quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
wat is dat witte spul op dat gezicht???
Reinigingsgel, om alle make-up van haar gezicht te wassen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
quote:
Als die vraag over Sofia ging, was het antwoord vast heel andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:36 schreef toxikon het volgende:
Zo gauw die wit gaat worden krijg je er alleen maar complimenten overquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
![]()
Das ook het enige wat er onder mijn neus komt, nog een paar jaar endan zal die ook wit zijn
And on that bombshell it's time to endquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:44 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als die vraag over Sofia ging, was het antwoord vast heel anders
hier goed beeldhttp://streams.selfip.com/secret/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:49 schreef GekkeGast het volgende:
Zijn de streams dood?
Ik krijg nergens meer beeld
Heb zowel met UPC als op de website geen problemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:51 schreef GekkeGast het volgende:
Zelfs op de website zelf ook geen werkende stream meer
De hele week hoor en zie je hem niet, en nu ineens gaat hij los!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Heb zowel met UPC als op de website geen problemen.
Wanneer gaat die Maik slapen? Cyn & Mo liggen niet voor niets in een tentje onder de rode telefoon lijkt me zo...
Fantastisch die telefoon overigens eerder vanavondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De hele week hoor en zie je hem niet, en nu ineens gaat hij los!
huh had je het dan net NIET over die telefoon maar over mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
En inderdaad, ik wacht ook op het moment waarop die telefoon straks gaat rinkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |