Iedereen kan iets verzinnen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:06 schreef ABundy het volgende:
lol, Uit de facebook. Quote:
Mijn zus werkt in n gaybar in adam
waar ze servio van kent! ... Guido is daar vaak geweest, zijn vriendin blijkt niet zn vriendin te zijn maar hijs nog niet "out" voor zijn ouders, dus dat was pure show
11 minutes ago
/quote
Je moet toch wat doen om 3 uur snachts. Misschien slaapwandelt ze nu welquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:08 schreef catwaezle het volgende:
Ze proberen de teksten op de muur te doorgronden
Ze zien overal verborgen aanwijzingen.
Die tussenstand in de uitzending vandaag was anders aardig verontrustend richting Jurien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:09 schreef Recce het volgende:
Philip lijkt behoorlijk uitgeblust. Ik denk ook dat hij morgen gaat.
Dat is meer voor Sofia.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was even weg, zuigen is ook een vak
ik heb haar nog nooit zo helder gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:11 schreef cindy11 het volgende:
Begin te geloven dat het slaapgebrek haar gaat opspelen.....
Dat zegt helemaal niets.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die tussenstand in de uitzending vandaag was anders aardig verontrustend richting Jurien.
Hoopt nog altijd dat er een S achter zn naam verschijnd en hij miljonair is geworden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:11 schreef ABundy het volgende:
Waarom is Philip nog wakker eigenlijk?
En Philip lult gewoon een eind in het wilde weg met haar mee.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:11 schreef cindy11 het volgende:
Begin te geloven dat het slaapgebrek haar gaat opspelen.....
quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:09 schreef catwaezle het volgende:
Joanna denkt nu dat Gerard de poppetjes op de muur is.
Wat???? ja... ik heb ook geen idee waar ze over lult.
Alles in de hoop wat los te peuteren,maar dat is andersom ook....quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:13 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En Philip lult gewoon een eind in het wilde weg met haar mee.
Klopt, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat het dit keer wel klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets.Dat weet iedereen die een of meer RLS heeft gevolgd.
En jouw geheim is dat je alwetend bent?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat het dit keer wel klopt.
Hoe dan ook, zowel Philip als Gerard als Jurien zullen Secret Story niet gaan winnen, ongeacht wie eruit gaat vanavond.
Denk ik ook...quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat het dit keer wel klopt.
Hoe dan ook, zowel Philip als Gerard als Jurien zullen Secret Story niet gaan winnen, ongeacht wie eruit gaat vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |