Haha ja, ik moest zo lachen om Guido, toen hij als 3e de telefoon oppakte, en meteen 500 euri naar Servio mocht afserverenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Fantastisch die telefoon overigens eerder vanavond
Over jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:56 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
huh had je het dan net NIET over die telefoon maar over mij?
Je zou het bijna denken, zoveel actie hebben we nog nooit van Maik gezien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:57 schreef Rafq het volgende:
haha of Maik heeft een geheime missie om ze wakker te houden
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:56 schreef Lyza666 het volgende:
Of eindelijk eens een slaapwandelaktie van Joanna. Ze sliep nu op tijd, who knowes
Dat beteuterde hooffie van Guidoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Haha ja, ik moest zo lachen om Guido, toen hij als 3e de telefoon oppakte, en meteen 500 euri naar Servio mocht afserverenIn BB, is dat grapje ook al eens op deze manier uitgevoerd, dus iedereen had het verloop kunnen vermoeden
Of al pannenkoeken bakkend, je kunt van alles verwachten bij een slaapwandelaarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Ze was gister al closeFijne tv overigens van gemaakt in de uitzending vandaag
![]()
Ik wil Joanna wel zien douchen midden in de nacht, of zwemmend in het zwembad of de koelkast plunderend.. Slaapwandelen kan overigens nog best gevaarlijk zijn...
Dat was een gouden momentje idd!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat beteuterende hooffie van GuidoTop actie!
Ja ben benieuwd wat ze dan gaat doen inderdaad! Als ze maar niet het zwembad invalt. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Ze was gister al closeFijne tv overigens van gemaakt in de uitzending vandaag
![]()
Ik wil Joanna wel zien douchen midden in de nacht, of zwemmend in het zwembad of de koelkast plunderend.. Slaapwandelen kan overigens nog best gevaarlijk zijn...
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wat ze dan gaat doen inderdaad! Als ze maar niet het zwembad invalt. Ofzo.
Heb de uitzending en live gemist vanavondMoest weg. Gelukkig is het nog niet zo verslavend dat ik m'n sociale leven ervoor opzeg haha!
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:59 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken, zoveel actie hebben we nog nooit van Maik gezien!
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.
Er zaten wat heel rare (knudde) momenten in. Maar volgende week gaat het vast beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aan de Live heb je niets gemist. Het was een dieptepunt in de geschiedenis van reality tv in nederland.
Dat was in de Live uitzending, en dat was beslist geslaagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Volgens mij is hij ook alleen maar gecast om zijn bijzondere geheim, de boobjob. Verder kan ik ook weinig boeiends in hem ontdekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.
Maik is nog nooit in de KvdW geweest... Nooit
Dat was op de streams en in de uitzendingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Is er nog iemand die nooit in de KVDW is geweest?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vond het goed van Gerard dat hij Maik aansprak tijdens die discussie over Cynthia d'r zieke opa. Maik hield zich compleet afzijdig.
Maik is nog nooit in de KvdW geweest... Nooit
boobjob? Mike? is dat zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook alleen maar gecast om zijn bijzondere geheim, de boobjob. Verder kan ik ook weinig boeiends in hem ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |