Nee, maar ik ken jou. Jij vindt niets gek.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou dat helemaal niet zo gek vinden hoor
Waar kunnen we de redactie mailen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Lyza666 het volgende:
Nou kom op. Telefoon of aan de wandel. Vermaak mij. 24/7 is de deal
De Stem heeft zichzelf ook al vrijaf gegeven tot morgenmiddag...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef Lyza666 het volgende:
Nou kom op. Telefoon of aan de wandel. Vermaak mij. 24/7 is de deal
Ik ook niet hoor. Ik ben de eerste die fok's theorietjes in twijfel zal trekken en zal wegzetten als gespeculeer enzo. Maar in dit geval kan ik dat niet meer.quote:
Nee maar iemand kan het geheim van een ander hebben, maar dat het dan alleen niet zijn geheim is, logisch tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou. Jij vindt niets gek.
Wie moet ik waarvoor uit z'n bed bellen?!?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar kunnen we de redactie mailen?
Hehehequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:39 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind die opdracht Cynthia in een tentje zetten als Daklozedwaalspoor-act ook wel heel erg flauw...
De tuinmanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wie moet ik waarvoor uit z'n bed bellen?!?!
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:37 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Gelof het nou maar. Er is vrij veel onderzoek geweest en zeker 12 van de 14 geheimen zijn al bekend. Maar als je een beetje logisch nadenkt zijn alle geheimen al bekend.
Ohja. Bummer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De Stem heeft zichzelf ook al vrijaf gegeven tot morgenmiddag...
Wonderlijke combinaties bedenk jij altijd. Maar vind het wel grappigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wie
ik zeg niet dat ik gelijk heb ik zeg alleen dat ik er absoluut niet van op zou kijken ,en dat IK zelf denk dat monique de dakloze is geweest en karim de hoogbegaafde ,we zullen het uiteindelijk over een paar weken weten he ...
ach ja zo blijf ik bezig hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wonderlijke combinaties bedenk jij altijd. Maar vind het wel grappig
Catweazle denkt zelf altijd gelijk te hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de geheimen wel zie zijn aan ons vrijgegeven ,maar het juist ook de sport de geheimen te plaatsen bij wie
ik zeg niet dat ik gelijk heb ik zeg alleen dat ik er absoluut niet van op zou kijken ,en dat IK zelf denk dat monique de dakloze is geweest en karim de hoogbegaafde ,we zullen het uiteindelijk over een paar weken weten he ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef RethXoth het volgende:
Tjirpende vogels vleermuizen!![]()
Overigens moet Stream 2 me denken aan Paranormal Activity
Die vogels zijn gaaf!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:44 schreef RethXoth het volgende:
Tjirpende vogels!![]()
Overigens moet Stream 2 me denken aan Paranormal Activity
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |