FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja. En door de studiolampen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef Mind_State het volgende:
ze worden gewekt hoop ik door de stem ? maak ik dat ook is mee..
Ik heb de vraag in het Feedback-topic gesteld. Het antwoord zal vanzelf wel komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, eens, dat zou ik ook wel eens willen weten, maar kom er ook met googelen niet achter
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga in die 22 minuten de vaatwasser nog maar even in en uitruimen, heb ik nog iets gedaan op mijn vrije dag
wat? welke stream?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef TWP het volgende:
Er werden mensen uit zichzelf wakker. WAT IS DIT?
Vals alarm. Joanna en haar buurvrouw werden even wakker, zeiden iets, en vielen toen weer in slaap. Maar ik dacht iemand op de gang te zien lopen.quote:
hij heeft er netjes in gezet dat ie dicht kan vanwege een vautjequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef pullup het volgende:
Haha nu zit er een mod dat topic van je te fatsoeneren Mindstate![]()
Zo komen we er niet meer van af.
Bij andere reality shows gebeurd dit ook wel, dus het zou een beetje naïef zijn om te denken dat het nu wel niet zo zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Mind_State het volgende:
Vind het wel slecht dat die meiden niet eens een beetje privacy hebben qua douchen.. smerig toch zolang moeten douchen met je bikini broekje aan.. alsof het dan ooit goed schoon word. Tja tenzij ze t van tevoren wisten natuurlijk.
En staat er inmiddels'. Zó open je een nieuw topic met dezelfde OP als de vorige: uitlegquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de vraag in het Feedback-topic gesteld. Het antwoord zal vanzelf wel komen
Die broek is geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Robbiedd het volgende:
Hoezo legt Sharon de broek die ze uitdoet ONDER haar kussen
zoooo simpel dus, thankxquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En staat er inmiddels'. Zó open je een nieuw topic met dezelfde OP als de vorige: uitleg
Aan alles is inderdaad te zien dat ze niet krap zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef md89 het volgende:
Smeert Joanna nou net Creme de La Mer op haar gezicht? En maar volhouden dat ze niet veel geld heeft.
wat denk je van de slipjestruc nu? Het lijkt wel een Duitser die aan zee een droge zwembroek probeert aan te trekken achter een te klein handdoekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef houdjemond het volgende:
Ze doen wel echt heul moeilijk over bh'tje wisselen he!
Jaaa die was ook wel heul moeilijk mooi! En dan dat shirt zonder BH, haha!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat denk je van de slipjestruc nu? Het lijkt wel een Duitser die aan zee een droge zwembroek probeert aan te trekken achter een te klein handdoekje
volgens mij heeft ze geen slipje aan, zelfs haar spijkerbroek trekt ze onder het deken aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa die was ook wel heul moeilijk mooi! En dan dat shirt zonder BH, haha!
Geweldig sneu toch :dquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze geen slipje aan, zelfs haar spijkerbroek trekt ze onder het deken aan
Volgens mij dat wat hierboven staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef Weka het volgende:
Wat heeft Joanna voor iets geks aan?
[ afbeelding ]
tepelplakkertjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:17 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij ook niet, maar ze plakte er wel iets op, het waren kleine dingetjes
heeft idd weinig meer met sexy te maken imoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het niet sexy hoor, die tetten die er bijna uitvallen. Een mooie BH eronder vind ik dan leuker om naar te kijken, maar goed, ieder zijn meug denk ik.
tja, als ze die dure crème kan betalen, waarom dan niet een leuk marlies-dekkertje aanschaffen voor eronderquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het niet sexy hoor, die tetten die er bijna uitvallen. Een mooie BH eronder vind ik dan leuker om naar te kijken, maar goed, ieder zijn meug denk ik.
Maar het zou toch freakin' grappig zijn ALS ze eruit vallen vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Is gewoon tijd doden denk ik, plus al die camera's die op je hoofd staan de hele dag.. Ze zijn allemaal een beetje ijdelquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef Ceetje.. het volgende:
dat hele aankleed en make-up gedoe, ik sta echt nooit zo lang voor de spiegel. Zouden ze dat thuis ook doen?
hij is z'n makeup waarschijnlijk vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef pullup het volgende:
Gerard staat nog steeds te stofzuigen
bij mij nog welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
Bij mij ook nog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppen
Ik denk het wel.. Lekker kinderachtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou het dubbelzijdig tape geweest zijn dan?
Okay, dan zien we je over 2 uur weer terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
spiegeltje van DCquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Ceetje.. het volgende:
neee joanne heeft niet zoveel centjes, dure creme, oogschaduwtje van chanellllllll
yep, anders kijkt er straks helemaal niemand meer naar de tV uitzendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef houdjemond het volgende:
Dus als er wat leuks of interessants word gezegd locken ze hem? :S
Mohgequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spiegeltje van DC![]()
goedemorgen allemaal
Kijken mensen daar überhaupt naar? Als ik FOK! Niet had gehad had dit me geen millimeter kunnen interesseren ben ik bang...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, anders kijkt er straks helemaal niemand meer naar de tV uitzending
vind er weinig aan, we zijn te verwend geweest met DGK enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef Darklight het volgende:
haha idd, dan was ik maandag al afgehaakt, echt veel gebeurd er niet
er gebeurt gewoon veel te weinig, ze moeten daar eens wat leven in de brouwerij gaan brengen, anders denk ik echt dat ze dit geen 13 weken gaan volhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind er weinig aan, we zijn te verwend geweest met DGK enzorommelig, kippenhok ach misschien dat het nog leuk wordt
er zijn zoveel leuke dingen te bedenken voor de kijkers maar ook voor hun om de dag een beetje te vullen, vind het hele gedoetje amaturistisch, beeld , geluid vind er weinig over nagedacht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er gebeurt gewoon veel te weinig, ze moeten daar eens wat leven in de brouwerij gaan brengen, anders denk ik echt dat ze dit geen 13 weken gaan volhouden
jij snapt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen, suiker en een wolkje melk
las je hebt 4 dagen vrij hahahaha en helemaal ingesteld om 24 uur per dag SST te volgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
gedoucht, aangekleed en zit nu aan het ontbijt
Ja erg hequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las je hebt 4 dagen vrij hahahaha en helemaal ingesteld om 24 uur per dag SST te volgen
ow dat is wel attentquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef diditje64 het volgende:
Ik las net dat een collega van mijn partner zich had ingeschreven voor Secret story hij kreeg gister een bosje tulpen van endemol omdat hij reserve persoon was geweest maar helaas niet meer nodig was.
hoe vet was dat geweest anders had ik hem de hele dag gevolgd
Wat voor geheim had je in gedachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is wel attent![]()
Ik heb spijt dat ik mijn aanmelding niet heb doorgezet
Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn maar daar kom je alleen maar achter als je het probeert hé?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is wel attent![]()
Ik heb spijt dat ik mijn aanmelding niet heb doorgezet
Toen die oproep kwam op tv, wist je niet dat het om geheimen gingquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat voor geheim had je in gedachten?
Ik heb altijd gezegd, als er een nieuwe BB komt, geef ik me opquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn maar daar kom je alleen maar achter als je het probeert hé?
dus we zullen dan maar moeten hopen op een deel 2 toch?
ik vind die hele guido eigenlijk wel kansloos, alhoewelquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:15 schreef Mind_State het volgende:
ja echt een kansloos standpunt met een nog veel kanslozer argument
Hij is in ieder geval het meest besproken persoon van SST, tot nu toequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind die hele guido eigenlijk wel kansloos, alhoewel
dit is de eerste keer dat ik hem hoor praten geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Die Maik is me trouwens niet 1 keer echt opgevallen
ja, vanochtend even gekeken, ik verslikte me in mijn koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval het meest besproken persoon van SST, tot nu toe
Heb je zijn topics gezien
Ik geloof dat ze steeds meer ontdekken
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Echt die jongen heeft geen leven meer, als hij het huis uitkomtquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vanochtend even gekeken, ik verslikte me in mijn koffie
ik dacht dat er een nieuwe bewoner was toen ie gisteren in beeld kwam die ik had gemist, hihiquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
nee, maarja, wat ik niet snap: zo'n redactie van zo'n programma, doet die research? Als ze op dit forum met gemak die foto's vinden, waarom zij dan niet? Of zou het expres gedaan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt die jongen heeft geen leven meer, als hij het huis uitkomt
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshowquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vraag me af wat de ouders en 'vriendin' van Guido nu denken.
Ik dnek dat het gewoon zijn geheim is....quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maarja, wat ik niet snap: zo'n redactie van zo'n programma, doet die research? Als ze op dit forum met gemak die foto's vinden, waarom zij dan niet? Of zou het expres gedaan zijn
het lijkt me toch dat ze hier niet omheen kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshow
Ik ook maar denk niet dat ze het doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshow
Ze hebben er helaas nog steeds niets op gevonden om te vermijden dat de interessante deelnemers er meteen uitvliegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
zou leuk zijn: zegt Renate: oplettende kijkers vonden enkele leuke foto's van Guidoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook maar denk niet dat ze het doen.
Terwijl zijn 'vriendin' in de studio zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou leuk zijn: zegt Renate: oplettende kijkers vonden enkele leuke foto's van Guido
Die zal dat toch wel weten danquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Terwijl zijn 'vriendin' in de studio zit.
Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat ze hier niet omheen kunnen
Nu vind ik het jammer dat ik er vanavond niet bij benquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook maar denk niet dat ze het doen.
Ja tuurlijk weet die het ondertussen, maar denk niet dat ze dat meisje dat aandoen zo live op tv.quote:
Misschien wel goed voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet die het ondertussen, maar denk niet dat ze dat meisje dat aandoen zo live op tv.
Maar hoop van wel.
100 jaar geleden was roze de mannenkleur en lichtblauw de vrouwenkleurquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
Echte mannen dragen roze.
Zei Philip dat gisteren niet?.
Je hebt ook laatbloeiers hè, die moeten even op gang komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben er helaas nog steeds niets op gevonden om te vermijden dat de interessante deelnemers er meteen uitvliegen.
Alle drie de genomineerden zijn veel leuker om naar te kijken dan deze gast die totaalongevaarlijk lijkt.
De dames voelen dit ook en vinden het natuurlijk best om hem er voorlopig in te laten.
Jammer want hij had van mij ook wel mogen vertrekken.
Ik zat al op 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
nee iedereen ga over van geluid 3 naar geluid 1 de banjo komt weer te voor schijn
kan iemand die banjo niet in de koffer van de vertrekkende persoon stoppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
nee iedereen ga over van geluid 3 naar geluid 1 de banjo komt weer te voor schijn
Maar het gaat over bierjassen en reisjassen, dat kan je niet missen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef diditje64 het volgende:
[..]
daar komt nu juist de banjo aan
ikke wel, maar ik neem het wel weer op (vraag me alleen af wanneer ik het moet kijken)quote:
Over 3 maanden dan maar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke wel, maar ik neem het wel weer op (vraag me alleen af wanneer ik het moet kijken)
Valt me nog mee dat ze het niet 'koken' in de ijskast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zet je koffie??
Ik neem alle GTST afleveringen op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke wel, maar ik neem het wel weer op (vraag me alleen af wanneer ik het moet kijken)
ja op de officiele site staat een filmpje dat ze hem in de kvdw hebben gelegd en NU?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:41 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij hebben ze die moeten inleveren. Weet iemand of ze met die missie nog iets verdiend hebben?
denk dat de produktie zo wijs is geweest hem toch nog maar even in de oven te zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:43 schreef diditje64 het volgende:
[..]
ja op de officiele site staat een filmpje dat ze hem in de kvdw hebben gelegd en NU?
Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Ligt het aan mij of gebeurt er vrij weinig vandaag?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:54 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu krijgt Monique de geheime missie om de banjo kapot te slaan
dit is de eerste keer dat ik de hele ochtend kijk. Normaal alleen rond 7.00 even; dan gebeurt er helemaal niks, behalve snurken, krabben, ronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef UFC_Wanda het volgende:
[..]
Is er elke morgen wel hoor, dat er weinig gebeurt.
Leuk leuk leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Net op tijd ook!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben even bezig met een nieuwe UI
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
laten we het hopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef TWP het volgende:
Ik denk dat Jurien er vanavond uit gaat.
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.quote:
potje afscheidsseks vanaaf? natuurlijk wel voor geldquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:13 schreef catwaezle het volgende:
Guido en twee genomineerden
[ afbeelding ]
Ja maar Philip is ook lekker met het spel bezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:14 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik hoop Philip eigenlijk. Jurien kan goed tegen Gerard op, dus die mag wat mij betreft blijven.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:15 schreef gniffie het volgende:
de genomineerden in 1 shot, iemand maak een cap
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:21 schreef Stamp_Kip het volgende:
Middag![]()
Met fok drbij is't wel leuk om te volgen, denk dat ik anders al had afgehaakt..
Nicequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
ik dacht dat ze met drukken altijd poepen bedoelde
Ik verstond 'ga je morgen rukken'quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef gniffie het volgende:
ik dacht dat ze met drukken altijd poepen bedoelde
jij bent dan ook een viespeukquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik verstond 'ga je morgen rukken'
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nice
(btw, is jouw usernaam met opzet fout geschreven? De mijne ook trouwens)
Maar als je nieuw-schierig uitspreekt dan hoor je toch dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004
Geloof ik meteenquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Yep, meest voorkomende spelfout op Internet in 2004
Het is alleen een beetje rustig vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel locks we vandaag nog gaan krijgen
Zelf kijk ik iig nauwelijks streams, maar vind de COS nog steeds leuk om te volgen!
Idd, weinig COS activiteit, maar er gebeurd ook niet veel op de streams heb ik de indrukquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje rustig vandaag
Ik moet zo even wegHoop binnen 3 kwartier weer terug te zijn
Oh oh nu al verslaafd!!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje rustig vandaag
Ik moet zo even wegHoop binnen 3 kwartier weer terug te zijn
De kutjes maken ze niet op hoor.quote:
dan zet servio er zijn schaar toch even inquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
De kutjes maken ze niet op hoor.Die zien ze zelfs 3 maanden lang niet denk ik.
Dat worden flink wat bossen schaamhaar daar
die van mij belde vanochtend met GROOT NIEUWS. JOH, Luister, heb je gehoord dat er foto's van die Guido op internet staan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn man zat even naast me, hij is ziek thuis.
Zegtie wat vind je hier nou leuk aan? Je zit al een kwartier te kijken hoe die gozer geknipt word
Ow en hij vind Laura de knapste
En nu echt weg.... even naar de praxis
Klussen gaat ook door
Dan moeten de bikinibroekjes uit en dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zet servio er zijn schaar toch even in
Ik denk wel dat hij aan de anabolen zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef Ceetje.. het volgende:
ahahahaha, maik zit veel in de sportschool. Is dat dan onze anabolenman, of was er voor hem al een ander geheim gereserveerd?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een verslaafden hier allemaal.
ik heb nog nooit zo weinig gedaan op mijn vrije dagquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat een verslaafden hier allemaal.
dat zeggen ze hier bijna allemaal hahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo weinig gedaan op mijn vrije dag
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Joanna gaat nogal luchtig gekleed vandaag, of niet?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
het shirt heeft ze overigens met dubbelzijdig tape aan de zijkant vastgeplakt, anders hing alles eruit
quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoor
Spannend hoe lang dat houdtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
het shirt heeft ze overigens met dubbelzijdig tape aan de zijkant vastgeplakt, anders hing alles eruit
Oh dat maakt niet uit, tegen die tijd kleed ze zich weer omquote:Spannend hoe lang dat houdt
Waarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet eens weten wat ze eronder draagt, tepelhoedjes, wahahahaha, echt waar hoor
Als je een oog ziet zit ie opslot jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |