Daaromquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat ze hier niet omheen kunnen
Nu vind ik het jammer dat ik er vanavond niet bij benquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook maar denk niet dat ze het doen.
Ja tuurlijk weet die het ondertussen, maar denk niet dat ze dat meisje dat aandoen zo live op tv.quote:
Misschien wel goed voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk weet die het ondertussen, maar denk niet dat ze dat meisje dat aandoen zo live op tv.
Maar hoop van wel.
100 jaar geleden was roze de mannenkleur en lichtblauw de vrouwenkleurquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
Echte mannen dragen roze.
Zei Philip dat gisteren niet?.
Je hebt ook laatbloeiers hè, die moeten even op gang komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben er helaas nog steeds niets op gevonden om te vermijden dat de interessante deelnemers er meteen uitvliegen.
Alle drie de genomineerden zijn veel leuker om naar te kijken dan deze gast die totaalongevaarlijk lijkt.
De dames voelen dit ook en vinden het natuurlijk best om hem er voorlopig in te laten.
Jammer want hij had van mij ook wel mogen vertrekken.
Ik zat al op 3quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
nee iedereen ga over van geluid 3 naar geluid 1 de banjo komt weer te voor schijn
kan iemand die banjo niet in de koffer van de vertrekkende persoon stoppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
nee iedereen ga over van geluid 3 naar geluid 1 de banjo komt weer te voor schijn
Maar het gaat over bierjassen en reisjassen, dat kan je niet missen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:32 schreef diditje64 het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:33 schreef diditje64 het volgende:
[..]
daar komt nu juist de banjo aan
ikke wel, maar ik neem het wel weer op (vraag me alleen af wanneer ik het moet kijken)quote:
Over 3 maanden dan maar?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke wel, maar ik neem het wel weer op (vraag me alleen af wanneer ik het moet kijken)
Valt me nog mee dat ze het niet 'koken' in de ijskast.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:35 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zet je koffie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |