Denk het niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dat een clue voor bollywoodfilm eigenlijk?
Google wattes?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:55 schreef HiDiHo het volgende:
Schijnt iets met de secret te maken te hebbeb volgens Google goggles
Goggles, die herkent plaatjes ((en lost sodoku puzzels voor je opquote:
Waarom zou je sodoku puzzels oplossen via goggles?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goggles, die herkent plaatjes ((en lost sodoku puzzels voor je op)
Zelfs als ze slaapt kan ze d'r snavel niet houdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 05:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Slaap wel. Tot morgen waarschijnlijk.
Joanna werd even wakker, ging rechtop zitten en zei hoi, geloof ik.
Als er 301 posts zijn geplaatst in een topic sluit hij automatisch en verschijnt er een nieuwe button met "open een nieuw deel".quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:45 schreef Mind_State het volgende:
Omdat er vanochtend of vanmiddag nogal moeilijk werd gedaan omdat iemand geen nieuw topic had geopend die nieuw was.. dus vandaar. maar tis niet echt duidelijk, ipv dat je nou even uitlegt hoe het wel moet, daar hebben we op t moment een stuk meer aan.
Mjah en dat gezeur over het al of niet op tijd openen is gewoon achtergrondruis hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Mind_State het volgende:
Kijk das duidelijk, mijn fout dus, mijn verwachtingspatroon zei 10 pagina's
Story of our life.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:52 schreef Ceetje.. het volgende:
gossie, er wordt gekreund in het mannenbed
Dus het is gezeur om niets geweestquote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
yep, eens, dat zou ik ook wel eens willen weten, maar kom er ook met googelen niet achterquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:56 schreef Deisyy het volgende:
In FAQ, Policy, Streams en Bewoners staat dit :
[..]
Dus het is gezeur om niets geweest![]()
Als iemand nog even uitlegt hoe die mooie OP in een nieuwe COS gezet kan worden zijn we er klaar mee
Ik denk ook dat het een retorische vraag was van die gekke gast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef Mind_State het volgende:
oke das flauw.. maar heb er dan ookalweer wat uurtjes opzitten vol flauwe grappen
Nee volgens mij niet, hoe zit dat, je kan haar moeilijk een deadline geven om te slaapwandelen, maar anders word haar geheim nooit geraden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft die Joanna nou al geslaapwandeld?
Ik had het over stream 2quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een retorische vraag was van die gekke gast.
Doe mij ook maar een bakkie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Ceetje.. het volgende:
geen idee, staat op mozaiek bij mij, en ik kijk er nog niet zo naar omdat er toch alleen geslapen wordt..... toch?
koffie, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |