Ik heb wel eens een film gezien waar dat allemaal niet zo'n probleem was, maar denk niet dat ie zo is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja bij je vrouw, niet bij je moeder
Tuurlijk, als je miljonair bent blijf je bij je ouders wonenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou hij de miljonair zijn? Hij geeft geen cent uit als hij thuiswoont
Nou ja, als je model bent en thuiswoont hou je toch een aardig potje over lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je miljonair bent blijf je bij je ouders wonen
Ligt eraan of je praatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Doet zo een programma goed eigenlijk aan je marktwaarde als model zijnde?
Als je niet al te maf doet wel, kijk naar die Kim Veenstradinges.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Heeft zij aan een RLS meegadaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef toxikon het volgende:
[..]
Als je niet al te maf doet wel, kijk naar die Kim Veenstradinges.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:22 schreef ABundy het volgende:
Ja Phillip is echt goed bezigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:23 schreef Lyza666 het volgende:
Philip is wel scherp hoor. Eerst Alex en nu Maik. Ze dollen half/half wat over de link met Marijke Helwegen maar ik denk wel dat ze 't zullen onthouden.
Guido die bi is dus bv.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Als iedereen aan iemand gelinkt is....is er dus een nep homo?![]()
Ik snap die conclusie niet helemaal.
Geen idee, als jij het zegtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
Met zo'n modellending op tv toch?
Holland next topmodelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:25 schreef toxikon het volgende:
[..]
Met zo'n modellending op tv toch?
2gaten in je nek 's ochtends verraden de boelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe in de franse versie er iemand was die een vampier is, Hoe raadt je zoiets?
Als hij 's nachts kwelend in je nek ligt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe in de franse versie er iemand was die een vampier is, Hoe raadt je zoiets?
Ik geloof dat ik dat nog eerder zou raden dan Bingokoningin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
Als hij echt veel moeite doen om geen zonlicht op zijn lichaam te krijgen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:30 schreef Rafq het volgende:
maar hij loopt toch ook overdag gewoon rond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nog eerder zou raden dan Bingokoningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |