Kijken mensen daar überhaupt naar? Als ik FOK! Niet had gehad had dit me geen millimeter kunnen interesseren ben ik bang...quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, anders kijkt er straks helemaal niemand meer naar de tV uitzending
vind er weinig aan, we zijn te verwend geweest met DGK enzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:48 schreef Darklight het volgende:
haha idd, dan was ik maandag al afgehaakt, echt veel gebeurd er niet
er gebeurt gewoon veel te weinig, ze moeten daar eens wat leven in de brouwerij gaan brengen, anders denk ik echt dat ze dit geen 13 weken gaan volhoudenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind er weinig aan, we zijn te verwend geweest met DGK enzorommelig, kippenhok ach misschien dat het nog leuk wordt
er zijn zoveel leuke dingen te bedenken voor de kijkers maar ook voor hun om de dag een beetje te vullen, vind het hele gedoetje amaturistisch, beeld , geluid vind er weinig over nagedacht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er gebeurt gewoon veel te weinig, ze moeten daar eens wat leven in de brouwerij gaan brengen, anders denk ik echt dat ze dit geen 13 weken gaan volhouden
jij snapt hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen, suiker en een wolkje melk
las je hebt 4 dagen vrij hahahaha en helemaal ingesteld om 24 uur per dag SST te volgenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
gedoucht, aangekleed en zit nu aan het ontbijt
Ja erg hequote:Op donderdag 17 februari 2011 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las je hebt 4 dagen vrij hahahaha en helemaal ingesteld om 24 uur per dag SST te volgen
ow dat is wel attentquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:03 schreef diditje64 het volgende:
Ik las net dat een collega van mijn partner zich had ingeschreven voor Secret story hij kreeg gister een bosje tulpen van endemol omdat hij reserve persoon was geweest maar helaas niet meer nodig was.
hoe vet was dat geweest anders had ik hem de hele dag gevolgd
Wat voor geheim had je in gedachten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is wel attent![]()
Ik heb spijt dat ik mijn aanmelding niet heb doorgezet
Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn maar daar kom je alleen maar achter als je het probeert hé?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is wel attent![]()
Ik heb spijt dat ik mijn aanmelding niet heb doorgezet
Toen die oproep kwam op tv, wist je niet dat het om geheimen gingquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat voor geheim had je in gedachten?
Ik heb altijd gezegd, als er een nieuwe BB komt, geef ik me opquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:08 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn maar daar kom je alleen maar achter als je het probeert hé?
dus we zullen dan maar moeten hopen op een deel 2 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |