereen nu? Dan ben ik weer te laat.
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?
Schoonheidsslaapje doen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
De telefoon was wel leuk, maar de hele uitzending was waanzinnig amateuristisch, de presentators vielen heel erg door de mand en er ging vanalles mis. De reality kenners zijn het er wel over eens dat dit het absolute dieptepunt was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het gros van de bewoners zal wel bij een castingbureau staan ingeschrevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
Er ligt er één te snuivenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je ze soms snurken
Maar ik ben daar niet van overtuigd "Dquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik vind de tv-uitzendingen wel de moeite waard tot nu toe :-)
Maar ik heb het idee, dat heel veel beelden gewoon nooit op de streams
te zien zijn geweest ......... of zit ik er naast ?
Monique weer terug in de tent, einde streams voor vannacht denk ik.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Haha jaZou de regie nu ook gaan slapen trouwens?
Tja, dat kan... maar wie zou anders de boobjob moeten hebben gehad. Denk daar maar eens over na.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik ben daar niet van overtuigd "D
d'r hebben er altijd een paar nachtdienstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Haha jaZou de regie nu ook gaan slapen trouwens?
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.
Misschien Monique.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Tja, dat kan... maar wie zou anders de boobjob moeten hebben gehad. Denk daar maar eens over na.
bekend of gegoktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.
Ik vind dat vervelend, want dan kwettert iedereen door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).
http://streams.selfip.com/secret/
Mee eens, maar ik heb het idee dat twee verschillende streams niet alles kunnen cappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.
ik denk aan de hand van het voorfilmpje cyntia omdat die cht de handen voor de bortsten houdtquote:
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dat vervelend, want dan kwettert iedereen door elkaarM'n pc vindt dat ook vervelend trouwens. Ik schakel liever zelf. Ik kijk het grootste gedeelte van de tijd ook alleen als er iets boeiends te zien is, verder luister ik grotendeels.
Jurien was een van de geheimen die nog niet bekend was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bekend of gegokt
fok bedeelde jurien ook iets anders dan de anabolen
blijf het een moeilijke combi vinden een man en een borst verkleining
Hier zijn er maar 2 met geluid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb het idee dat twee verschillende streams niet alles kunnen cappen.
Hadden jullie in de DGK niet vier verschillende streams ?
En zo doe ik het nou ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.
Ik vermoed iets heel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook al zo goed als zeker dat zij de hoogbegaafde is.
Ik heb die ook wel aanstaan, maar kijk er nooit meer dan 1 hoor. Ik switch naar wat mij interessant of leuk lijkt. Lees wel eens dat mensen 2 of meer streams tegelijk kijken/luisteren maar daar zou ik gek van worden en dan volg je niks helemaal goed. Denk ik. Daarbij heb je ook nog de streamlockmomenten dat er iemand in de KvdW zit. Dan kun je ook niet alles volgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).
http://streams.selfip.com/secret/
ik denk niet dat monique dat is ik zelf vermoed monique als dakloze en karim als hoogbegaafdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook al zo goed als zeker dat zij de hoogbegaafde is.
Zou kunnen, maar ik vind het niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.
Ik geloof 25 km boven Lissabon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand trouwens waar ze in Portugal zitten?
da anabolen waren wel geplaatst toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Jurien was een van de geheimen die nog niet bekend was.
Zoals ik al zei: er zijn ongeveer 12 geheimen echt al zeker ... en een paar voor 90% zeker.
Ja, stream 2 en 4 zijn (zo goed als) zonder geluid. Maar die geven een overzichtsbeeld van stream 1 en 3.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hier zijn er maar 2 met geluid.
Klopt ja, al hadden wij in de 'daluren' soms ook maar twee streams.
Karim is al door vele mensen herkend als de dakloze.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk niet dat monique dat is ik zelf vermoed monique als dakloze en karim als hoogbegaafde
ook weer bi karim ana de hand van het voor filmpje
Ik denk niet dat er heel veel af te leiden is uit de leaderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk niet dat monique dat is ik zelf vermoed monique als dakloze en karim als hoogbegaafde
ook weer bi karim ana de hand van het voor filmpje
Cynthia en Monique wáren geloof ik nog wakker. Ze liggen in het tentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:29 schreef RethXoth het volgende:
Welke 2 meiden werden er nou even wakker? Ben nog nieuw hiero :$
Welkom!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:29 schreef RethXoth het volgende:
Welke 2 meiden werden er nou even wakker? Ben nog nieuw hiero :$
Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:31 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Welkom!
Er liggen er 2 in een tentje
Het is bekend wat de rest van de geheimen is. Dus concludeer zelf of je je broek aan kunt houden of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:31 schreef 5thencounter het volgende:
Als de rest van hun "Geheimen" ook van het niveau "eens een keertje anabole geslikt" is, zakt mijn broek postuum af voor dit programma...
maar dat hoeft niet zijn geheim te zijn net als sofia herkent is als pornoactricequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:30 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Karim is al door vele mensen herkend als de dakloze.
misschien schat ik het allemaal hoger inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet zijn geheim te zijn net als sofia herkent is als pornoactrice
Maar het geval wil dat dakloos zijn wél een geheim is en pornoactrice nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
maar dat hoeft niet zijn geheim te zijn net als sofia herkent is als pornoactrice
Want er is een ander die pornoactrice is? Kom op zeg. Het is echt niet zo dat iemand het geheim 'dakloze' heeft terwijl er ook nog een andere deelnemer dakloos is geweest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar dat zou heel goed kunnen. De slaapwandelaarster is blondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:32 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Thanks
Haha nee dat bedoel ik niet, ik zag net op stream 1 de linker dame even opkijken naar de ander en verder slapen, en toen werd de ander wakker en mompelde wat, is een van hun die slaapwandelaar?
ja ik knowquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maar het geval wil dat dakloos zijn wél een geheim is en pornoactrice niet
hahah nou dat nadenken doe ik denk te veel ...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Want er is een ander die pornoactrice is? Kom op zeg. Het is echt niet zo dat iemand het geheim 'dakloze' heeft terwijl er ook nog een andere deelnemer dakloos is geweest.
Even nadenken!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is bekend wat de rest van de geheimen is. Dus concludeer zelf of je je broek aan kunt houden of niet
Gelof het nou maar. Er is vrij veel onderzoek geweest en zeker 12 van de 14 geheimen zijn al bekend. Maar als je een beetje logisch nadenkt zijn alle geheimen al bekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ik know
maar dan hoeft het nog steeds niet zijn geheim te zijn,wat ik al zei ik verwacht zelf vreemde draaien had bij jurien ook de anabolen (een keertje) verwacht,daarom verwacht ik hele vreede draaien *in het spel*
Ik zou dat helemaal niet zo gek vinden hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Want er is een ander die pornoactrice is? Kom op zeg. Het is echt niet zo dat iemand het geheim 'dakloze' heeft terwijl er ook nog een andere deelnemer dakloos is geweest.
Even nadenken!
ik ben niet zo goed gelovigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gelof het nou maar. Er is vrij veel onderzoek geweest en zeker 12 van de 14 geheimen zijn al bekend. Maar als je een beetje logisch nadenkt zijn alle geheimen al bekend.
Nee, maar ik ken jou. Jij vindt niets gek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou dat helemaal niet zo gek vinden hoor
Waar kunnen we de redactie mailen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Lyza666 het volgende:
Nou kom op. Telefoon of aan de wandel. Vermaak mij. 24/7 is de deal
De Stem heeft zichzelf ook al vrijaf gegeven tot morgenmiddag...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Lyza666 het volgende:
Nou kom op. Telefoon of aan de wandel. Vermaak mij. 24/7 is de deal
Ik ook niet hoor. Ik ben de eerste die fok's theorietjes in twijfel zal trekken en zal wegzetten als gespeculeer enzo. Maar in dit geval kan ik dat niet meer.quote:
Nee maar iemand kan het geheim van een ander hebben, maar dat het dan alleen niet zijn geheim is, logisch tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou. Jij vindt niets gek.
Wie moet ik waarvoor uit z'n bed bellen?!?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar kunnen we de redactie mailen?
Hehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind die opdracht Cynthia in een tentje zetten als Daklozedwaalspoor-act ook wel heel erg flauw...
De tuinmanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wie moet ik waarvoor uit z'n bed bellen?!?!
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gelof het nou maar. Er is vrij veel onderzoek geweest en zeker 12 van de 14 geheimen zijn al bekend. Maar als je een beetje logisch nadenkt zijn alle geheimen al bekend.
Ohja. Bummer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De Stem heeft zichzelf ook al vrijaf gegeven tot morgenmiddag...
Wonderlijke combinaties bedenk jij altijd. Maar vind het wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wie
ik zeg niet dat ik gelijk heb ik zeg alleen dat ik er absoluut niet van op zou kijken ,en dat IK zelf denk dat monique de dakloze is geweest en karim de hoogbegaafde ,we zullen het uiteindelijk over een paar weken weten he ...
ach ja zo blijf ik bezig hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wonderlijke combinaties bedenk jij altijd. Maar vind het wel grappig
Catweazle denkt zelf altijd gelijk te hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wie
ik zeg niet dat ik gelijk heb ik zeg alleen dat ik er absoluut niet van op zou kijken ,en dat IK zelf denk dat monique de dakloze is geweest en karim de hoogbegaafde ,we zullen het uiteindelijk over een paar weken weten he ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef RethXoth het volgende:
Tjirpende vogels vleermuizen!![]()
Overigens moet Stream 2 me denken aan Paranormal Activity
Die vogels zijn gaaf!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef RethXoth het volgende:
Tjirpende vogels!![]()
Overigens moet Stream 2 me denken aan Paranormal Activity
Ik zal maar niet vragen hoe he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:48 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Komt Sofia wel even het probleem oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |