Welkom in de RLS wereldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:23 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij gewoon gestoord was, maar nu dringt het door dat hij gewoon constant bezig is televisie te maken. Hij denkt natuurlijk dat dat scoort bij de kijkers (hij hoopt een bart type te worden ben ik bang) en is in dat gevoel gesterkt nu hij die nominatie heeft overleefd.
Ligt er helemaal aan wat er in de uitzending komtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar jij deed dat nog op een leuke manier. Deze man gaat echt niet goed scoren bij veel kijkers.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik taai af, ik ga naar bed. Morgen wel vrij, maar toch vroeg op, want de kindjes moeten wel op tijd op school zijn (helaas, dat gaat ook allemaal door).
See you all tomorrow
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef kdrietjeh het volgende:
Heeft Sofia vroeger rood haar gehad?
Je weet toch hoe het werktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Had net twee minuten de stream aanstaan en hoorde het woord gewoon vallen.
Kijkcijfers.![]()
Tsja. Ieder zijn tactiek. Vooralsnog heb ik geen opvallende individuen kunnen ontwaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar jij deed dat nog op een leuke manier. Deze man gaat echt niet goed scoren bij veel kijkers.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef Soury het volgende:
Moet er niet een kras door één van de bewoners
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga mijn laptop uitzetten
Weltrusten en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |