ja, ik ben nieuw in die wereldquote:
De twee Valentine's zijn wel leuk: Valentine en Valentino (Sofia en Guido)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja. Ieder zijn tactiek. Vooralsnog heb ik geen opvallende individuen kunnen ontwaren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga mijn laptop uitzetten
Weltrusten en tot morgen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten en tot morgen
Trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten en tot morgen
En bommiequote:
Yupquote:
truste, ik ben ook weg, doeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten en tot morgen
Cynthia!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef catwaezle het volgende:
Iemand vertelt dat ze lag te masturberen toen haar vader binnen kwam.
"k heb toen een week niet met mezelf gespeeld en dat is heel lang"
Raar dat ze ontkent iets met sex te maken te hebben ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef kdrietjeh het volgende:
http://lekkerlive.nl/?app(...)=13203&pi=lekkerlive
SOFIA
Ik denk dat het me zo tegenstaat van wat hij net zei, over dat televisie maken, omdat ik juist wil dat bewoners niet zo opzettelijk dingen in scene gaan zetten om maar 'leuk' te doen. Ik wil echte mensen zien, echte confrontaties, mensen die zich NIET zo bewust zijn van de camera.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Scoren doet hij wel. sommige zitten er voor spek en bonen en zie je nooit in de uitzending.
Aafke toch?quote:
CHECK!quote:
Na Gerard valt iedereen meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef PinkDream het volgende:
Aafke wil ook graag aandacht
Dont like her!!!
Twee weken. Tientje op 1-15.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Misschien een pooltje, hoelang het duurt voordat Gerard echt iemand gaat ombrengen? Puur voor de lol he!
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het me zo tegenstaat van wat hij net zei, over dat televisie maken, dat ik juist wil dat bewoners niet zo opzettelijk dingen in scene gaan zetten om maar 'leuk' te doen. Ik wil echte mensen zien, echte confrontaties, mensen die zich NIET zo bewust zijn van de camera.
Gerard is niet echt, niet leuk, erg bewust van de camera en voor nu daarom wel vermakelijk op een provocerende en vervelende manier, maar dat gaat je al snel de trot uithangen denk ik. Mij iig wel, doe mij maar echte mensen.
Ik besef dat dit mijn utopie is.
Toch moet leuke tv ook mogelijk zijn zonder acteren en bewust tv maken door bewoners.
Achja.
Een beetje te actiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
Ik vind Gerard toevallig wel leuk...hij is als één van de weinigen echt actief bezig met het spel.
Zijn ook altijd socialere mensen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef henk.jansen het volgende:
Leuk he bij rokers is het altijd gezelliger en drukker
[ afbeelding ]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.quote:
Kweenie, die gelhomo beloofde ook wat agressie toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Misschien een pooltje, hoelang het duurt voordat Gerard echt iemand gaat ombrengen? Puur voor de lol he!
Met tv maken meer, zodat de kijkers hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
Ik vind Gerard toevallig wel leuk...hij is als één van de weinigen echt actief bezig met het spel.
owwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.
Die met botex?quote:
Ohw... ik luisterde enkel naar het geluid, en dacht toch echt dat het Cynthia was. Correct me if I'm wrong.quote:
You wanna bet? Weet je wat voor gekken ze uitnodigen??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
In een dwangbuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
Dat had ik dus gelukkig niet gehoord, maar alsnog bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |