Dat zal dan dat goede doel zijn (iets minder dan)quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:46 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het geld gaat naar de persoon waarvan je het geheim probeerde te raden.
Ik bedoel daarmee alleen maar te zeggen, dat het in dat geval juist helemaal niet gebruikelijk is dat kinderen in een internaat opgroeien. Dat dat echt specifiek iets is voor juist de binnenvaart.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:46 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Met alle scheidingen tegenwoordig is dat helemaal niet meer zo vreemd. Komt vrij vaak voor.
Geef eens een voorbeeldje dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
De deelnemers schatten Jurien dus heel laag in. Alleen al daarom hoop ik dat hij erin blijft.
Er zijn trouwens nog meer redenen waarom Jurien moet blijven. Hij heeft regelmatig erg sterke replies.
Ik denk dat ik Philip interessanter vind dan Jurien op dit moment. Gerard moet nog even blijven om wat actie te maken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:49 schreef catwaezle het volgende:
De deelnemers schatten Jurien dus heel laag in. Alleen al daarom hoop ik dat hij erin blijft.
Er zijn trouwens nog meer redenen waarom Jurien moet blijven. Hij heeft regelmatig erg sterke replies.
Niet eens anaal??? Dat is uniek voor Sofie. Meestal wordt ze daar ook wel door vele vingers enzo doorboord. Dit is een zeer standaard sexscene voor haar volgens mij. Iets wat ze zo even snel tussendoor doetquote:Op donderdag 17 februari 2011 03:48 schreef ABundy het volgende:
Uit het geenstijl bericht van een reaguurder:
http://poldertube.nl/vide(...)an-een-stijve-paal-3
![]()
Word er niet echt warm van
Je signature aanpassen (dat wilde je toch?).quote:
Ik zag hem in de eerste reguliere uitzending op tv heel sterk reageren op de waanzin van Gerard... en vandaag had hij weer een aantal zeer vermakelijke reacties. Ik zie liever Philip gaan. Die is 10x minder interessant wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:50 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeldje dan?
Behalve zn mislukte optreden tijdens de kick off?
Ja, duidelijk.Maar als je net 2500 Euro naar je opponent ziet gaan, dan wil jequote:Op donderdag 17 februari 2011 03:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Behalve dat de kluis van diegene dan voller raakt, verliezen je concurrenten dan ook geld. En dat kan wel gunstig zijn als je het spel goed meespeelt.
Dat is meer het vakgebied van Sofia.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was even weg, zuigen is ook een vak
Enigzins eens....quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik zag hem in de eerste reguliere uitzending op tv heel sterk reageren op de waanzin van Gerard... en vandaag had hij weer een aantal zeer vermakelijke reacties. Ik zie liever Philip gaan. Die is 10x minder interessant wat mij betreft.
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:53 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik zag hem in de eerste reguliere uitzending op tv heel sterk reageren op de waanzin van Gerard... en vandaag had hij weer een aantal zeer vermakelijke reacties. Ik zie liever Philip gaan. Die is 10x minder interessant wat mij betreft.
Gerard is mijn favoriet tot nu toe, dus die MOET blijven! Anders haak ik af!quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:52 schreef cindy11 het volgende:
Gerard mag weg....vind rasti rostelli nog aantrekkelijker,en dat wil heel wat zeggen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is meer het vakgebied van Sofia.
Ik zuig niet. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat een perverte Scanman hier weer gewoon mag posten, met al zijn seksuele opmerkingen, terwijl het programma over meer gaat.
Je focussen op dat onderwerp en je dochter er ook bij in betrekken ..... yakky yak.
SST is meer dan tieten en seks. Het gaat om een spel.
En dat scanman (catwaezle) dat dusdanig wet om te buigen naar seks en niet de intentie heeft om het spel, wat een geheim te bewaren is. Dan heeft hij zich niet verbeterd tot een goede RLS'er, die wel weet hoe je met een RLS-stream moet omgaan.
Het gaat bij een COS niet om persoonlijk gelijk, wat menig één willen hebben.
Het gaat om de reacties op de Streams.
En jaren zijn er van die mensen die zich niet aan de "regels"houden.
Soms zijn het gewoon mensen van de FP, die lopen zieken.
Ik zie ook een hoop nieuwe namen op het topic. Of het kloons zijn of niet.
Ik hoop alleen dat ze de boel niet gaan lopen verzieken, wat we al hadden bij BB1 en de rest.
En nu OT:
Ze gaan slapen
Even ter uitleg...ik ben geen kloon voor het geval iemand dat denkt...ik ben cindy10 en sinds een crash van fok cindy11....maar zat hier al in de goudenkooi tijd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 03:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is meer het vakgebied van Sofia.
Ik zuig niet. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat een perverte Scanman hier weer gewoon mag posten, met al zijn seksuele opmerkingen, terwijl het programma over meer gaat.
Je focussen op dat onderwerp en je dochter er ook bij in betrekken ..... yakky yak.
SST is meer dan tieten en seks. Het gaat om een spel.
En dat scanman (catwaezle) dat dusdanig wet om te buigen naar seks en niet de intentie heeft om het spel, wat een geheim te bewaren is. Dan heeft hij zich niet verbeterd tot een goede RLS'er, die wel weet hoe je met een RLS-stream moet omgaan.
Het gaat bij een COS niet om persoonlijk gelijk, wat menig één willen hebben.
Het gaat om de reacties op de Streams.
En jaren zijn er van die mensen die zich niet aan de "regels"houden.
Soms zijn het gewoon mensen van de FP, die lopen zieken.
Ik zie ook een hoop nieuwe namen op het topic. Of het kloons zijn of niet.
Ik hoop alleen dat ze de boel niet gaan lopen verzieken, wat we al hadden bij BB1 en de rest.
En nu OT:
Ze gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |