Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat was op de streams en in de uitzendingIk vond het een leuke, gezellige en spannende uitzending vanavond, alleen wat technische onvolkomenheden met heen en weer schakelen (vertraging/echo's ed)
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Is er nog iemand die nooit in de KVDW is geweest?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Och ja. Duh. Live is natuurlijk alijd op de streams. Mijn geheim zou duidelijk niet zijn dat ik hoogbegaafd ben![]()
Hm nee zeker is het niet. Denk ik. Maar kan me niet voorstellen dat 'ie er enkel inzit omdat hij een mooie man is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
boobjob? Mike? is dat zeker?
't Is een mooie man. Punt.
Maar dan is Maik dus inderdaad de enige die nog never de KVDW is ingeroepen? Ook apart. Gisteren werd Sharon een aantal keren opgeroepen, om de telefoon te testen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, Sharon een soort van. Die is een keer geroepen omdat Cynthia op de knop ramde, maar ze is er verder nog nooit eerder naar toe geroepen. Dat zei ze zelf eerder vanavond.
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee joh, Maik heeft geen boobjob gehad.
Ik denk, dat hij het Bollywoodje is
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:12 schreef Grunge. het volgende:
...slaapt iedereen nu? Dan ben ik weer te laat.
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:14 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
d'r liggen nog 2 dames te kutten in een tentje in de tuin en dus kun je concluderen dat iedereen slaapt ja hehe!
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee dat is zo goed als zeker toch Cynthia?
Schoonheidsslaapje doen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, want ik dacht net Maik nog te zien. Maar die is nu ook nergens meer te bespeuren.
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
De telefoon was wel leuk, maar de hele uitzending was waanzinnig amateuristisch, de presentators vielen heel erg door de mand en er ging vanalles mis. De reality kenners zijn het er wel over eens dat dit het absolute dieptepunt was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh? Ik las dat het wel leuk was, met die telefoon enzo. Of was dat niet in de live maar op de streams?
Het gros van de bewoners zal wel bij een castingbureau staan ingeschrevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Cynthia speelt ook kleine rolletjes voor tv en figureert ook.
Het is op fok al lang bekend dat Maik de boobjob heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb me nog helemaal niet in Cynthia verdiept, maar voor Bollywood past Maik beter in het plaatje dan Cynthia. Maik werkt sowieso voor tv ook, meestal als figurant. Plus, hij woont sinds 3 jaar weer bij zijn ouders, wat logisch is, als hij veel in het buitenland verblijft.
Er ligt er één te snuivenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:20 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Als je goed luistert hoor je ze soms snurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |