Vertel ik mag haar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:06 schreef ABundy het volgende:
Er wordt geroddeld over Cynthia op stream 1!
Huub ...ptvr. geen dgk nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Whaha... een van mijn ex-huisgenoten zou dat precies hetzelfde zo hebben gezegd.
Joanna of die Tsunami overlevertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido is subtieler, durft niet zo veel, en kan je nog de mond laten houden....wie zei dat?
Ze heeft dat aan niemand verteld, dus als je er dan achter komt knal je natuurlijk meteen op die knop.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als zij er geheimzinnig over gaat doen wel ja.
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haarquote:
Aldoende leert men... of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geef eens tips aan sommige hier die net in RLS soap stappenSoms he.
ex van je paquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Nee ik ben van het vrouwelijk geslacht.
Ik denk dat mensen dan ook enkele clues wel aan slaapwandelen kunnen verbinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ze heeft dat aan niemand verteld, dus als je er dan achter komt knal je natuurlijk meteen op die knop.
Sharon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haar
Sharon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:09 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat gedoe met haar opa. Tsunami overlevert (Hoe heet ze nou?!!) vertelde dat zij ook aanvaring met haar gehad nav aanvaring van Gerard met haar
Ja, hij zei vandaag best slimme dingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft hij eigenlijk al gepraat in die week?
Zijn geheim is dat zn lippen vergroeid zittenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
HET heeft wel wat geluid gemaakt ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
okee, sorry danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hem herkennen gaat je nog niet helemaal goed af, wie je ook moge zijn
Ow? Altijd verkeerd onthouden denk ik.Dom van mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
Namasté is een god in het Bouddhisme, zegt Joanne
On topic graag ..quote:
Spanning is om te snijden idd, trusten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek de spanning niet meer. trusten
Ik vond het ook wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ow? Altijd verkeerd onthouden denk ik.Dom van me
Dat dus. Hoe verder dit programma komt he...o hoop dat men leert danquote:
Vanavond? Haha...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:14 schreef Krambo het volgende:
''Maik je bent een beetje stil vanavond''
Dan moet je de spanning opzoekenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek de spanning niet meer. trusten
Die zakt telkens weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan moet je de spanning opzoeken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee!
tieten, kut, kutscript, tietkut.
trusten!
Nouja, zelfs dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hij is toch nooit thuis. Altijd weg als model
Beetje vreemd jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maik woont de laaste 3 jaar weer bij zijn ouders.....
Ja bij je vrouw, niet bij je moederquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef toxikon het volgende:
Wat is er mis met thuis wonen? Ik woon ook thuis bij mijn vrouw.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:17 schreef toxikon het volgende:
Wat is er mis met thuis wonen? Ik woon ook thuis bij mijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |