ik vind die hele guido eigenlijk wel kansloos, alhoewelquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:15 schreef Mind_State het volgende:
ja echt een kansloos standpunt met een nog veel kanslozer argument
Hij is in ieder geval het meest besproken persoon van SST, tot nu toequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik vind die hele guido eigenlijk wel kansloos, alhoewel
dit is de eerste keer dat ik hem hoor praten geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Die Maik is me trouwens niet 1 keer echt opgevallen
ja, vanochtend even gekeken, ik verslikte me in mijn koffiequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval het meest besproken persoon van SST, tot nu toe
Heb je zijn topics gezien
Ik geloof dat ze steeds meer ontdekken
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
Echt die jongen heeft geen leven meer, als hij het huis uitkomtquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vanochtend even gekeken, ik verslikte me in mijn koffie
ik dacht dat er een nieuwe bewoner was toen ie gisteren in beeld kwam die ik had gemist, hihiquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
nee, maarja, wat ik niet snap: zo'n redactie van zo'n programma, doet die research? Als ze op dit forum met gemak die foto's vinden, waarom zij dan niet? Of zou het expres gedaan zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt die jongen heeft geen leven meer, als hij het huis uitkomt
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshowquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vraag me af wat de ouders en 'vriendin' van Guido nu denken.
Ik dnek dat het gewoon zijn geheim is....quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maarja, wat ik niet snap: zo'n redactie van zo'n programma, doet die research? Als ze op dit forum met gemak die foto's vinden, waarom zij dan niet? Of zou het expres gedaan zijn
het lijkt me toch dat ze hier niet omheen kunnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshow
Ik ook maar denk niet dat ze het doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er wat over zeggen, vanavond in de liveshow
Ze hebben er helaas nog steeds niets op gevonden om te vermijden dat de interessante deelnemers er meteen uitvliegen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:19 schreef Caland het volgende:
zou leuk zijn: zegt Renate: oplettende kijkers vonden enkele leuke foto's van Guidoquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook maar denk niet dat ze het doen.
Terwijl zijn 'vriendin' in de studio zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou leuk zijn: zegt Renate: oplettende kijkers vonden enkele leuke foto's van Guido
Die zal dat toch wel weten danquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Terwijl zijn 'vriendin' in de studio zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |