Ja of papagaaien ziekte....quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:20 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dus het huis is virus-vrij en zij worden nooit ziek? Hoor een hoop vogels, vogelgriep dan?!
Een aanval vraagt om tegenaanval hè. Actie/reactie. Sommige mensen die je ooit leuk hebt gevonden vallen in het 'gewone' leven gigantisch door de mand en blijken niet zo leuk te zijn en het hoog in de bol te hebben omdat ze eens een tijdje in een reality soap hebben gezeten. Ze denken dan de waarheid in pacht te hebben. Zo gaat dat. Sommige users zou je op 'negeren' moeten kunnen zetten. Ik zal eens vragen of dat ook ergens kans.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Auwww klauwtjes in tegen eric he?
Jij blijft ook altijd een zwartgallige zeikerd kennelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je zou bijna geheimen van kloons hier moeten raden.
Zogenaamde RLS-volgers, die erin komen met andere Nick.
Zo van,,,,, Dan herkennen ze me niet.
Lijkt bijna een geheime missie van COS-fakers.
Catwaezle is Scanman, die meerdere namen onder andere IP's heeft gebruikt.
Je zou er bijna ee nieuw topic over openen, wie van de newbe's eigenlijk oldbies zijnn die niet herkend willen worden.
Ik blijf on-topic.... Ze slapen
Maar als je weinig slaapt gaat dat misschien wel ten koste van je weerstand zodat je sneller bevattelijk bent?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja of papagaaien ziekte....![]()
Verkoudheid loop je niet op door bloot erbij te lopen,maar is simpelweg een virusje...al dat gezeur over kou of tocht is nergens op gebaseerd....kan je hooguit kou op de spieren van krijgen
Oke,leef je uit,wist niet dat er een persoonlijke vete broeide...trek me netjes terug!quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Een aanval vraagt om tegenaanval hè. Actie/reactie. Sommige mensen die je ooit leuk hebt gevonden vallen in het 'gewone' leven gigantisch door de mand en blijken niet zo leuk te zijn en het hoog in de bol te hebben omdat ze eens een tijdje in een reality soap hebben gezeten. Ze denken dan de waarheid in pacht te hebben. Zo gaat dat. Sommige users zou je op 'negeren' moeten kunnen zetten. Ik zal eens vragen of dat ook ergens kans.
Het blijft leuk op fok. Een idioot die bijna in iedere post 'scanman' erbij moet halen (hoe ziek is dat?quote:
Je bracht het als een vaststaand feit.Ik zei ook niet dat je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat schat ik zo in, na heel veel reality soaps nauwlettend te hebben gevolgd. Dan krijg je een beetje een beeld wat voor types doorgaans een programma als deze winnen. En dat meld je dan weer op een forum waar geschreven wordt over een reality soap. Meningen, weet je wel. Of ben je dat een beetje kwijt geraakt door een poosje mee te hebben gedaan in de gouden kooi?
Binnenkort gaat dat wel gebeuren. Zij zou als geen ander moeten weten dat juist oververmoeidheid factor no1 is wat slaapwandelen uitlokt. Dus dat pakt ze niet erg handig aan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij blijft ook altijd een zwartgallige zeikerd kennelijk.![]()
Ik ben benieuwd of Joanna deze nacht echt gaat slaapwandelen. Gisteren deed ze al een eerste poging.
Eens een idioot altijd een idiootquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij blijft ook altijd een zwartgallige zeikerd kennelijk.![]()
Ze moet wel een keer he, anders heeft ze geen geheim meerquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Joanna deze nacht echt gaat slaapwandelen. Gisteren deed ze al een eerste poging.
Dat kan....maar gezien mijn weinige slaap zou ik dan nu ook slap in bed moeten liggen..(hoewel ik nu wel zo langzaam die behoefte ga voelen en zo vervullen!).quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar als je weinig slaapt gaat dat misschien wel ten koste van je weerstand zodat je sneller bevattelijk bent?
En anders statistisch wel
Verkoudheid loop je inderdaad niet op door kou, maar indirect door verlaagde weerstand vanwege de kou en het vaker binnenzitten met veel mensen in de winter.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:23 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja of papagaaien ziekte....![]()
Verkoudheid loop je niet op door bloot erbij te lopen,maar is simpelweg een virusje...al dat gezeur over kou of tocht is nergens op gebaseerd....kan je hooguit kou op de spieren van krijgen
In de uitzending van vandaag zag ik dat ze hem aan het aaien was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Heeft Joanna eigenlijk een relatie? Zo niet, dan kan dat een reden zijn waarom Philip zoveel tijd in haar steekt.
Toen ze JdM vroegen of hij wou dat hij het had bedacht (naar aanleiding van de buitenlandse successen) zei hij: dat heb ik toch bedacht, het is gewoon de portugese versie van BBquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:26 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Het blijft leuk op fok. Een idioot die bijna in iedere post 'scanman' erbij moet halen (hoe ziek is dat?) en verder leuke discussies over nieuwe bewoners die eigenlijk gewoon meedoen aan een nieuwe Big brother, maar denken dat het heel iets anders is..
Secret Story is is toch gewoon een idee van Endemol?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen ze JdM vroegen of hij wou dat hij het had bedacht (naar aanleiding van de buitenlandse successen) zei hij: dat heb ik toch bedacht, het is gewoon de portugese versie van BB
Is ook zo,concept blijft hetzelfde,sluit mensen gezamelijk op in een huis,afgezonderd van de buitenwereldquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen ze JdM vroegen of hij wou dat hij het had bedacht (naar aanleiding van de buitenlandse successen) zei hij: dat heb ik toch bedacht, het is gewoon de portugese versie van BB
Dat bedoelde hij dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Secret Story is is toch gewoon een idee van Endemol?
Ik wist niet dat de Mol geen eigenaar meer was van endemol.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij dus
Maar dat is alweer een tijdje niet meer van hem he
Hij zei er nog bij over dat het allang was afgerekend
Aanval? Ik vroeg of je alwetend was, that's all. En dat vroeg ik (wederom) omdat je het bracht als een vaststaand feit. Ik denk niet de waarheid in pacht te hebben, ik ben niet degene die beweerd dat 3 deelnemers sowieso niet gaan winnen, dat was je zelf. En als je het niet met me eens bent, is dat prima: dat gebeurt dagelijks dat mensen het niet eens zijn, maar dat betekent niet dat ik het hoog in m'n bol heb en ZEKER niet om die reden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:24 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Een aanval vraagt om tegenaanval hè. Actie/reactie. Sommige mensen die je ooit leuk hebt gevonden vallen in het 'gewone' leven gigantisch door de mand en blijken niet zo leuk te zijn en het hoog in de bol te hebben omdat ze eens een tijdje in een reality soap hebben gezeten. Ze denken dan de waarheid in pacht te hebben. Zo gaat dat. Sommige users zou je op 'negeren' moeten kunnen zetten. Ik zal eens vragen of dat ook ergens kans.
In 2000 werd Endemol verkocht voor ¤ 5,5 miljard aan het Spaanse telecombedrijf Telefónica.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Mol geen eigenaar meer was van endemol.Hij heeft alleen Talpa nu? En is DGK wel een idee van Talpa? Ik heb duidelijk geen idee.
Nette reactie op een wat rare gedachte van Cat. Ik vind het aanwezig zijn van je hier juist duiden op het niet hoog in de bol hebben, maar gewoon het mee willen posten en reageren op een programma.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Aanval? Ik vroeg of je alwetend was, that's all. En dat vroeg ik (wederom) omdat je het bracht als een vaststaand feit. Ik denk niet de waarheid in pacht te hebben, ik ben niet degene die beweerd dat 3 deelnemers sowieso niet gaan winnen, dat was je zelf. En als je het niet met me eens bent, is dat prima: dat gebeurt dagelijks dat mensen het niet eens zijn, maar dat betekent niet dat ik het hoog in m'n bol heb en ZEKER niet om die reden.
Teveel realityshows kijken is ook niet zo gezond kennelijk. Maar als je het niet zo bedoelde dan heb ik je verkeerd begrepen.
Talpa produceert intussen toch wel weer redelijk veel programma's toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
In 2000 werd Endemol verkocht voor ¤ 5,5 miljard aan het Spaanse telecombedrijf Telefónica.
Van dat geld is hij de zender en productie bedrijf talpa begonnen, we weten wat er inmiddels nog van over is
Ik geloof het wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Talpa produceert intussen toch wel weer redelijk veel programma's toch?
Dank je. Het is zeker niet beledigend bedoelt, maar meer als 'de waarheid ligt vast ergens in het midden'quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nette reactie op een wat rare gedachte van Cat. Ik vind het aanwezig zijn van je hier juist duiden op het niet hoog in de bol hebben, maar gewoon het mee willen posten en reageren op een programma.
Dat teveel realityshows kijken niet gezond is, kan wel weer als een belediging opgevat worden door sommige mensen.
Ik denk ook dat jij een hoop ervaring hebt met het maken van een RLS door de relatie met "achter" die in DGK ontstond. Maargoed, elke RLS heeft weer een andere snackbar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dank je. Het is zeker niet beledigend bedoelt, maar meer als 'de waarheid ligt vast ergens in het midden'
Dat is voor iedereen anders lijkt me. Bonding lijkt mij nu erg belangrijk, vooral tussen de verschillende sekses, die spelen toch een beetje tegen elkaar. Vriendjes maken, vertrouwen opbouwen (hoe moeilijk dat ook is) en verbonden aangaan. Dit is overigens een groep die er evenlang inzit, ik kwam in een groep die al bestond en waar ik m'n plekje moest vinden: dat is toch net anders.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eric???
Jij als expert.
Waar lagen nu de prioriteiten van de deelnemers, waar moeten ze nu aan voldoen?
Wel een andere snackbar, maar een deel van het personeel is ook meeverhuisdquote:Op donderdag 17 februari 2011 04:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een hoop ervaring hebt met het maken van een RLS door de relatie met "achter" die in DGK ontstond. Maargoed, elke RLS heeft weer een andere snackbar.
Swiet driems, ik ben er ook weg van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben d'r helemaal weg van: ik ga m'n hoofd ten ruste leggen!
Morgen eliminatiedag! Spannend!![]()
Trusten iedereen!
Ah ok, dus wat dat betreft kunnen we wel verwachten dat de opstartprobleempjes eruit gaan en dat het een mooi programma wordt? Nou, tenzij de mensen zijn meeverhuisd die fan waren van veldslagen (de Lieke in de vijver actie was niet mooi).quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wel een andere snackbar, maar een deel van het personeel is ook meeverhuisd
Slaap wel. Tot morgen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben d'r helemaal weg van: ik ga m'n hoofd ten ruste leggen!
Morgen eliminatiedag! Spannend!![]()
Trusten iedereen!
Of misschien pakt ze het wel handig aan. Als ze een keer per week slaapwandelt, kan dat beter zijn als iedereen naar bed is. Het is niet zo dat ze door vermoeidheid elke dag bijna gaat slaapwandelen, blijkt nu. Wat ik overigens wel jammer vind.quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Binnenkort gaat dat wel gebeuren. Zij zou als geen ander moeten weten dat juist oververmoeidheid factor no1 is wat slaapwandelen uitlokt. Dus dat pakt ze niet erg handig aan.
Hoezo illegaal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:22 schreef krootje het volgende:
Als Joanna niet gaat slaapwandelen, zit ze er eigenlijk illigaal zonder geheim zeg maar. Kan ze ook niet helpen, maar het gaat haar misschien wel stemmen kosten bij de volgende eliminatie ronde.
Haha ja idd..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 04:50 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat Joanna even niet aan de IR camera denkt nu, vrees ik.
EDIT: Viel mee, ze had kennelijk jeuk op een lastige plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |