FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nee joh, Gerard weet hoe het spel werkt en wat Net5 wilquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik begin een hekel aan Gerard te krijgen
ik word moe van hem ....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, Gerard weet hoe het spel werkt en wat Net5 wil
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hink op 2 gedachten nu...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat is, of dat ik het geweldig vind
Hij doet dit dus alleen om tv te maken en benadrukt dit ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef Ceetje.. het volgende:
de pot verwijt de ketel. Gerard zegt nu dingen die hij ook zelf heeft lopen verzinnen zojuist
Gerard is uit op zichzelf in de picture spelen. Dat zei hij nota bene zelf: "Dit is televisie!"quote:
ja de show moest over want ze hadden er niks van gezien en opgenomen. Begin maar opnieuw zei Gerard tegen Cynthia.quote:
Dat was wel even raak ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef robmmad16 het volgende:
Servio rules, tegen Gerard: "Doe eens niet zo'n stennis maken, je bent net terug!"
Psies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gerard is uit op zichzelf in de picture spelen. Dat zei hij nota bene zelf: "Dit is televisie!"
Het is een nogal vaag figuurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik hink op 2 gedachten nu...
Walgelijk idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gerard is uit op zichzelf in de picture spelen. Dat zei hij nota bene zelf: "Dit is televisie!"
mede zeker. Daar draaien toch al dit soort programma's om!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij doet dit dus alleen om tv te maken en benadrukt dit ook.
Ik hou niet van dat soort mannetjes...
't is gewoon een 2e Huub.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
Go Servio.
Gerard denkt dat hij da man is nu hij de eliminatie heeft overleefd.
ik krijg een beetje Emile Ratelband gedachten bij Gerard inmiddels, da's ook zo'n typequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
Gerard lijkt wel zo'n mentaltrainer die alles weet maar niets mee heeft gemaakt
LOL Of jij aan het hallucineren bent weet ik niet, maar ik hoorde het iig nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef flubberdewups het volgende:
Maar ff hoor... hallo trouwens.
De Stem zei een paar minuten geleden op stream 2: "Dit is een test, 1 2 3 4 5. Ja hij doet het. Gdverrrrr....."
Ben ik aan het hallucineren of hoorde ik het echt?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef flubberdewups het volgende:
Maar ff hoor... hallo trouwens.
De Stem zei een paar minuten geleden op stream 2: "Dit is een test, 1 2 3 4 5. Ja hij doet het. Gdverrrrr....."
Ben ik aan het hallucineren of hoorde ik het echt?
JA! Totally.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik krijg een beetje Emile Ratelband gedachten bij Gerard inmiddels, da's ook zo'n type
Ik vermoed dat Gerard in het vliegtuig al was doorgeslagen maar heeft het tot nu toe een beetje kunnen verbergenquote:
Hij is iig niet 100%quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Gerard in het vliegtuig al was doorgeslagen maar heeft het tot nu toe een beetje kunnen verbergen.
Nu pas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Dat over de grond kruipen en achter die kastjes kijken deed hij ook alleen maar omdat hij weet dat dat gedrag wel in de uitzending komt. Gerard begint bij mij door de mand te vallen.
straks begint ie nog Tsjakkaaaa te roepen, dan maggie er van mij meteen uit, camerageile gek dat het isquote:
Natuurlijk, maar de manier waarop is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
mede zeker. Daar draaien toch al dit soort programma's om!
Ben je verdomme homoquote:
Maar dat is toch ook de truc? Zorg dat je opvalt en maak je onmisbaar bij de kijker. Vergeet niet dat er meer kijkers (en stemmers ) dan streamers zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:21 schreef catwaezle het volgende:
Dat over de grond kruipen en achter die kastjes kijken deed hij ook alleen maar omdat hij weet dat dat gedrag wel in de uitzending komt. Gerard begint bij mij door de mand te vallen.
Wat is daar verkeerd aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gerard is echt zo'n type die als hij eruit wordt gestemd gewoon niet gaat omdat hij een missie heeft te volbrengen ofzoquote:
Keuzes he, of doorgaan of programma van de buis.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de manier waarop is ook belangrijk.
Confrontatie vond ik mooi. Maar als hij dan dingen gaat roepen als "Even overnieuw jongens, goed luisteren, dit is televisie!" valt dat bij mij niet helemaal goed.
Ik dacht dat hij gewoon gestoord was, maar nu dringt het door dat hij gewoon constant bezig is televisie te maken. Hij denkt natuurlijk dat dat scoort bij de kijkers (hij hoopt een bart type te worden ben ik bang) en is in dat gevoel gesterkt nu hij die nominatie heeft overleefd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nu pas?
Al het geluid loopt door elkaar ik versta geen fuck meer
quote:
Daarom vind ik de confrontatie ook heel mooi, maar wat hij zei dat vind ik echt zum kotzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de truc? Zorg dat je opvalt en maak je onmisbaar bij de kijker. Vergeet niet dat er meer kijkers (en stemmers ) dan streamers zijn.
Blond, rood, zwart alles welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef kdrietjeh het volgende:
Heeft Sofia vroeger rood haar gehad?
Scoren doet hij wel. sommige zitten er voor spek en bonen en zie je nooit in de uitzending.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard wist niets uit haar te krijgen dus. Hij baalt vast.
Al zal hij wel denken even veilig te zijn nu hij dit tv momentje 'scoort'.
Had net twee minuten de stream aanstaan en hoorde het woord gewoon vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Keuzes he, of doorgaan of programma van de buis.
Kijk naar dgk toen, heo benieuwd ze niet waren naar de dgk kijkcijfers. Bang dat het van de buis zou gaan.
Ik zal het archief er eens op naslaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef kdrietjeh het volgende:
Maar jij deed dat nog op een leuke manier. Deze man gaat echt niet goed scoren bij veel kijkers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de truc? Zorg dat je opvalt en maak je onmisbaar bij de kijker. Vergeet niet dat er meer kijkers (en stemmers ) dan streamers zijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de manier waarop is ook belangrijk.
Confrontatie vond ik mooi. Maar als hij dan dingen gaat roepen als "Even overnieuw jongens, goed luisteren, dit is televisie!" valt dat bij mij niet helemaal goed.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon gestoord was, maar nu dringt het door dat hij gewoon constant bezig is televisie te maken. Hij denkt natuurlijk dat dat scoort bij de kijkers (hij hoopt een bart type te worden ben ik bang) en is in dat gevoel gesterkt nu hij die nominatie heeft overleefd.
Welkom in de RLS wereldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon gestoord was, maar nu dringt het door dat hij gewoon constant bezig is televisie te maken. Hij denkt natuurlijk dat dat scoort bij de kijkers (hij hoopt een bart type te worden ben ik bang) en is in dat gevoel gesterkt nu hij die nominatie heeft overleefd.
Ligt er helemaal aan wat er in de uitzending komtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar jij deed dat nog op een leuke manier. Deze man gaat echt niet goed scoren bij veel kijkers.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik taai af, ik ga naar bed. Morgen wel vrij, maar toch vroeg op, want de kindjes moeten wel op tijd op school zijn (helaas, dat gaat ook allemaal door).
See you all tomorrow
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef kdrietjeh het volgende:
Je weet toch hoe het werktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Had net twee minuten de stream aanstaan en hoorde het woord gewoon vallen.
Kijkcijfers.![]()
Tsja. Ieder zijn tactiek. Vooralsnog heb ik geen opvallende individuen kunnen ontwaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar jij deed dat nog op een leuke manier. Deze man gaat echt niet goed scoren bij veel kijkers.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef Soury het volgende:
Moet er niet een kras door één van de bewoners
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga mijn laptop uitzetten
Weltrusten en tot morgen
ja, ik ben nieuw in die wereldquote:
De twee Valentine's zijn wel leuk: Valentine en Valentino (Sofia en Guido)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja. Ieder zijn tactiek. Vooralsnog heb ik geen opvallende individuen kunnen ontwaren.
Weltrusten en tot morgen
Weltrusten en tot morgen
Trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten en tot morgen
En bommiequote:
Yupquote:
truste, ik ben ook weg, doeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten en tot morgen
Cynthia!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef catwaezle het volgende:
Iemand vertelt dat ze lag te masturberen toen haar vader binnen kwam.
"k heb toen een week niet met mezelf gespeeld en dat is heel lang"
Raar dat ze ontkent iets met sex te maken te hebben ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:28 schreef kdrietjeh het volgende:
http://lekkerlive.nl/?app(...)=13203&pi=lekkerlive
SOFIA
Ik denk dat het me zo tegenstaat van wat hij net zei, over dat televisie maken, omdat ik juist wil dat bewoners niet zo opzettelijk dingen in scene gaan zetten om maar 'leuk' te doen. Ik wil echte mensen zien, echte confrontaties, mensen die zich NIET zo bewust zijn van de camera.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Scoren doet hij wel. sommige zitten er voor spek en bonen en zie je nooit in de uitzending.
Aafke toch?quote:
CHECK!quote:
Na Gerard valt iedereen meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef PinkDream het volgende:
Aafke wil ook graag aandacht
Dont like her!!!
Twee weken. Tientje op 1-15.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Misschien een pooltje, hoelang het duurt voordat Gerard echt iemand gaat ombrengen? Puur voor de lol he!
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat het me zo tegenstaat van wat hij net zei, over dat televisie maken, dat ik juist wil dat bewoners niet zo opzettelijk dingen in scene gaan zetten om maar 'leuk' te doen. Ik wil echte mensen zien, echte confrontaties, mensen die zich NIET zo bewust zijn van de camera.
Gerard is niet echt, niet leuk, erg bewust van de camera en voor nu daarom wel vermakelijk op een provocerende en vervelende manier, maar dat gaat je al snel de trot uithangen denk ik. Mij iig wel, doe mij maar echte mensen.
Ik besef dat dit mijn utopie is.
Toch moet leuke tv ook mogelijk zijn zonder acteren en bewust tv maken door bewoners.
Achja.
Een beetje te actiefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
Ik vind Gerard toevallig wel leuk...hij is als één van de weinigen echt actief bezig met het spel.
Zijn ook altijd socialere mensen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef henk.jansen het volgende:
Leuk he bij rokers is het altijd gezelliger en drukker
[ afbeelding ]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.quote:
Kweenie, die gelhomo beloofde ook wat agressie toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Misschien een pooltje, hoelang het duurt voordat Gerard echt iemand gaat ombrengen? Puur voor de lol he!
Met tv maken meer, zodat de kijkers hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
Ik vind Gerard toevallig wel leuk...hij is als één van de weinigen echt actief bezig met het spel.
owwwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.
Die met botex?quote:
Ohw... ik luisterde enkel naar het geluid, en dacht toch echt dat het Cynthia was. Correct me if I'm wrong.quote:
You wanna bet? Weet je wat voor gekken ze uitnodigen??quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
In een dwangbuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
Dat had ik dus gelukkig niet gehoord, maar alsnog bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Tijdens een one-night stand had de ander die avond Mexicaans gegeten. De gevolgen moest hij met wc-papier van z'n knie halen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
CHECK!
Begrijp je punt. Dit is nieuw voor Net5/SBS en die willen scoren en denk dat de bewoners weten wat de gevolgen zijn als het niet scoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup![]()
Maakt me ook niet zoveel uit, het haalt alleen de beleving van het kijken een beetje weg. En ik vind het zielig dat ze daar mee bezig zijn. Het zal echter wel een thema zijn binnen die groep, waar je niet zelfstandig afstand van kunt nemen. Je wordt er tenslotte de hele dag mee geconfronteerd.
Nee hier ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Kunnen jullie de mannen op de slaapkamer horen? ik niet
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef robmmad16 het volgende:
LOL gekste sexplek, Monique:
Of gewoon tijdens een boswandeling, als je de hond uit laat, en dan zit je vriend op zo'n boomstam en jij dan zo hoeps, met de knietjes erop
Nouja, jij was de uitzondering die die regel bevestigtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
You wanna bet? Weet je wat voor gekken ze uitnodigen??
Ik ook dus nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik ook jemigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef PinkDream het volgende:
Krijg steeds meer hekel aan Aafke zeg
preciesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Day het volgende:
Niks mis met met spel bezig zijn, maar je moet het af en toe ook los kunnen laten en gewoon lol maken (zie tent).
ik kan hun ook niet horenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat sommige mensen dat wel kunnen...straks zijn alle leuke tv momenten weer geacteerd net als in DGK. Dat zou ik jammer vinden, want ik kijk niet naar real life dingen om mensen te zien acteren of tv maken. Gaat geheel aan het concept voorbij juist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet teveel zorgen over. Je kunt best een weekje een rol spelen, maar dat kun je niet 13 weken lang non-stop volhouden. Dus de echte Gerard, krijgen we ook heus nog wel te zien, tussen de bedrijven door
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef catwaezle het volgende:
Monique heeft het in het bubbelbad gedaan, met veel oudjes om hen heen.
Cynthia zegt dat haar gekste plek 'gewoon buiten' is.
Monique zegt weer dat ze het tijdens een boswandeling wel eens heeft gedaan.
Aafke is wel tof toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef PinkDream het volgende:
Krijg steeds meer hekel aan Aafke zeg
Ik heb niet het idee dat dit de reden is waarom hij zo actief en provocerend bezig is. Ik vind het in ieder geval leuker om te kijken naar pogingen tot het doorgronden van mede spelers dan theekrans gesprekken. Hij zegt dingen geregeld wat onbenullig ( en wel enige arrogantie idd), maar volgens mij moeten we dat niet altijd zo letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Met tv maken meer, zodat de kijkers hem leuk vinden.
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Sofia nu maar niet gaat zeggen waar zij het allemaal heeft gedaan want dan zitten we hier morgenochtend nog.
Iets in me zegt dat dat toch echt Sofia isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Rafq het volgende:
haha monique is denk ik de meest geile uit het huis van de dames
haha die zegt dan dat ze heel normaal is en dat allemaal niet doetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja, jij was de uitzondering die die regel bevestigt
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
haha ja iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat dat toch echt Sofia is
Niet met het spel, eerder met scoren bij de kijkers. Hij is niet zichzelf, te bewust bleek ook nu als je zelfs midden in een confrontatie begint over de kijkers en tv maken, dat vind ik jammer. Enorme anti-climax.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:31 schreef Dansendevlok het volgende:
En God weet waar nog meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehad
Hardop LOL!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vieze oude loods, in een vieze oude loods, in een vieze oude loods.
En dan wil ik al helemaal niet weten wat uit eigen beweging weer van/uit haar lichaam wegliep!quote:
Het is haar beroep. Dat is toch wat andersquote:
Mis hier wel een FEBO nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Desalniettemin kunnen hier ook koekwauzen tussen zitten. Denk aan DGK. De kijker heeft nooit doorgehad wat de FEBO was en wat ze deden. Als sec tv-kijkert word je flink bij de neus genomen, hoe goed je op internet alles ook kunt volgen.
Tijd voor een snaak.![]()
[..]
Daar kan ze een jaar de spermabank mee bevoorraden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Of wat ze allemaal in haar gezicht heeft gehad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef TWP het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Morgen ben ik er uiteraard weer bij![]()
Bye
byequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef TWP het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Morgen ben ik er uiteraard weer bij![]()
Bye
Pissex is ze ook niet vies van. De meiden moesten eens weten als ze haar een kusje op haar wang ofzo geven.quote:
Interessante mensen, een leuk spel, geile vrouwen zonder relatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mis hier wel een FEBO nuDit programma mist gewoon iets, kan er nog niet me vinger opleggen.
AKTIE!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mis hier wel een FEBO nuDit programma mist gewoon iets, kan er nog niet me vinger opleggen.
Denk het ook soms ...maar kwam ze niet uit het zuiden ergens?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar kan ze een jaar de spermabank mee bevoorraden.
Limburgquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk het ook soms ...maar kwam ze niet uit het zuiden ergens?
Erger me dood aan die stem, en wat een waterval is het nu. Een kippenhok is er niks bij
Dat weet ik, ik ben zelf ook werkzaam bij tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Desalniettemin kunnen hier ook koekwauzen tussen zitten. Denk aan DGK. De kijker heeft nooit doorgehad wat de FEBO was en wat ze deden. Als sec tv-kijkert word je flink bij de neus genomen, hoe goed je op internet alles ook kunt volgen.
Tijd voor een snaak.![]()
Die moet niet elke dag drinken nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Erger me dood aan die stem, en wat een waterval is het nu. Een kippenhok is er niks bij
Te gezellig is een ding. Weinig mensen die het spel snappen na mijn idee soms.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessante mensen, een leuk spel, geile vrouwen zonder relatie.
You choose.
"Leven in een huis mét dummies"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat leest Karim? Leven in een huis voor dummies?
Aafke is een Friezin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Editie 1990quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
hij gaat zich weer aankledenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.quote:
Aafke...tja, typisch Friese naam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aafke komt uit friesland. Monique uit limburg.
Dat heb ik met Joanna en Moniquequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef Krambo het volgende:
Ik kan Aafke en Monique nog steeds niet uit elkaar houden
Dat heb ik met Sophia en Guido.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat heb ik met Joanna en Monique.
ja dat is der strategie toch ofzo? zo lang mogelijk wakker blijven zodat ze niet kan slaap wandelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:44 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Joanna kan er niet meer tegen zo weinig te slapen, valt op de bank in slaap
Aafke kan over Curacao meelullen, die heeft daar zelfs het clubhuis van de Hell's Angels bezocht. Daar heeft ze wat mee, want ook bij andere clubs van de Hell's Angels, in binnenland en buitenland, komt ze over de vloer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011
01:44 schreef PinkDream het volgende:
Monique kan alleen maar over Curacao lullen
Wat een wijven zeg
quote:
Welke? Ik verdenk de helft van dat hok een vd vaartje te zijn!quote:
haha dan heeft Cynthia aan de verkeerde persoon vragen gesteldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aafke kan over Curacao meelullen, die heeft daar zelfs het clubhuis van de Hell's Angels bezocht. Daar heeft ze wat mee, want ook bij andere clubs van de Hell's Angels, in binnenland en buitenland, komt ze over de vloer.
Zolang ze niet met Silvie getrouwd zijn of liedjes zingen met Marianne Weber niets heurquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:47 schreef Rafq het volgende:
[..]
haha dan heeft Cynthia aan de verkeerde persoon vragen gesteld
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zolang ze niet met Silvie getrouwd zijn of liedjes zingen met Marianne Weber niets heur
namen en rugnummers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welke? Ik verdenk de helft van dat hok een vd vaartje te zijn!
Cynthia loog over een zieke opa omdat ze haar missie geheim wilde houden. Gerard vermoedde dit en ging de confrontatie aan, maar wel met als doel TV te maken, wat hij ook moest benadrukken. Hij vroeg zelfs de anderen er niet doorheen te praten, WANT DIT IS TELEVISIE!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er wat gebeurd of zo vanavond? Ruzie?
Da's best moeilijk, vd vaart verandert namelijk net zo vaak van club, shirt en nummer als Sofie van spermadonor!quote:
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:49 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft philip het heel de tijd over Femke heemskerk nu?
oh mijn god...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:48 schreef catwaezle het volgende:
Gerard laat even merken hoezeer hij met de camera's bezig is. Hij probeert de meiden duidelijk te maken waar je 'buiten de camera's' veilig kunt douchen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:48 schreef catwaezle het volgende:
Gerard laat even merken hoezeer hij met de camera's bezig is. Hij probeert de meiden duidelijk te maken waar je 'buiten de camera's' veilig kunt douchen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's best moeilijk, vd vaart verandert namelijk net zo vaak van club, shirt en nummer als Sofie van spermadonor!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:50 schreef dieenebart het volgende:
Pfff. Kamper:
Monique (30) is een klein en aantrekkelijk meisje, maar erg jaloers. En als haar onrecht is aangedaan vindt ze dat ze die rekening moet vereffenen.
Ze heeft een hele sterke familieband, veel vrienden en genoeg aandacht van mannen. Over het algemeen houdt ze niet zo van intelligente mannen, omdat ze wel een echt feestbeest aan haar zijde wil.
Ze is vaak verhuisd en heeft van alle plekken waar ze heeft gewoond het beste meegepikt.
Bart ondanks zijn sexuele escapades met Kelly: Altijd +1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:50 schreef dieenebart het volgende:
Pfff. Kamper:
Monique (30) is een klein en aantrekkelijk meisje, maar erg jaloers. En als haar onrecht is aangedaan vindt ze dat ze die rekening moet vereffenen.
Ze heeft een hele sterke familieband, veel vrienden en genoeg aandacht van mannen. Over het algemeen houdt ze niet zo van intelligente mannen, omdat ze wel een echt feestbeest aan haar zijde wil.
Ze is vaak verhuisd en heeft van alle plekken waar ze heeft gewoond het beste meegepikt.
Joanna pakt dat slaapwandelprobleem sowieso niet goed aan. Hoofdoorzaak van slaapwandelen, is oververmoeidheid. Dat late opblijven en pas gaan slapen als iedereen al lang op bed ligt, werkt slaapwandelen dus juist in de hand.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:49 schreef Rafq het volgende:
Denkt Joanna dat als ze op de bank in slaap valt ze dan niet gaat slaapwandelen?
Grappig ik heb haar nog hoog zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:50 schreef dieenebart het volgende:
Pfff. Kamper:
Kelly...was dat niet Andries toen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bart ondanks zijn sexuele escapades met Kelly: Altijd +1
Lol is hij de Bart vn Big Brother?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wij lagen elkaar ook al nooit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ik heb haar nog hoog zitten
Met Kelly? Die uit BB3???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha mooi! ik wil der wel zien slaapwandelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Joanna pakt dat slaapwandelprobleem sowieso niet goed aan. Hoofdoorzaak van slaapwandelen, is oververmoeidheid. Dat late opblijven en pas gaan slapen als iedereen al lang op bed ligt, werkt slaapwandelen dus juist in de hand.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol is hij de Bart vn Big Brother?
Die bart heette Andriesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Lol is hij de Bart die Kelly gedaan heeft?
+1 je snapt het of je snapt het niet! Gerardquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi/doei DieeneBart!![]()
Hoi FOKkers![]()
Heey Geeeeer![]()
Ik snap niet zo goed waarom zovelen hier moeite hebben met Gerard die zich bewust is van camera's en daar gebruik van maakt. OK: hij is erg aanwezig, OK: hij is soms lekker irritant, maar hij woont in tv-programma. Je zit daar om televisie te maken. En het is een spel en er is een ton te verdienen! Soms denk ik weleens dat Gerard de enige is die zich daar bewust van is.
En vanavond is Geer een beetje extra hyper omdat hij mag blijven denk ik.
Hey babe! Same old same old, zo'n RLS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi FOKkers![]()
Heey Geeeeer![]()
Ik snap niet zo goed waarom zovelen hier moeite hebben met Gerard die zich bewust is van camera's en daar gebruik van maakt. OK: hij is erg aanwezig, OK: hij is soms lekker irritant, maar hij woont in tv-programma. Je zit daar om televisie te maken. En het is een spel en er is
een ton te verdienen! Soms denk ik weleens dat Gerard de enige is die zich daar bewust van is.
Zij is ook de hoogbegaafde waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig ik heb haar nog hoog zitten
Ja toen ik het las dacht ik ook, dat klopt nietquote:
Ja dat is toch algemeen bekend?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij lagen elkaar ook al nooit.
Ik vind neppe reality tv geen leuke tv. Bij DGK ben ik daarom na een tijd ook afgehaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi FOKkers![]()
Heey Geeeeer![]()
Ik snap niet zo goed waarom zovelen hier moeite hebben met Gerard die zich bewust is van camera's en daar gebruik van maakt. OK: hij is erg aanwezig, OK: hij is soms lekker irritant, maar hij woont in tv-programma. Je zit daar om televisie te maken. En het is een spel en er is een ton te verdienen! Soms denk ik weleens dat Gerard de enige is die zich daar bewust van is.
Beetje euforisch idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi FOKkers![]()
Heey Geeeeer![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat is toch algemeen bekend?
Dat wou ik net zeggen. Kelly zat in BB3, niet Bb1. Andries dacht in BB3 dat Kelly ook als meisje was geboren.quote:
No shit sherlockquote:
Zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Zij is ook de hoogbegaafde waarschijnlijk.
Ow, shit...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:54 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Kelly zat in BB3, niet Bb1. Andries dacht in BB3 dat Kelly ook als meisje was geboren.
Dus dat is de snurkert?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bed denk ik....al brengen ze dat niet in beeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |