bij mij nog welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
Bij mij ook nog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppen
Ik denk het wel.. Lekker kinderachtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou het dubbelzijdig tape geweest zijn dan?
Okay, dan zien we je over 2 uur weer terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
spiegeltje van DCquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Ceetje.. het volgende:
neee joanne heeft niet zoveel centjes, dure creme, oogschaduwtje van chanellllllll
yep, anders kijkt er straks helemaal niemand meer naar de tV uitzendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef houdjemond het volgende:
Dus als er wat leuks of interessants word gezegd locken ze hem? :S
Mohgequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spiegeltje van DC![]()
goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |