quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Misschien een pooltje, hoelang het duurt voordat Gerard echt iemand gaat ombrengen? Puur voor de lol he!
Begrijp je punt. Dit is nieuw voor Net5/SBS en die willen scoren en denk dat de bewoners weten wat de gevolgen zijn als het niet scoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup![]()
Maakt me ook niet zoveel uit, het haalt alleen de beleving van het kijken een beetje weg. En ik vind het zielig dat ze daar mee bezig zijn. Het zal echter wel een thema zijn binnen die groep, waar je niet zelfstandig afstand van kunt nemen. Je wordt er tenslotte de hele dag mee geconfronteerd.
Nee hier ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Kunnen jullie de mannen op de slaapkamer horen? ik niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef robmmad16 het volgende:
LOL gekste sexplek, Monique:
Of gewoon tijdens een boswandeling, als je de hond uit laat, en dan zit je vriend op zo'n boomstam en jij dan zo hoeps, met de knietjes erop
Nouja, jij was de uitzondering die die regel bevestigtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
You wanna bet? Weet je wat voor gekken ze uitnodigen??
Ik ook dus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik ook jemigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef PinkDream het volgende:
Krijg steeds meer hekel aan Aafke zeg
preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Day het volgende:
Niks mis met met spel bezig zijn, maar je moet het af en toe ook los kunnen laten en gewoon lol maken (zie tent).
ik kan hun ook niet horenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat sommige mensen dat wel kunnen...straks zijn alle leuke tv momenten weer geacteerd net als in DGK. Dat zou ik jammer vinden, want ik kijk niet naar real life dingen om mensen te zien acteren of tv maken. Gaat geheel aan het concept voorbij juist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef catwaezle het volgende:
Monique heeft het in het bubbelbad gedaan, met veel oudjes om hen heen.
Cynthia zegt dat haar gekste plek 'gewoon buiten' is.
Monique zegt weer dat ze het tijdens een boswandeling wel eens heeft gedaan.
Aafke is wel tof toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef PinkDream het volgende:
Krijg steeds meer hekel aan Aafke zeg
Ik heb niet het idee dat dit de reden is waarom hij zo actief en provocerend bezig is. Ik vind het in ieder geval leuker om te kijken naar pogingen tot het doorgronden van mede spelers dan theekrans gesprekken. Hij zegt dingen geregeld wat onbenullig ( en wel enige arrogantie idd), maar volgens mij moeten we dat niet altijd zo letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Met tv maken meer, zodat de kijkers hem leuk vinden.
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.
Iets in me zegt dat dat toch echt Sofia isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Rafq het volgende:
haha monique is denk ik de meest geile uit het huis van de dames
haha die zegt dan dat ze heel normaal is en dat allemaal niet doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja, jij was de uitzondering die die regel bevestigt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
haha ja iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat dat toch echt Sofia is
Niet met het spel, eerder met scoren bij de kijkers. Hij is niet zichzelf, te bewust bleek ook nu als je zelfs midden in een confrontatie begint over de kijkers en tv maken, dat vind ik jammer. Enorme anti-climax.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
Ik vind Gerard toevallig wel leuk...hij is als één van de weinigen echt actief bezig met het spel.
En God weet waar nog meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehad
Hardop LOL!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.
En dan wil ik al helemaal niet weten wat uit eigen beweging weer van/uit haar lichaam wegliep!quote:
Het is haar beroep. Dat is toch wat andersquote:
Mis hier wel een FEBO nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Desalniettemin kunnen hier ook koekwauzen tussen zitten. Denk aan DGK. De kijker heeft nooit doorgehad wat de FEBO was en wat ze deden. Als sec tv-kijkert word je flink bij de neus genomen, hoe goed je op internet alles ook kunt volgen.
Tijd voor een snaak.![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |