Jaaa die was ook wel heul moeilijk mooi! En dan dat shirt zonder BH, haha!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat denk je van de slipjestruc nu? Het lijkt wel een Duitser die aan zee een droge zwembroek probeert aan te trekken achter een te klein handdoekje
volgens mij heeft ze geen slipje aan, zelfs haar spijkerbroek trekt ze onder het deken aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa die was ook wel heul moeilijk mooi! En dan dat shirt zonder BH, haha!
Geweldig sneu toch :dquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze geen slipje aan, zelfs haar spijkerbroek trekt ze onder het deken aan
Volgens mij dat wat hierboven staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:15 schreef Weka het volgende:
Wat heeft Joanna voor iets geks aan?
[ afbeelding ]
tepelplakkertjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:17 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij ook niet, maar ze plakte er wel iets op, het waren kleine dingetjes
heeft idd weinig meer met sexy te maken imoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het niet sexy hoor, die tetten die er bijna uitvallen. Een mooie BH eronder vind ik dan leuker om naar te kijken, maar goed, ieder zijn meug denk ik.
tja, als ze die dure crčme kan betalen, waarom dan niet een leuk marlies-dekkertje aanschaffen voor eronderquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Ik vind het niet sexy hoor, die tetten die er bijna uitvallen. Een mooie BH eronder vind ik dan leuker om naar te kijken, maar goed, ieder zijn meug denk ik.
Maar het zou toch freakin' grappig zijn ALS ze eruit vallen vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef mspoez het volgende:
Is gewoon tijd doden denk ik, plus al die camera's die op je hoofd staan de hele dag.. Ze zijn allemaal een beetje ijdelquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:24 schreef Ceetje.. het volgende:
dat hele aankleed en make-up gedoe, ik sta echt nooit zo lang voor de spiegel. Zouden ze dat thuis ook doen?
hij is z'n makeup waarschijnlijk vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef pullup het volgende:
Gerard staat nog steeds te stofzuigen
bij mij nog welquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
Bij mij ook nog.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Darklight het volgende:
die site van hole werkt niet meer...
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, je mist niets. Joanna heeft tepelhoedjes aan met een shirt waar "ze" uitvallen, verder stofzuigen en makeuppen
Ik denk het wel.. Lekker kinderachtigquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou het dubbelzijdig tape geweest zijn dan?
Okay, dan zien we je over 2 uur weer terugquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis nog niks?
Zo nee dan ga ik me even douchen en aankleden
spiegeltje van DCquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Ceetje.. het volgende:
neee joanne heeft niet zoveel centjes, dure creme, oogschaduwtje van chanellllllll
yep, anders kijkt er straks helemaal niemand meer naar de tV uitzendingquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef houdjemond het volgende:
Dus als er wat leuks of interessants word gezegd locken ze hem? :S
Mohgequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spiegeltje van DC![]()
goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |