Daar kan ze een jaar de spermabank mee bevoorraden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef TWP het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Morgen ben ik er uiteraard weer bij![]()
Bye
byequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef TWP het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Morgen ben ik er uiteraard weer bij![]()
Bye
Pissex is ze ook niet vies van. De meiden moesten eens weten als ze haar een kusje op haar wang ofzo geven.quote:
Interessante mensen, een leuk spel, geile vrouwen zonder relatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mis hier wel een FEBO nuDit programma mist gewoon iets, kan er nog niet me vinger opleggen.
AKTIE!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mis hier wel een FEBO nuDit programma mist gewoon iets, kan er nog niet me vinger opleggen.
Denk het ook soms ...maar kwam ze niet uit het zuiden ergens?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan ze een jaar de spermabank mee bevoorraden.
Limburgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het ook soms ...maar kwam ze niet uit het zuiden ergens?
Erger me dood aan die stem, en wat een waterval is het nu. Een kippenhok is er niks bij
Dat weet ik, ik ben zelf ook werkzaam bij tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Desalniettemin kunnen hier ook koekwauzen tussen zitten. Denk aan DGK. De kijker heeft nooit doorgehad wat de FEBO was en wat ze deden. Als sec tv-kijkert word je flink bij de neus genomen, hoe goed je op internet alles ook kunt volgen.
Tijd voor een snaak.![]()
Die moet niet elke dag drinken nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Erger me dood aan die stem, en wat een waterval is het nu. Een kippenhok is er niks bij
Te gezellig is een ding. Weinig mensen die het spel snappen na mijn idee soms.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessante mensen, een leuk spel, geile vrouwen zonder relatie.
You choose.
"Leven in een huis mét dummies"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat leest Karim? Leven in een huis voor dummies?
Aafke is een Friezin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Editie 1990quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
hij gaat zich weer aankledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.quote:
Aafke...tja, typisch Friese naam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.
Dat heb ik met Joanna en Moniquequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef Krambo het volgende:
Ik kan Aafke en Monique nog steeds niet uit elkaar houden
Dat heb ik met Sophia en Guido.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heb ik met Joanna en Monique.
ja dat is der strategie toch ofzo? zo lang mogelijk wakker blijven zodat ze niet kan slaap wandelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Joanna kan er niet meer tegen zo weinig te slapen, valt op de bank in slaap
Aafke kan over Curacao meelullen, die heeft daar zelfs het clubhuis van de Hell's Angels bezocht. Daar heeft ze wat mee, want ook bij andere clubs van de Hell's Angels, in binnenland en buitenland, komt ze over de vloer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011
01:44 schreef PinkDream het volgende:
Monique kan alleen maar over Curacao lullen
Wat een wijven zeg
quote:
Welke? Ik verdenk de helft van dat hok een vd vaartje te zijn!quote:
haha dan heeft Cynthia aan de verkeerde persoon vragen gesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aafke kan over Curacao meelullen, die heeft daar zelfs het clubhuis van de Hell's Angels bezocht. Daar heeft ze wat mee, want ook bij andere clubs van de Hell's Angels, in binnenland en buitenland, komt ze over de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |