Ze is vannacht al aan het spoken geweest, maar niemand heeft daar een geheim in vermoed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
En ook al zien ze haar slaapwandelen, is dat dan een reden om op die knop te rammen en te gaan gokken voor haar geheim?
Snap het ook niet hoor, heb veel ergere dingen gehoord in een RLSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan jou nou een dooie opa schelen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles behalve reality juist...maar ach, het is alleen Gerard maar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey babe! Same old same old, zo'n RLS!
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kijkt paps ook? of ben je paps?
Ja, gewoon weglopen als je een vent bent. Dat geouwehoer bewaren ze maar voor thuis met de vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef Caland het volgende:
Dat is altijd zo vermoeiend, praten met vrouwen over hun ex-vriendje.
Mams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Nee ik ben van het vrouwelijk geslacht.
Geef eens tips aan sommige hier die net in RLS soap stappenquote:
Als zij er geheimzinnig over gaat doen wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
En ook al zien ze haar slaapwandelen, is dat dan een reden om op die knop te rammen en te gaan gokken voor haar geheim?
Maar zij is wel echt de enige die steeds niet naar bed wil gaan. Dan zou je tenminste even het idee kunnen hebben dat dat misschien wel iets met haar geheim te maken heeft. Maar geen mens heeft daar nog over gesproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neh. De eerste dagen zit je zo vol adrenaline dat je nauwelijks hoeft te slapen.
Whaha... een van mijn ex-huisgenoten zou dat precies hetzelfde zo hebben gezegd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Tof dat je er nog bent jongen.
Gerard: Ja he, ik ben ook heel tof. We gaan nog veel lol hebben samen.
Bij de rooibos thee ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja, gewoon weglopen als je een vent bent. Dat geouwehoer bewaren ze maar voor thuis met de vriendinnen.
Ja, ik zou me kunnen voorstelln dat dat iemands geheim is ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt uit Harlingen. Het is een Harlings accent (en daar klinkt inderdaad altijd iets Amsterdammerigs in door).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef Caland het volgende:
Maar die Aafke komt uit Friesland?
Ze heeft een beetje een geforceerd Amsterdams accentje.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komt uit Harlingen. Het is een Harlings accent (en daar klinkt inderdaad altijd iets Amsterdammerigs in door).
Heb je dat ook gezien ? Mooi voor de beelden toch dat ze dat zegt maar ligt wel nu op bed denk ik. Ook Joanne begrijpt het een beetje wat het rls gebeuren inhoudquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Maar zij is wel echt de enige die steeds niet naar bed wil gaan. Dan zou je tenminste even het idee kunnen hebben dat dat misschien wel iets met haar geheim te maken heeft. Maar geen mens heeft daar nog over gesproken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
In bed liggend:
Karim: Tof dat je er nog bent jongen.
Gerard: Ja he, ik ben ook heel tof. We gaan nog veel lol hebben samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |