Die mag van mij ook nog wel even blijvenquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:58 schreef catwaezle het volgende:
Joanna wil weten hoe een man heet die met meerdere vrouwen leeft. Ze heeft het bij Oprah gezien.
Meen je niet? (goh,en je nageltjes waren net zo lekker aangegroeid...)quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is mijn favoriet tot nu toe, dus die MOET blijven! Anders haak ik af!
die zet ik dan liever in guido!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:00 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Meen je niet? (goh,en je nageltjes waren net zo lekker aangegroeid...)
Kijk nu ga je weer beetje zinnig worden.....guido vind ik wel een schatje!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
die zet ik dan liever in guido!
Ik ga protesteren op de damquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gerard is mijn favoriet tot nu toe, dus die MOET blijven! Anders haak ik af!
hij lijkt me clever genoeg om een man in overweging te nemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:59 schreef catwaezle het volgende:
Joanna: "Zou er geen hoer in huis zijn?"
Philip, na een tijdje: "Een vrouw? Neh"
Joanna: "You never know"
Nee,denkt hij niet bij na,en komt hij niet op...je overschat hem...quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hij lijkt me clever genoeg om een man in overweging te nemen.
Nou en, ik heb al een aantal nicks versleten hier. Nooit met een bijzondere reden, voornamelijk omdat ik vooral een lurker ben, en voor mijn werk ook wel eens in het buitenland zit. En dan weer eens een pw ben vergeten, of gewoon een nick van een familielid in gebruik neem of wat dan ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Even ter uitleg...ik ben geen kloon voor het geval iemand dat denkt...ik ben cindy10 en sinds een crash van fok cindy11....maar zat hier al in de goudenkooi tijd!
***Einde dienstmededeling!***
Wellussss,champagne drinken en lam worden!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:03 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Joanna doet helemaal niets wat 'oraal' is schat ik.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:05 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Wellussss,champagne drinken en lam worden!
Boeit niet...maar wilde het even gezegd hebben en duidelijk voor toenmalige fansquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:04 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nou en, ik heb al een aantal nicks versleten hier. Nooit met een bijzondere reden, voornamelijk omdat ik vooral een lurker ben, en voor mijn werk ook wel eens in het buitenland zit. En dan weer eens een pw ben vergeten, of gewoon een nick van een familielid in gebruik neem of wat dan ookWat boeit dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |