Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was op de streams en in de uitzendingIk vond het een leuke, gezellige en spannende uitzending vanavond, alleen wat technische onvolkomenheden met heen en weer schakelen (vertraging/echo's ed)
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is er nog iemand die nooit in de KVDW is geweest?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd ben![]()
Hm nee zeker is het niet. Denk ik. Maar kan me niet voorstellen dat 'ie er enkel inzit omdat hij een mooie man is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Maar dan is Maik dus inderdaad de enige die nog never de KVDW is ingeroepen? Ook apart. Gisteren werd Sharon een aantal keren opgeroepen, om de telefoon te testen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.
Ik denk, dat hij het Bollywoodje is
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:12 schreef Grunge. het volgende:
...slaapt iedereen nu? Dan ben ik weer te laat.
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?
Schoonheidsslaapje doen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
De telefoon was wel leuk, maar de hele uitzending was waanzinnig amateuristisch, de presentators vielen heel erg door de mand en er ging vanalles mis. De reality kenners zijn het er wel over eens dat dit het absolute dieptepunt was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Het gros van de bewoners zal wel bij een castingbureau staan ingeschrevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
Er ligt er één te snuivenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je ze soms snurken
Maar ik ben daar niet van overtuigd "Dquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik vind de tv-uitzendingen wel de moeite waard tot nu toe :-)
Maar ik heb het idee, dat heel veel beelden gewoon nooit op de streams
te zien zijn geweest ......... of zit ik er naast ?
Monique weer terug in de tent, einde streams voor vannacht denk ik.
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Haha jaZou de regie nu ook gaan slapen trouwens?
Tja, dat kan... maar wie zou anders de boobjob moeten hebben gehad. Denk daar maar eens over na.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar ik ben daar niet van overtuigd "D
d'r hebben er altijd een paar nachtdienstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:21 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Haha jaZou de regie nu ook gaan slapen trouwens?
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.
Misschien Monique.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Tja, dat kan... maar wie zou anders de boobjob moeten hebben gehad. Denk daar maar eens over na.
bekend of gegoktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.
Ik vind dat vervelend, want dan kwettert iedereen door elkaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).
http://streams.selfip.com/secret/
Mee eens, maar ik heb het idee dat twee verschillende streams niet alles kunnen cappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk! Sommige dingen op de streams gebeuren tegelijkertijd en dan kun je ze niet tegelijk zien. Ook wat er in de KvdW gebeurd zie je alleen in de tv uitzendingen, plus dat er hier en daar nog een flarde voorbijkomt die zich op zaterdage en zondag hebben afgespeeld toen er nog geen streams waren.
ik denk aan de hand van het voorfilmpje cyntia omdat die cht de handen voor de bortsten houdtquote:
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dat vervelend, want dan kwettert iedereen door elkaarM'n pc vindt dat ook vervelend trouwens. Ik schakel liever zelf. Ik kijk het grootste gedeelte van de tijd ook alleen als er iets boeiends te zien is, verder luister ik grotendeels.
Jurien was een van de geheimen die nog niet bekend was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bekend of gegokt
fok bedeelde jurien ook iets anders dan de anabolen
blijf het een moeilijke combi vinden een man en een borst verkleining
Hier zijn er maar 2 met geluid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb het idee dat twee verschillende streams niet alles kunnen cappen.
Hadden jullie in de DGK niet vier verschillende streams ?
En zo doe ik het nou ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.
Ik vermoed iets heel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook al zo goed als zeker dat zij de hoogbegaafde is.
Ik heb die ook wel aanstaan, maar kijk er nooit meer dan 1 hoor. Ik switch naar wat mij interessant of leuk lijkt. Lees wel eens dat mensen 2 of meer streams tegelijk kijken/luisteren maar daar zou ik gek van worden en dan volg je niks helemaal goed. Denk ik. Daarbij heb je ook nog de streamlockmomenten dat er iemand in de KvdW zit. Dan kun je ook niet alles volgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:23 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt altijd meerdere streams tegelijk bekijken (niet op tv).
http://streams.selfip.com/secret/
ik denk niet dat monique dat is ik zelf vermoed monique als dakloze en karim als hoogbegaafdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook al zo goed als zeker dat zij de hoogbegaafde is.
Zou kunnen, maar ik vind het niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je kunt het geluid per stream aan of uit zetten. Dan zet je het geluid op 1 stream aan, de rest uit, en als je ziet dat er iets leuks gebeurd op een andere stream, wissel je het geluid snel om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |