FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja. En door de studiolampen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef Mind_State het volgende:
ze worden gewekt hoop ik door de stem ? maak ik dat ook is mee..
Ik heb de vraag in het Feedback-topic gesteld. Het antwoord zal vanzelf wel komenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, eens, dat zou ik ook wel eens willen weten, maar kom er ook met googelen niet achter
Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga in die 22 minuten de vaatwasser nog maar even in en uitruimen, heb ik nog iets gedaan op mijn vrije dag
wat? welke stream?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef TWP het volgende:
Er werden mensen uit zichzelf wakker. WAT IS DIT?
Vals alarm. Joanna en haar buurvrouw werden even wakker, zeiden iets, en vielen toen weer in slaap. Maar ik dacht iemand op de gang te zien lopen.quote:
hij heeft er netjes in gezet dat ie dicht kan vanwege een vautjequote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef pullup het volgende:
Haha nu zit er een mod dat topic van je te fatsoeneren Mindstate![]()
Zo komen we er niet meer van af.
Bij andere reality shows gebeurd dit ook wel, dus het zou een beetje naïef zijn om te denken dat het nu wel niet zo zou zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:36 schreef Mind_State het volgende:
Vind het wel slecht dat die meiden niet eens een beetje privacy hebben qua douchen.. smerig toch zolang moeten douchen met je bikini broekje aan.. alsof het dan ooit goed schoon word. Tja tenzij ze t van tevoren wisten natuurlijk.
En staat er inmiddels'. Zó open je een nieuw topic met dezelfde OP als de vorige: uitlegquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de vraag in het Feedback-topic gesteld. Het antwoord zal vanzelf wel komen
Die broek is geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:57 schreef Robbiedd het volgende:
Hoezo legt Sharon de broek die ze uitdoet ONDER haar kussen
zoooo simpel dus, thankxquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En staat er inmiddels'. Zó open je een nieuw topic met dezelfde OP als de vorige: uitleg
Aan alles is inderdaad te zien dat ze niet krap zit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef md89 het volgende:
Smeert Joanna nou net Creme de La Mer op haar gezicht? En maar volhouden dat ze niet veel geld heeft.
wat denk je van de slipjestruc nu? Het lijkt wel een Duitser die aan zee een droge zwembroek probeert aan te trekken achter een te klein handdoekjequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:11 schreef houdjemond het volgende:
Ze doen wel echt heul moeilijk over bh'tje wisselen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |